kumpaan paikkaan kandee mennä katso kotipeliä?
ja muutakin menoja voitte kehua..
barca vai realmadrid?
7
278
Vastaukset
- syyslomalla
Madrid pikkasen edullisempi lentojen suhteen...yms.oleminen
- futbolfun
Riippuu paljon siitä kumpaa kannattaa.Jos ei kumpaakaan on tietysti ihan sama.Kummassakin kaupungissa on hyvät puolensa ja myöskin ne huonot.Itse molemmissa kaupungissa käyneenä valitsisin Barcelonan.
Kaupunkina ehdottomasti mielenkiintoisempi Barcelona.
Mutta jos haluat mennä katsomaan jalkapalloa ja haluat kokea paremman tunnelman, niin silloin suuntaat ehdottomasti Atletico Madridin peliin.- Vanhempinainenyksin
Täydellistä hipova oli ainakin mun matsikokemukseni Barcan kotimatsissa Real Sociedadia vastaan nyt tammikuussa. Ostin vip-lipun, sitä saa vain Barcan omilta sivuilta ostettua, jos vaki-kannattajilta jää lippuja yli, ne menee sinne myyntiin. Lippuun sisältyi vip-lounge, sis. kuoharit, naposteltavat ennen matsia, väliajalla ja matsin jälkeen. rauhalliset vessat. Vip sisäänkäynti on oma, ei tarvi rynniä muiden jaloissa tönittävänä. Satuin pääsemään vielä ykkösriviin, ettei tarvinnut kenenkään selän takaa kurkistella näkymiä. Messi pelas parhaimmillaan 20 m. päässä! Olis voinu huutaa että Messi mitä teet illalla, lähetkö messiin...
Mielestäni kohtuuhinta vip-elämyksestä 230 €. - erotuåmari
Sitten heräsit humalastasi Ypäjän pallon pelistä, katsomon alta oksennuksessa. Olit juonut laatikon vip-keskiolutta. Poliisit oli parhaimmillaan 20 m. päässä ennen kuin veivät sinut. Koitit kuitenkin huutaa niille että mitä teette illalla.
- Sitges
Barcelonan. Olin juuri sunnuntaina katsomassa Barca-Valencia -matsin ja hyvä tunnelma oli Camp Noulla. Suosittelen myös sitä Barcan museoa ja kiertokäyntiä stadionilla.
- Carrer.J.Costa
Visça el Barça.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154