eli kyseisestä lentosimulaatio pelistä(il-2 sturmovik) eli ku mä yritä lähtee lentoon,niin kone EI mene suoraan.....aina törmää jonnekki hangaariin tai puuhun :/ helvetin hyvä peli mut tuoho se kusee(joystick on,ja lukitsen takapyörän mut se ei mitää auta...)auttakaa!!
IL-2 STURMOVIK JELPPIÄ
hermann göring
3
265
Vastaukset
- runka
ohjaa konetta maassa näppäimistä "z"ja"x"
Ei tää tietääkseni oo pelipalsta. Sille on ihan oma osastonsa tuolla. Ja kappas, aivan kuin näkisin siellä myös simulaatiopeleille omistetun alueen. Sinne IL-2 Sturmovikit. Mut kyseessähän on muuten aika loistava peli ni eiköhän me olla valmiita antamaan anteeksi, eiköhän?
- hermann göring
mut mä oon huomannu et täältä saa aina nopeemmin ja paremman vastauksen kuin sieltä tarkoitetulta palstalta :) ja täähä on "pulina" palsta eli voi niinku iha mistä vaan maan ja taivaan väliltä puhua(siellä välillä se me-109 lentelee) :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965414
- 2614659
- 444545
- 623277
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204