Jos joku toinen mies selkeesti yrittäisi iskeä teidän naista?
Mitä miehet tekisitte?
92
1025
Vastaukset
- Luolasukeltaja
Mjoo
Ei tuossa ole Joe Bobille mitään uutta. Sörkan friidut osaa hoitaa ittensä ja asiansa.
(Naurua) - aikuinenmies-
En mitään, naisen pitää vastustaa itse miestä
- OnneeVaan
Pitää aikuisen miehenkin jotenkin toimia. Jos möllöttää tumput suorana ja tuppisuuna, nainen ajattelee että mies on varmaan vaan tyytyväinen, jos (ex)naisensa toisen matkaan lähtee. Saattaa nainen ketutuksissaan sit lähteäkin.
- eitarvitse
OnneeVaan kirjoitti:
Pitää aikuisen miehenkin jotenkin toimia. Jos möllöttää tumput suorana ja tuppisuuna, nainen ajattelee että mies on varmaan vaan tyytyväinen, jos (ex)naisensa toisen matkaan lähtee. Saattaa nainen ketutuksissaan sit lähteäkin.
Nainen sanoo ei kiitos ja se siitä. Mitä sen kummempaa toimintaa tilanteessa muka tarvitaan?
- Raakatotuus
eitarvitse kirjoitti:
Nainen sanoo ei kiitos ja se siitä. Mitä sen kummempaa toimintaa tilanteessa muka tarvitaan?
Entäs jos se iskijämies ei usko sitä naisen eitä vaan jatkaa?
- kauniistiilmaistu
OnneeVaan kirjoitti:
Ketutuksissaan :))
- 48j
Raakatotuus kirjoitti:
Entäs jos se iskijämies ei usko sitä naisen eitä vaan jatkaa?
Sitten soitetaan poliisi, niin kuin missä tahansa muussakin häiriköintitilanteessa. Tai poistutaan paikalta, jos siitä ei ole itselle isoa vaivaa.
- löiuo
en mitään. jos nainen lähtee miehen mukaan on nainen silloin halpa hutsu joka joutaakin laittaa kiertoon. ei siinä sen ihmeellisempää ole
- Ikis__M
Näin tasa-arvoisessa yhteiskunnassa jossa nainen ei ole miehen omaisuutta on sen naisen tehtävä tehdä selväksi sille toiselle miehelle että on varattu, jos se ei onnistu se nainen on lutka ja joutaa sitten mennäkin sen toisen miehen vaivoiksi, hyvä vain että pääsee eroon sitten.
Meillä Suomessa naiset ei ainakaan vielä toistaiseksi ole miehen omaisuutta, joten oletus on että nainen ihan itse osaa hoitaa tilanteen.
- Tumput-
Tumput vituttaa. Pitää sen verran olla miestä, että osoittaa jos naisensahaluaa pitää.
- prklestätä
Onks se niin et jännämiehet tumputtaa tai vonkaa toistenkin omia?
Tumput- kirjoitti:
Tumput vituttaa. Pitää sen verran olla miestä, että osoittaa jos naisensahaluaa pitää.
Pitää naisen sitten etsiä sellainen mies ettei ketään vituta. Mun ei ainakaan pidä aikuisia ihmisiä ruveta paimentamaan.
- 12121212
Siis oletetaanko ettei iskeminen tarkoita kähmimistä tms?
En mitään.
Jos nainen vaatii että miehen pitää osoittaa miehisyytensä puolustamalla omaisuuttaan kuin apina löytämäänsä banaania, on nainen luonteeltaan niin hankala ja primitiivinen että toivottavasti lähteekin toisen miehen matkaan.Ne sinun haikailemat feminiiniset missityypit ovat täsmälleen niin hankalia ja primitiivisiä, että edellyttävät mieheltä juuri tuollaista käytöstä.
- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Ne sinun haikailemat feminiiniset missityypit ovat täsmälleen niin hankalia ja primitiivisiä, että edellyttävät mieheltä juuri tuollaista käytöstä.
"Ne" vai "me"?
Tässä on kysymys myös itsetunnosta ja itseluottamuksesta. Jos se on kovin matalalla niin voi olla tarve ruveta kisaamaan jonkun random apinan kanssa.
- 12121212
scrg kirjoitti:
Tässä on kysymys myös itsetunnosta ja itseluottamuksesta. Jos se on kovin matalalla niin voi olla tarve ruveta kisaamaan jonkun random apinan kanssa.
Ja vastaavasti jos naisen itsetunnossa/itseluottamuksessa on vikaa, voi tulla tarve testata miehen kiinnostusta vaatimalla kisailua sen random apinan kanssa.
12121212 kirjoitti:
Ja vastaavasti jos naisen itsetunnossa/itseluottamuksessa on vikaa, voi tulla tarve testata miehen kiinnostusta vaatimalla kisailua sen random apinan kanssa.
Joo. Vaikuttaa luonnevialta jonka korjaantumista ei kannata jäädä odottamaan. Testihän siitä tilanteesta tulee, mutta nainen ei ehkä ymmärrä että on itse se testattava.
- Ex----------PUA
12121212 kirjoitti:
"Ne" vai "me"?
Tämä!
PikkuLikkahan on jännämiesaddikti, ja ne ovat täsmälleen tuon luontoisia.
Missityypit toki voivat heittää "olen vain tyttö"-kortin, mutta se on pikemminkin sitä että he heittäytyvät passiivisiksi kaiken puolin, mutta yleensä ne kyllä sanovat että ovat varattuja. Ex----------PUA kirjoitti:
Tämä!
PikkuLikkahan on jännämiesaddikti, ja ne ovat täsmälleen tuon luontoisia.
Missityypit toki voivat heittää "olen vain tyttö"-kortin, mutta se on pikemminkin sitä että he heittäytyvät passiivisiksi kaiken puolin, mutta yleensä ne kyllä sanovat että ovat varattuja.Huoh..
- Pölkkytumppu
Eiköhän se älyaikakauden naisenlainen osaa hoitaa tilanteen ominpäin.
- pölkylle
Ei siinä osaamisesta olekaan kyse.
Useammankin kerran on joku toiveikas tullut Rouva Ratikkaa vokottelemaan, kun olen käynyt tiskillä tai vessassa. Yksikään ei ole jäänyt paikalle pyörimään palattuani.
Noin muuten olen samaa mieltä kuin enemmistö vastaajista. Jos nainen ei osaa vieraita miehiä hätistellä, sellaiselle kannattaa mielummin antaa vauhtia kuin yrittää pitää kiinni.- Ex----------PUA
"Noin muuten olen samaa mieltä kuin enemmistö vastaajista. Jos nainen ei osaa vieraita miehiä hätistellä, sellaiselle kannattaa mielummin antaa vauhtia kuin yrittää pitää kiinni."
Ihan hyvä pointti minustakin.
Vaikka nainen on yleensä se joka tunnetaan testaamisesta, niin mielestäni tuo on hyvä esimerkki tilanteesta, jossa mies voi testata naista.
Tuollainen tilanne on se missä nainen mokaa kyllä testin ja pahasti.
- Pulttipölkky
Ei sitä osaamista epäiltykään:) kyse siitä, etten lähtisi mukaan mihinkään huutokauppaan. Saattaa helposti se hinta ylittää tavaran reaaliarvon:).
- SanoisinNaiselle
et sä rakasta mua enää, kun katsot tuota toista miestä ja alkaisin itkemään ja uhkaisin itsemurhalla.
- Ex-pulla
Tämä!
- omakokemus
Joskus se elämäntilanne voi olla sellainen että toisen miehen kiinnostus osuu ja uppoaa.Se voi herättää monenlaisia tunteita.
On ollut yksinäinen ja vailla seksiä kauan.Silloin on niin haavoittuvainen ja kaipaa toisen läheisyyttä.- djg
Olet siis piilohomo?
- 102
En minäkään toivoisi miehen rupeavan tappelemaan tuossa tilanteessa. Jos hän kuitenkin käyttäytyy aivan välinpitämättömästi (ei esim. laita kättä hartioilleni tms, vaan katselee muualle) tulkitsen sen niin, että hän toivookin minun lähtevän.
Sen kertaisen vokottelijan matkaan en lähtisi, mutta suhteesta varmaankin lähtisin melko pian.Samaa mieltä, kyllähän reipas nainen osaa tietenkin itse karkoittaa ei-toivotut lähestyjät, mutta kyllä miehenkin pitäisi jotenkin, vaikkapa mainitsemallasi eleellä, osoittaa mielenkiintoa ja kykyä ottaa tilanne haltuun. Eikä se todellakaan tarkoita mitään hölmöä uhoamista tai tappelemista. Olisi se nyt minusta oikeasti vähän outoa, jos toinen olisi tilanteessa täysin välinpitämätön. En nyt suhteesta sen takia lähtisi, mutta kyllähän tuo varmaan mietityttäisi.
PikkuLikka kirjoitti:
Samaa mieltä, kyllähän reipas nainen osaa tietenkin itse karkoittaa ei-toivotut lähestyjät, mutta kyllä miehenkin pitäisi jotenkin, vaikkapa mainitsemallasi eleellä, osoittaa mielenkiintoa ja kykyä ottaa tilanne haltuun. Eikä se todellakaan tarkoita mitään hölmöä uhoamista tai tappelemista. Olisi se nyt minusta oikeasti vähän outoa, jos toinen olisi tilanteessa täysin välinpitämätön. En nyt suhteesta sen takia lähtisi, mutta kyllähän tuo varmaan mietityttäisi.
Jos mies ja nainen on yhdessä liikkeellä, niin miehen pitäisi siis ottaa tilanne haltuun. Entä sitten kaikki ne kerrat, kun mies ei ole naista "vahtimassa": miten nainen silloin pärjää omillaan? Voiko naista edes päästää yksinään mihinkään vai pitääkö se kenties hunnuttaa tai vaan sulkea kotiin. Vai luottaa siihen että yksinään nainen kyllä osaa toimia, mutta vain miehen seurassa siitä tulee avuton tossu.
- Luolasukeltaja
scrg kirjoitti:
Jos mies ja nainen on yhdessä liikkeellä, niin miehen pitäisi siis ottaa tilanne haltuun. Entä sitten kaikki ne kerrat, kun mies ei ole naista "vahtimassa": miten nainen silloin pärjää omillaan? Voiko naista edes päästää yksinään mihinkään vai pitääkö se kenties hunnuttaa tai vaan sulkea kotiin. Vai luottaa siihen että yksinään nainen kyllä osaa toimia, mutta vain miehen seurassa siitä tulee avuton tossu.
Ei se vain mene noin. Jos yhtään on käsitystä minkäänlaisesta kapakkaelämästä, niin heti naisen korotettua ääntään siinä on ovikaappi tai kaksi häiriön takana.
Sitten ne vaan kysyy että meille vai teille?
Jos sä lähdet tollasessa tilanteessa siihen itse siihen ronkkimaan, niin tilanne eskaloituu. Uskokaa nyt hyvät ihmiset.
( Hihitystä ) Luolasukeltaja kirjoitti:
Ei se vain mene noin. Jos yhtään on käsitystä minkäänlaisesta kapakkaelämästä, niin heti naisen korotettua ääntään siinä on ovikaappi tai kaksi häiriön takana.
Sitten ne vaan kysyy että meille vai teille?
Jos sä lähdet tollasessa tilanteessa siihen itse siihen ronkkimaan, niin tilanne eskaloituu. Uskokaa nyt hyvät ihmiset.
( Hihitystä )"Sitten ne vaan kysyy että meille vai teille?"
Mä olen luullut että ainakin Suomessa kysymykseen voi vielä vastata "eri teille" ja että se jopa ymmärretäänkin.scrg kirjoitti:
Juurihan totesin, että nainen osaa kyllä itsekin tarvittaessa karkoittaa lähestyjät. Kyse on siitä että minä oletan tulevani romanttis/seksuaalisessa suhteessa tulevani toisinaa huomioiduksi naisena enkä baarijakkarana.
- Selitänytkaikki
scrg kirjoitti:
"Sitten ne vaan kysyy että meille vai teille?"
Mä olen luullut että ainakin Suomessa kysymykseen voi vielä vastata "eri teille" ja että se jopa ymmärretäänkin.Siis ne klanipäät kysyy siltä häiriöitä, että lähdetkö hyvällä himaan vai mattoon?
(Reps) PikkuLikka kirjoitti:
Juurihan totesin, että nainen osaa kyllä itsekin tarvittaessa karkoittaa lähestyjät. Kyse on siitä että minä oletan tulevani romanttis/seksuaalisessa suhteessa tulevani toisinaa huomioiduksi naisena enkä baarijakkarana.
No joo. Mä taas mielestäni huomioin sen suhteen osapuolen nimenomaan naisena enkä baarijakkarana, joka välittömästi viedään jos siitä ei pidä kynsin hampain kiinni.
Selitänytkaikki kirjoitti:
Siis ne klanipäät kysyy siltä häiriöitä, että lähdetkö hyvällä himaan vai mattoon?
(Reps)Pitäisi kai joskus tutustua noihin painisaleihin, joissa anniskellaan myös juomia.
- rentomies1981
PikkuLikka kirjoitti:
Samaa mieltä, kyllähän reipas nainen osaa tietenkin itse karkoittaa ei-toivotut lähestyjät, mutta kyllä miehenkin pitäisi jotenkin, vaikkapa mainitsemallasi eleellä, osoittaa mielenkiintoa ja kykyä ottaa tilanne haltuun. Eikä se todellakaan tarkoita mitään hölmöä uhoamista tai tappelemista. Olisi se nyt minusta oikeasti vähän outoa, jos toinen olisi tilanteessa täysin välinpitämätön. En nyt suhteesta sen takia lähtisi, mutta kyllähän tuo varmaan mietityttäisi.
Eli miehen pitää koko ajan todistaa jotain alfamaisuuttaan "ottamalla tilanne haltuun"?
Muutenkin aika raskasta olla suhteessa jossa pitää aina TODISTAA jotain. Heikolla tolalla rakkaus jos siihen ei uskota muuten. - rentomies1981
scrg kirjoitti:
No joo. Mä taas mielestäni huomioin sen suhteen osapuolen nimenomaan naisena enkä baarijakkarana, joka välittömästi viedään jos siitä ei pidä kynsin hampain kiinni.
Just näin minäkin ajattelisin.
Mutta jos sit jotkut naiset pitää sitä luolamiesmeininkiä normaalina. - Luolasukeltaja
scrg kirjoitti:
Pitäisi kai joskus tutustua noihin painisaleihin, joissa anniskellaan myös juomia.
Ota kamera mukaan niin voidaan ihastella matkakuvia.
( Naurua ) - trudat
scrg kirjoitti:
Naiset viehättyvät siitä, kun mies "ottaa tilanteen haltuun". Lisäksi tällaisissa paikoissa on hyvä tilaisuus kilpailuttaa miehiä siitä, kuka tekee sen parhaiten ("se vain tapahtui"-ilmiö on yksi osa tätä). Miehelle jää valittavaksi osallistuuko hän kilpailuun vai ei.
Minun puolesta nainen saisi tehdä aivan kuten parhaaksi näkee. Kilpailemaan en lähde. Jos se ei riitä, että nainen on tietoinen siitä, että pidän hänestä, niin sitten suhteella tuskin on ruusuinen tulevaisuus muutenkaan. Kuten toteat, niin aikuisen ja täysivaltaisen ihmisen holhoaminen on täyttä typeryyttä. scrg kirjoitti:
Baarijakkara annetaan ilmeenkään värähtämättä ja asiaa miettimättä ensimmäiselle joka sitä tajuaa tulla kysymään. Omaan kumppaniin ei varmaankaan suhtauduta sillä tavalla, siinäkään tapauksessa, että varmuudella tiedetään, että se ei ole toisen matkaan lähdössä?
- ajopuunaiset
PikkuLikka kirjoitti:
Baarijakkara annetaan ilmeenkään värähtämättä ja asiaa miettimättä ensimmäiselle joka sitä tajuaa tulla kysymään. Omaan kumppaniin ei varmaankaan suhtauduta sillä tavalla, siinäkään tapauksessa, että varmuudella tiedetään, että se ei ole toisen matkaan lähdössä?
Baarijakkaralla ei ole omaa tahtoa.
Nähtävästi ei sitten naisellakaan. - Naisasialooseri1
PikkuLikka kirjoitti:
Onko älykkyysosamäärasi baarijakkaran tasoa? Oletko miehelle esine kuten se baarijakkara?
- herraQ
Menisin naiseni avuksi tietenkin, sanomaan sille toiselle urokselle, että antaa heittää. Mun mielestä parisuhteessa on parasta se, että ollaan tiimi joka toimii yhdessä yhteisen edun nimissä.
- neitiG
Olet kyllä pusun arvoinen kundi jos ihan oikeesti oot tota mieltä! :P
- herraQ
neitiG kirjoitti:
Olet kyllä pusun arvoinen kundi jos ihan oikeesti oot tota mieltä! :P
Pusu kyllä kelpaa. ;)
- 3457437
Vedän dunkkuun jos ei vihjeestä liukene. Reviirikysymys. Jos emäntään teki vieraileva tähti jollain tapaa vaikutuksen niin Da svidahnia sillekin..
- Ex----------PUA
Aika pitkälti samalla linjalla minäkin.
Ensinäkin tuo on rikos minun reviiriäni kohtaan, joten siksi asia pitää hoitaa siltä kannalta.
Toiseksi tuossa nainen näyttä oikean tasonsa - pitää muistaa, että tullakseen tuohon tilanteeseen, on hän varmasti antanut pakit jo sadoille miehille aiemmin, mutta jos nyt minun kanssa hän ei sitä voi tehdä kilpakosijalle, niin kyllä ämmä kellot lyö!
Venäläisten miestenhän sanotaan olvan tuossa omaa luokkaansa.
Ne vetävät ensin sitä toista miestä turpaan, ja sitten naistaan kun antoi sen tapahtua. :D
- palstailija
Itseään kunnioittava tosi mies ja narsisti on iskostanut naisen kovaan kalloon ettei muille miehille puhuta tai niitä katsella. Esim. baarissa, jos joku ukko tulee vokottelemaan, niin naisen pitää perääntyä sanaakaan sanomatta paikalta ja raportoida tapahtuneesta miehelleen, jollei tämä ollut paikalla. Kontrolli on avain onneen.
- Luolasukeltaja
Hyvä idis.
Naisen kypärään olisi hyvä liittää Go Pro kamera taltioimaan ja dokumentoimaan tapahtuvia.
Myös virkavalta voisi käyttää kuvamateriaalia todistusvoimaisena.
( Hihitystä ) - Luolahyppääjä
Luolasukeltaja kirjoitti:
Hyvä idis.
Naisen kypärään olisi hyvä liittää Go Pro kamera taltioimaan ja dokumentoimaan tapahtuvia.
Myös virkavalta voisi käyttää kuvamateriaalia todistusvoimaisena.
( Hihitystä )Suosittelen että kyprä pidetään päässä 24/7.
(Nsurua) - nojustiisajoo
Ei ihme jos oot suomisinkku. Noin aataminaikaisesti ajattelee vain hartaat muslimimiehet.
- Luoladokumentaatioholvi
Luolahyppääjä kirjoitti:
Suosittelen että kyprä pidetään päässä 24/7.
(Nsurua)Tätä voi viedä kuinka pitkälle hyvänsä. Esmes liikesensoreita voisi upotella naisen nahan alle, ja välittää data vaikka puhelimeen, että tiedettäisiin (algoritmien perusteella) mitä nainen milloinkin puuhasi.
Salakuuntelu on aika old school -juttu. Tai jokin muu vitun kyttääminen.
(Hihitystä) - palstailija
nojustiisajoo kirjoitti:
Ei ihme jos oot suomisinkku. Noin aataminaikaisesti ajattelee vain hartaat muslimimiehet.
On sitä on myöhemminkin ajateltu, että luottamus hyvä, valvonta parempi. Ja mies on isäntä talossa. Luolasukeltajalta hyviä ideoita :). Noiden lisäksi vielä vanha kunnon siveysvyö painavalla lukolla naiselle, niin uskaltaa päästää tyttöjen iltaan.
- Luolasukeltaja
palstailija kirjoitti:
On sitä on myöhemminkin ajateltu, että luottamus hyvä, valvonta parempi. Ja mies on isäntä talossa. Luolasukeltajalta hyviä ideoita :). Noiden lisäksi vielä vanha kunnon siveysvyö painavalla lukolla naiselle, niin uskaltaa päästää tyttöjen iltaan.
Mä oon aika usein valvomassa tällaisia "tyttöjen iltoja". Niissä misut vetää painovyötä uumalle kuin korsettia kiristelisivät.
Ja pohjaan menee että humahtaa.
- Ex----------PUA
Iskisin sitä miestä. ;)
No ei, yleensä ovat tajunneet jo pelkällä läsnäololla.
Sitten, ihan kuten raportissani kerroin (ja minkä yrväke varmasti muistaa lopun elämäänsä ;D) niin yleensä kun nainen valitsee sinut, se myös ajaa muut miehet pois tavalla tai toisella. Toistunut kaava jo nahkahousu-ytnin ajoilta.
Feministisessä yhteiskunnassa juttuna on se, että miehen pitäisi aisurina vain katsella vieressä tuota, sillä "eihän hän omista naista". Tämän tarkoituksena on auttaa hypergamiaa, jolloin siis miehen on oltava valmis hätistämään kilpakosija pois, jos se ei täytä naisen hypergamisia standardeja, mutta muuten miehen pitää vain todistaa aisurina miten toinen mies iskee hänen naistaan, ja antaa nainen tälle jos tämä kostuttaa elukan kiimavitun.- Ölliäinen
Sulta harvoin tulee mitään järkevää, mutta toi oli aika hyvä:
"Iskisin sitä miestä. ;)"
Varmaan paskoisi ja kusisi housuihinsa kun kävisin hivelemään sen hiuksia ja flirttailisin :D
- Tilanteita-
Jos olen asunut miehen kanssa avoliiton omaisesti hänen luonaan vuoden verran (hänen toiveestaan), ja silti kertoo ulkopuoliselle kysyvälle naiselle, että vain tapailemme, niin seuraava tilanne on se, että kerään romuni ja lähden. Suhteestaa puuttuu silloin olennainen "me henki".
Sama tilanne, jos mies ei osaa/uskalla/whatever tunnustaa olevansa naisensa kanssa yhdessä, jos ulkopuolinen tulee kokeilemaan, onko nainen/mies varattu vai ei. Siitähän siinä on kyse, ei kukkotappelusta.- olkaahyvä
Jos nainen ei osaa tätä itse sanoa lähestyvälle henkilölle, niin autan mielelläni niiden romujen keräämisessä.
- Tilanteita-
olkaahyvä kirjoitti:
Jos nainen ei osaa tätä itse sanoa lähestyvälle henkilölle, niin autan mielelläni niiden romujen keräämisessä.
Jos mies ei itse osaa kertoa ulkopuoliselle naiselle asuvansa avoliiton omaisessa tilanteessa?
- SelkeäEro
Naiset odottavat pientä elettä, jolla osoitetaan yhteenkuuluvuutta.
Miehet kuvittelevat sen tarkoittavan turpaan vetoa. - SelkeäEro
Naiset odottavat pientä elettä, jolla osoitetaan yhteenkuuluvuutta.
Miehet kuvittelevat sen tarkoittavan turpaan vetoa.Tätä minä juuri tarkoitin, pieni ele on huomionosoitus tilanteessa.. Mutta kärjistäminen ja liioittelu kun on palstalaisten elämän suola..
- Luolasukeltaja
PikkuLikka kirjoitti:
Tätä minä juuri tarkoitin, pieni ele on huomionosoitus tilanteessa.. Mutta kärjistäminen ja liioittelu kun on palstalaisten elämän suola..
Kärjistäminen ja liioittelu on lähes yhtä hauskaa kuin typistäminen ja laventelu.
Pienet eleet on mun mielestä ihan perseestä.
(Naurua) - Luolasukeltaja
Kärjistäminen ja liioittelu on lähes yhtä hauskaa kuin typistäminen ja laventelu.
Pienet eleet on mun mielestä ihan perseestä.
(Naurua)Kuka vittu edes näkee pieniä eleitä. Pienet eleethän on kuin muurahaisia maankoloissa.
(Reps) Luolasukeltaja kirjoitti:
Kuka vittu edes näkee pieniä eleitä. Pienet eleethän on kuin muurahaisia maankoloissa.
(Reps)Ei näe, mutta pienet eleet, kuten muurahaisetkin, kyllä tuntuvat pöksyissä.
Kuka vittu edes näkee pieniä eleitä. Pienet eleethän on kuin muurahaisia maankoloissa.
(Reps)Kahden, parisuhteessa, arjessa, hyvinkin pienet eleet tulee huomatuksi.
Täällä onkin kannustettu puhumaan eläimistä, koska ne on kivoja. Jonkun puun juurella voi olla helvetin iso keko. Ei se siihen itsestään ole tullut, vaan ne muurahaiset on sen omin pikku kätösin rakentanut. Yhdessä. Ajan kanssa.- Luolasukeltaja
scrg kirjoitti:
Kahden, parisuhteessa, arjessa, hyvinkin pienet eleet tulee huomatuksi.
Täällä onkin kannustettu puhumaan eläimistä, koska ne on kivoja. Jonkun puun juurella voi olla helvetin iso keko. Ei se siihen itsestään ole tullut, vaan ne muurahaiset on sen omin pikku kätösin rakentanut. Yhdessä. Ajan kanssa.Hyi vittu! Ne haisee.
(Reps) - Luolasukeltaja
Hyi vittu! Ne haisee.
(Reps)Kerran mä erehdyin Oulankajoen rannassa pystyttämään mun vaellusteltan maapesän päälle.
Jumalauta mä juoksin pitkin metsiä ja puroja keskellä yötä.
(Reps) - Luolasukeltaja
Kerran mä erehdyin Oulankajoen rannassa pystyttämään mun vaellusteltan maapesän päälle.
Jumalauta mä juoksin pitkin metsiä ja puroja keskellä yötä.
(Reps)Ei muuta kuin Raidia kainaloon ja menoks.
(Hihitystä)
Enemmistön miesten näkemys käy järkeeni. Ei mitään pidäkään tehdä minustakaan, sillä naisen kuuluu itse ilmaista olevansa varattu ja liueta tilanteesta pois. Eri asia, jos se iskijä käy käsiksi, eikä nainen tilanteessa pärjää ominpäin, sitten olisi viisasta tulla hätiin. Ja kyllähän normaali ihminen (mun mittapuulla normaali) rakkaitaan puolustaakin hädässä. :)
- KyseEnemmänkin
Suhteen "tunnustamisesta ", kyllä sekin päivä vielä koittaa, että naista ei juurikaan asia kiinnosta. Silloin pitää olla huolissaan.
KyseEnemmänkin kirjoitti:
Suhteen "tunnustamisesta ", kyllä sekin päivä vielä koittaa, että naista ei juurikaan asia kiinnosta. Silloin pitää olla huolissaan.
Jos naista tai miestä ei juurikaan asia kiinnosta, pitääkin olla huolissaan. Hälläväliä, tuksin muutenkaan omansa seurassa kovin viihtyy. Seilaa pitkin muiden seurassa, oman kumppaninsa jäädessä yksinään möllöttämään. Yhdessä mennään ja yhdessä yleensä myös ollaan. Jolloin sivullisetkin näkee, että noi on täällä yhdessä...eikä erikseen juoksentele pitkin ravintoloita.
Mutta yleensä kai vierestä seurataan kuinka tilanne etenee ja tarviiko tilanteeseen mitenkään puuttua. Uskon, että aika harvassa on ne tilanteet missä miehen pitäisi rientää rinta rottingilla reviriiään puolustamaan.
Mä olen nuorena naisena ollut kovinkin kova puolustelemaan reviiriäni, ihan kiivas. Mutta vuosikausiin en ole enää vaivannut päätäni minkään reviirin puolustamisilla, sillä ajattelen ison ihmisen kykenevän tekemään tunkeilijoille selväksi, että äläpä pyri tänne, täällä ollaan jo varattuja.sönkkö kirjoitti:
Jos naista tai miestä ei juurikaan asia kiinnosta, pitääkin olla huolissaan. Hälläväliä, tuksin muutenkaan omansa seurassa kovin viihtyy. Seilaa pitkin muiden seurassa, oman kumppaninsa jäädessä yksinään möllöttämään. Yhdessä mennään ja yhdessä yleensä myös ollaan. Jolloin sivullisetkin näkee, että noi on täällä yhdessä...eikä erikseen juoksentele pitkin ravintoloita.
Mutta yleensä kai vierestä seurataan kuinka tilanne etenee ja tarviiko tilanteeseen mitenkään puuttua. Uskon, että aika harvassa on ne tilanteet missä miehen pitäisi rientää rinta rottingilla reviriiään puolustamaan.
Mä olen nuorena naisena ollut kovinkin kova puolustelemaan reviiriäni, ihan kiivas. Mutta vuosikausiin en ole enää vaivannut päätäni minkään reviirin puolustamisilla, sillä ajattelen ison ihmisen kykenevän tekemään tunkeilijoille selväksi, että äläpä pyri tänne, täällä ollaan jo varattuja.En ole koskaan kohdannyt niin itsepintaisia iskijöitä, etteikö ne olisi luovuttaneet kun sanon että noup, olen varattu. Tai kehonkielellä viestitän etten ole kiinnostunut ja että olen tässä kumppanini kanssa. Luutavasti, jos olisi niin innokas iskijä ettei tajuaisi suoraa puhetta eikä osaa kehonkieliäkään lukea, ihan itse pyytäisin mieheni paikalle katsomaan mikä metso se siellä pyrstöään revittelee, eikä puhetta usko. :)
Tai huikkaisin, että nyt me vaihdetaan paikkaa. Täällä ei saa olla rauhassa.
Keskimäärin ihmiset on aika fiksuja ja osaa lukea kehonkieltäkin, näkee ketkä on kimpassa ja ketkä ei ja jopa kunnioittaa pariskuntaa parina tunkematta väliin.
Nainen ei osaa olla uskollinen, joten mieheltä odotetaan aina temppuja suhteen ylläpitämiseksi.
- verysad
Juuri noin martyyrimaisesti ajattelevat nenättömät miehet.
- IhmekösTuo
Kun on Voldemort?
- Luolasukeltaja
HC-ätmel kirjoitti:
Aina on mukamas jotain vikaa. :-/
Mun mielestä sulla on samanlainen mentaliteetti tai asenne itseesi kuin meikkaavalla naisella. Se on osaksi täydelliseksi hioutunut ja siten toistuva rituaali, niin kuin se on myös rukous.
(Reps) - Raakatotuus
verysad kirjoitti:
Juuri noin martyyrimaisesti ajattelevat nenättömät miehet.
Ätmel yritti kerran estellä, kun iso köriläs tuli vonkaamaan hänen naistaan. Siitä lähtien hän on ollut nenätön.
- olisinotettu
Olisin vähän ylpeä. Ja luottaisin, että nainenkin luottaa valintaansa, eli minuun. Jos taas kyseessä olisi joku fyysinen lähentely, jota nainen ei itse saa loppumaan, niin oma paikalla oloni ja tarvittaessa portsarin / poliisin apu auttaa. Fyysiseksi en hommaa vie ennen kuin on oma tai toisen terveys vaarassa. Yleensä nuo hörhöt uskoo myös tarpeeksi suorasukaista naista. Mies kun työntää lusikkansa soppaan niin tappelu on usein tosiasia.
Joku syvempi / molemmin puolinen vehtaamine selän takana olisikin sitten vaikea juttu. Ensimmäinen kysymys olisi varmaan että Miksi? Sille naiselle. Ja sitten koutettaisiin selvittää pääseekö siitä suosta vielä ylös?- 156
Hyvä vastaus! Arvostan.
- artphoto
Siis kait sen naisen pitää olla edes vähän kiinnostunut iskevästä miehestä, että mies reagoi, ei kai kukaan nyt hakkaa ketään ihan vaan opettaakseen moraalia tulevaa elämää varten. Mun mies aina soittelee suutaan ja vannoo pistävänsä turpaan jos joku yrittää pokaa mua, mut ei se tunnu edes huomaavan koko hommaa, heittää vaan läppää iskijän kanssa, kun ei niillä mitään realistista chargaa koskaan edes ollut ja tilanne oli naisestakin myötähäpeää herättävä, mut joo, pari 'kaverimiestä', jotka ovat olleet äärimmäisen viehättäviä, ovat taas saaneet aikaan ihan hirveän agression. Mun bestis aina yritti pokaa mun miestä alkuvuosina, kun olimme yhdessä, mies juoksi karkuun ja mä nauroin, kai se jotenkin noin toimii miehilläkin, mut jos se olis ollut joku uhka, niin empä olis sitä bestistä enään nähnyt.
Kyllä naiset vaatii että mies hakkaa miehen joka katsoo varattu naista.
- Nainen678
Olipas taas hölmö kuvitelma sinulta.
En mie tykkää kun joku toinen lähestyy mun naista...
- voevoevoevoieeiiiii
Kyllä minä odotan naisena ainakin, että oma mies ottaa kainaloon, niin se on merkki toiselle, niin merkki vaan ei tarvii alkaa hillua kenenkään. Ja minä sanon kiitos ei vieraalle. Ei kai tuossa sen ihmeempiä. Mutta en minä kaipaa mitään miesten nuijasotaa siihen.
- adadsa22
Sanoisin miehelle että kannattaa juosta ja äkkiä. Akka ei ole sen arvonen, ite koeajannut!
:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.39615270Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1172337- 941849
- 831738
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te461317- 971230
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2801133Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi301104Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin811091Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211063