Mikäköhän voisi olla kun viikko kuukautisten jälkeen meni alaselkä ja alavatsa kipeäksi, etenkin oikealla puolella, ja tuli pari päivää ruskeaa valkovuotoa? Vuoto loppui mutta vatsan ja selän kipeys jatkuu yhä ja sitä on kestänyt kohta viikon. Kipu tuntuu samalta kuin kuukautiskivut mutta joskus normaalia voimakkaammalta niin että kipuläkkeetkään eivät meinaa vaikuttaa. Samoihin aikoihin kun kivut olivat alkamassa luulin että minulla on virtsatulehdus koska pissaaminen sattui, se oli kuitenkin väärä hälytys mutta nyt jälkeen päin mietin että liittyyköhän se jotenkin tähän ongelmaan. Ehkä joku bakteeri joka on päässyt alapäähän tai ehkä joku hormonihäiriö. Raskaus tai sukupuolitaudit eivät voi olla kyseessä elleivät voi itää oireettomana pari vuotta ja olla näkymättä aiemmissa testeissä. :P Gyneaika vasta viikon päästä. Normaalisti oon tosi terve ja kuukautiset ja siihen liittyvät oireet säännölliset eivätkä erityisen kivuliaat joten sen takia olen tästä huolissani.
Kipuja ja ruskeaa vuotoa
diiuss
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897