Kaverini jätti pari viikkoa sitten erään daamin 2kk:n tapailun jälkeen koska huomasi, että suhteessa ei ole vain sitä jotain. Daami soitti jopa minulle facen kautta ja itki vuolaasti kuinka hänelle aina käy näin ja elämä on pilalla, koska hänen lapsetkin oppivat juuri tuntemaan ja hyväksymään kaverini. Nyt pari viikkoa myöhemmin hän päivittelee uusia kuvia jonkun miehen kanssa faceensa ja kertoo, että on rakastunut ja onnellinen. Tämä on kuulemma hänen elämänsä mies ja mikä parasta, lapsetkin ovat samassa kuvassa. SIISTÄH?! Ämmä itkee mulle tunnin puhelimessa kuinka elämältä on vedetty matto alta ja hänen sydän on murskattu, ni alle kaksi viikkoa ja naisella on uusi "perhe" ja elämä on parasta ikinä :
Naiset ovat ailahtelevaisia
33
508
Vastaukset
- noitanähty
Tyypillinen YH
- nainenjaäiti
Ei todellakaan tarvii yleistää kaikkia eronneita/yh-naisia samanlaisiksi! Mä olen eronnut 2004 ja tuonut lapseni aikana kotiin yöksi 1 miehen. Toinen kävi syömässä meillä muutaman kerran lapsen läsnäollessa. Kyllä niitä miehiäkin on, jotka vaihtaa naista lennosta ja menee muutaman vkon-kk tapailun jälk kihloihin ja sit hehkutetaan kuinka ollaan täydellisen onnellisia. Lapset tavanneet ties kuinka monta äitipuolta... Ja niitä muksuja tehdään jopa 3eri naisen kans. Sit valitetaan kun arki on raskasta, elarit on maksettava ja pillunsaanti vähenee joka naisen kanssa minimiin kun on ties kuinka monta mukulaa yhteensä pyörimässä spontaanin seksin esteenä...
- Minkästeet
Sääliksi käy noitten yyhoitten äpäriä
- Ennemmin_huoriin
Juur tollasia suomi ämmät ovat. Minäkin olen tapaillut yhtä ämmää, ja vaikka kuinka ehdottelee mitä tahansa tapaamista, niin ei käy, ei pysty, mutta kuitenkin jatkuvasti ilmaisee kiinnostuksensa. Alan kyllä käymään pian vain huorissa, ei kiinnosta suomi ämmät pian yhtään juuri tuon ollakko vai eikö olla juttujensa kera.
- tarralenkkari161
*jotkut naiset tai *yksi nainen
Nainen saa aina uuden miehen nopeesti ja tuossa juuri niin kävi.
- viceman
Juu, pysy sä vaan viisaasti ikisinkkuna ja jätä naiset meidän muiden uroiden ongelmaksi. :D
- oujeemaaaan
Komppaan!
Vähempi vastusta, ei ota niin kipeesti lihaksiin. ;D ;D
- Luolasukeltaja
Itse olen monasti pohdiskellut samaa. Siis sitä että kuinka vauhdikkaasti otetaan uusi pyrähdys.
Joe Bob rakkauden raunioilla itkee verta polvillaan ja kirjoittelee aiheesta sydäntäsärkeviä runoja. Ulina kuuluu sydänöinä Kirkkonummelle asti.
(Reps)- Luolasukeltaja
Jos taas funtsii, että onko surusta ja konttaamisesta jotain hyötyä, niin ei tarvitse pitkään ajatella.
Elämä on kevyt. - Luolasukeltaja
Luolasukeltaja kirjoitti:
Jos taas funtsii, että onko surusta ja konttaamisesta jotain hyötyä, niin ei tarvitse pitkään ajatella.
Elämä on kevyt.Ihmiset ovat kuin suolapähkinät. Yhden jälkeen tulee toinen.
(Naurua) - JossainMuualla
Mutta kun tää suolapähkinä oli ainutlaatuinen!
Ei tule enää toista samanlaista suolapähkinää! - Luolasukeltaja
JossainMuualla kirjoitti:
Mutta kun tää suolapähkinä oli ainutlaatuinen!
Ei tule enää toista samanlaista suolapähkinää!Tuo saattaa olla totta. Jos ihminen saa unelmansa aineellistettua ja sitten menettää kaiken, jäljelle ei jää edes unelmia.
Mutta ei sellaista halkeamaa, jossa ei kohta jotain kasvaisi.
Kylläpä Joe Bob on lyyrisellä päällä, Joe Bob pohti.
(Naurua)
- iloitseystäväsipuolesta
Huh huijaa! Ole iloinen kaverisi puolesta että pääsi tuollaisesta naisesta eroon. Eihän nainen edes ole ollut hänen suhteen vakavissaan kun uusi on kuvioissa noin äkkiä. Ilmeisesti ollut sutinaa toisen kanssa jo sun kaverisi aikana.
Lapsia tuollaisissa kuvioissa käy eniten sääliksi. Pienet päät menee sekaisin kun miehet/naiset rinnalla vaihtuu koko ajan. Surullista myös, että kaikki yksin- ja yhteishuoltajat leimataan samanlaisiksi juuri tuollaisten pöljien takia. Heitä löytyy niin naisissa kuin miehissäkin. Ajatteleeko he pelkästään alapäällään ja vain itseään? Toki jokaisella eronneella on oikeus uuteen onneen mutta järkeä olisi suotavaa käyttää. Pitääkö jokainen uusi "rakkaus" esitellä lapsille heti? Eikö voi seurustella ja opetella tuntemaan toisen ottamatta lapsia heti mukaan kuvioon? Lapset toki kuuluu kuvioon mutta ei liian aikaisin. Noooo, toiset on toiset ei oo. :)
- naisetonpaskaa
Useimmat on
naisetonpaskaa kirjoitti:
Useimmat on
Voi olla, en osaa sanoa. Joskus tuntuu, että olisi naisena parempi jos oikuttelisi enemmän. :)
Miehet bruukaa väsähtää, jos nainen on liian rauhanomainen ja vakaa.
- safsgg
Juuri tuollaisia kaikki naiset on.
- Ikis__M
"Nyt pari viikkoa myöhemmin hän päivittelee uusia kuvia jonkun miehen kanssa faceensa ja kertoo, että on rakastunut ja onnellinen. Tämä on kuulemma hänen elämänsä mies ja mikä parasta, lapsetkin ovat samassa kuvassa. "
Kaverisi kanssa nainen huomasi tehneensä virheen siinä ettei huomioinut kaveria riittävästi facepäivityksissä, nyt uuden miehen kanssa se ei tee samaa virhettä vaan tuuppaa sitä päivityksiin jotta se tulee kunnolla paalutettua perheeseen. Uusihan ei varmaan tiedä että edellinen on niin tuore ja/tai kovile ottanut tapaus niin se on vain onnessaan kun kuvittelee olevansa jotain muuta kuin laastarimies. - atännä
On se kamalaa.
Joku toipuu erosta parissa kuukaudessa, joku ei edes kymmenessä vuodessa.
No joo, luopuminen on aina rankkaa. Se nainen kaatoi jätesankonsa sun päällesi, käsitteli asian ja jatkaa elämäänsä. Monellakohan miehellä on rohkeutta tai mahdollisuutta samaan? Aika moni mies taitaa märehtiä pahaa oloaan ihan yksinään, eikä siksi saa irtauduttua siitä.- atännä
Jatkan vielä vähän...
"Kaverini jätti pari viikkoa sitten erään daamin 2kk:n tapailun jälkeen koska huomasi, että suhteessa ei ole vain sitä jotain."
Mitä, ei kai vaan sitä "kemiaa"? ;)
Parin (tai muutamien) kuukausien tapailu ei tosiaan ole mitään vakavaa vielä. Nainen oli loukkaantunut tullessaan hylätyksi, ihan ymmärrettävää sekin. Sellainen paha mieli menee ohi vaikka yhdessä illassa.
Toi sosiaalisessa mediassa omasta elämästään kertominen on mulle aika vieras ajatus, mutta näköjään sillä on tässä tapauksessa saavutettu se mitä on haettukin. Joku liian utelias on käynyt lukemassa "itselle merkityksettömän" ihmisen päivityksen ja palstahokemaa lainatakseni, osui ja uppos.
- hyvähänelle
Hyvä et löysi kumppanin, joka välittää ja haluaa olla hänen kanssaan. Eihän tuo 2 kk TAPAILU ollut ilmeisesti mikään vakava suhde, ei noin lyhyen ajan tapailu voi olla, niin mitä se sitä olis jäänyt märehtimään.
- Raakatotuus
Tähän osuva kuva:
http://images-cdn.9gag.com/photo/azjr8Gq_700b.jpg Jos kaverisi kerran jätti naisen, niin onko sillä väliä jos nainen on löytänyt uuden, vaikka sitten kovin pikaisesti. Olisi tyytyväinen kun kerran pääsi itselleen kelpaamattomasta naisesta eroon ja nainen on nyt tyytyväinen ja jättää hänet rauhaa.
Sitä paitsi, ihan kaikkea ei kannata uskoa, mitä somessa annetaan ymmärtää. Tiedän mm tapauksen, jossa on todellisuudessa keikuttu avioeron partaalla, vaikka facessa on hehkutettu parisuhdeonnea kuin viimeistä päivää.. kirjaimellisesti kuin viimeistä päivää.. Ehkäpä nainen hiukan liioittelee hieroakseen tilannetta exän naamaan.- hui_kauhea
HC-ätmel kirjoitti:
Juuri noin naiset aina valehtelevat.
Julman näköinen toi sun uusi kuva
hui_kauhea kirjoitti:
Julman näköinen toi sun uusi kuva
Mutta ei valitettavasti kuitenkaan jännän näköinen. :-/
HC-ätmel kirjoitti:
Mutta ei valitettavasti kuitenkaan jännän näköinen. :-/
Emmä tiä, on se kyl aika jännää jos ihmisellä ei oo lainkaan nenuu. :o
- xdgfcfcjf
Taitaa olla vaan joku mentaali tapaus.
- naisetvaanon
Ei vaan tyypillinen nainen
- buuuuhuuuuu
Ja mä itken edelleenki exäni perään, joka jätti mut 2012..
Että kyllä me erilaisiaki ollaan. En mäkään kyllä ymmärrä kuinka jotkut pystyvät vaihtelemaan kumppania noin vaan ja ite vollotan aina vähintään 3 vuotta edellisen perään.
Mä luulen, että nuo vaihtelijat rynnivät laastarisuhteisiin tukahduttaakseen tuskansa.
Kyllä mullakin on tullut mahdollisuus sellasiin ja varmaan se olis helpottanut oloa ja auttanut toipumaan nopeammin, mut on se sit vähän hyväkskäyttöäki mun mielestä..- Päivänjatkottänne
Se on ihan normaalia itkeä, joillakin menee pidemmän aikaa, mutta erokin on käsiteltävä loppuun ja osattava päästää irti sekä hyväksyttävä tilanne ettei jää vellomaan loputtomaan suohon. Ap:n kirjoittamassa esimerkissä nainen hyppää vaan suhteesta/tapailusta toiseen käsittelemättä omia tunteitaan, ja yrittää tehdä tapailun lopettaneen mustasukkaiseksi. Se on ikävää vaan sille joka hänen kanssaan on alkanut suhteeseen, kun huomaa sen hänen keskeneräisyytensä ja rikkinäisyytensä.
- Ex----------PUA
Naisen toipuminen erosta kestää 2-3 päivää, tai viikon kaksi jos oikein kirpaisee.
Ei ne naiset muuten syyllistyisi valtaosaan eroja, jos eivät olisi tunnevammaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.38014996Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1152293- 941839
- 831718
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451301- 971230
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2801123Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin811081Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi281074Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211053