Pyydettiin aikanaan lapselle (2v.) kummiksi miespuoleinen ystävämme. Hän kävi 1-2 kertaa viikossa kahvilla, harrastivat mieheni kanssa liikuntaa, käytiin baarissa ja mökillä ym. Ajattelimme että pyydämme häntä, koska oli niin paljon läsnä.
Puoli vuotta lapsen syntymästä hän löysi naisen (oli vuosia sinkku) ja siihen loppui näkemiset. Hän oli yli puoli vuotta meillä käymättä,ja tuli kun oli pakko eli lapsen synttärit. Nyt siitä taas melkein puoli vuotta eikä kuulu tai näy.
Mua niin pistää vihaksi tämmöinen. En voi naista tästä syyttää mut miten yli 30v. ihmiset voivat olla näin idiootteja? En aattele tätä pelkästään lapsen takia vaan myös mieheni ja minunkin. Siis että mekin olemme menettäneet kaverin. Miehet harrastivat liikuntaa ja yhtäkkiä tää kaveri ei enään pyytänyt miestä mukaa ja jos olimme kaveriporukalla liikkeellä ja mies oli esim.lapsen vahtina niin hän ei edes kysynyt et miks mies ei tullut tai mitenkään harmitellut kun hän ei tullut (mutta monet muut taas ilmaisivat tämän).
Miten naiset voi noin paljon vaikuttaa miehiin et ei enää löydykään kavereille aikaa? Ennen helkkari miltei asui meillä, tekivät kaikkee yhdessä. Ja tämä muutos tapahtui heti naisen tultua kuvioihin eli mitään riitaa tms.ei ole syynä tähän. Nainen on 3vuorotyössä niin miksei tää kaveri voi tulla sillon ku nainen on työssä?
Mieski on sanonut et harmittaa mut minä olen enemmän murheissaan ja vihainen, ehkä jopa mustasukkainen (??).
Eli tämä on taas yks näistä monista valituksista ku tulee tehtyä virhe kummin valinnassa. Onneks hän ei ole ainoa kummk, ja toisella puolen suomea asuvat ovat läheisiä.
Yks näistä monista tarinoista
virhevalinta
4
262
Vastaukset
- sekava_kirjoitus_sinulta
Eli sinulta lähti potentiaalinen salasuhde, niinkö? Vai mitä yrität kirjoittaa? Katsoitko jo kummiksi valkatessasi, että tuosta tulisi hyvä uusioisä lapselle?
- Blackwomanyes
Ei kannata lähteä Kummiksi. Ex muija petti ja siihen loppuivat yhteydenpidot eron jälkeen. Älkää suostuko maksumieheksi. Kummia ei kukaan muista kun lahjojen toivossa.
- pappapilaakaiken
Myös papat unohtaa usein omat lapsenlapset, kun löytyy uusi nainen ja tämän naisen lapsenlapset kyllä pappa huomioi.
- Pummikummi
Unohtakaa pummit
Vanha kemiläinen sanonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748