Haluaisin ostaa mikroneulaustelan, mutta myydäänkö niitä täällä suomessa missään?? En huonon enkunkielen takia lähe tilaamaan sokkona ulkomailta.
Voiko täältä Suomesta tilata?
6
195
Vastaukset
- löytyylöytyy
Itse olen tilannut tuolta:
https://www.sinunapteekki.fi/catalog/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=mikroneulaus
Kannattaa kumminkin vielä ehkä kokeilla etsiä löytäisitkö muualta vielä halvemmalla.- tiedostakiitollinen
Kiitos. Löysinkin tuosta sopivan ja ei minusta nuo hinnat pahoja olleet. Luulin että olisivat kalliimpiakin. :)
- tiedostakiitollinen
Kysymys vielä..Onkohan tuon tuotteen mukana kunnon hoito-ohjeet? Tarkoitan että kuinka tuota laitetta käytetään iholla? Millä systeemillä tuolla telalla vedetään jne...
- hygienia-ennenkaikkea
Takuulla on hoito-ohjeet mukana pakkauksessa ja niitä kannattaakin noudattaa prikulleen, sillä kotineulaamisesta saattaa saada ikäviä tulehduksia iholleen, ellei ole tarkkana hygienian kanssa.
- tilasinäsken
Olen myös kiinnostunut kyseisestä hoidosta kotona. Sanokaapa että jos tuota käyttää arpiin, niin miten tuolla telalla vedetään? Telataanko vain arpikohtaa edestakaisin?
- uskaltaakotehä
Telasin viinkonloppuna ihoni ja nyt tuntuu että tein ehkä sen liian helläkätisesti, sillä iho ei edes punoittanut mitenkään hoidon jälkeen. Olisiko jotenkin huono juttu tehdä se uudelleen? Tela oli 0.75
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197