Moi osaako joku kertoa millä bussilla pääsee playa del palmasta. El terrenoon pian ja pepen baariin.olisi kiva käydä katsomassa.miten baari ja terrenoon on muuttunut viime käynnistä.olin 25 vuotta sitten viimeksi Mallorcalla coming park hotellissa. Nyt ollaan menossa lapsien kanssa Mallorcalla lomailemaan playa del palmaan.
T.mirja
Bussi playa del palma -El terreno
7
293
Vastaukset
- Bussikuskiko
Kirjoita Googleen paikka, josta lähdet liikkeelle, avaa kartta, klikkaa reittihaku, laita määränpääksi El Terreno, ja kas saat bussilinjan nron, reitin ym kun valitset bussinkuvan... kätevää eikö? Kun vielä merkitset klo-ajan niin ei kun matkaan. Ja Palman julkisen liikenteen sivulta löytyy myös aikataulut reitteineen.
- Terrenotar
Pian ja Pepen baarissa istuu pieni joukku umpikännisiä suomalaisia. Terreno nykyisin aika hiljainen, tosin viime vuosina alueelle tullut uusia baareja, mm. kiva tapaspaikka entisen Royalsuitin alakertaan.
Hotelli, jossa olitte on varmaankin Gomila Park eikä coming park:) Rapistui sekin vuosien saatossa, mutta ovat alkaneet siistiä paikkaa.
Jos olitte Terrenossa 25 vuotta sitten, shokki on valtaisa, jos tosiaan menette sinne nyt. On muuttunut valtavasti. - mallorcaok
Itse olin Terrenon alueella 23 vuotta sitten ja nyt taas vuosi sitten,ja yllättävän vähän mielestäni oli muuttunut,tutun tuntuista oli ja mukava taas oli kiivetä portaat bellverin linnaan. Sikäli on muuttunut että siellä nyt paljon brittituristeja ja suomalaisia vähemmän
- Bussi
Vaihdat bussia Plaza Españalla numero 3 pysähtyy suomibaarin lähellä.
Ennen bussilla no: 15 pääsi osapuilleen noille haminoile.
- N15
Bussi numero 15 päätepysäkki Palmassa on Plaza de la Reina...Katedraalin läheisyydessä.
Nyt kun tarkemmin muistelen niin linja oli 5-15 joka Terrenon suunnalla kulki Andrea Doria katua,melko lähellä Terrenon "suomalaiskorttelia".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824240
- 331548
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401480Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211443Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171342- 1071259
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381177Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301170- 121077
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441028