Ihmettelen

Minni

että jos joku täällä (tai muillakin palstoilla) jotain kysyy tai kertoo, niin kun siihen vastaa, niin sitten ei itse saakaan enää vastausta (EN YLEISTÄ, HUOM!). Elikäs josko ois asiallista, kuten keskustelussa konsanaan (naamatusten) ottaa toinen huomioon. Jos ei halua vastauksia, niin mitäpä sitä sit edes tänne kirjottamaan, tai mihikää muuallekaa, eikös?
Minua ainaki kiinnostaa eri näkökannat jne. Ja se, että kun olen vastannut johonkin, niin saatan samalla kysyä itse jotain, mihin haluaisin vastauksen!!! Enkä sitten saakaa vastausta, koska aiheen alulle panija ei jatkakaan, eikä muutkaan kommentoi/ kerro omia mielipiteitää...Pitääkö kysymykset aina näkyä otsikkona, eikä tuolla keskustelujen seassa????
Harmittaa...
Nyt joku haluu (ehkä)kysyy mistä keskustelusta on kyse.. No tää nyt lähti siitä "hyviä ruoka-ohjeita kissalle" ...vai mikä nyt olikaa, mut kuitenki. Ja monesti muissakin keskustelussa olen huomannu samaa.
Pyritääkö jatkamaa ja lopettamaaki ..asiallisesti, jos kerra aloitetaa, jooko?
T: vastauksia odotteleva ELÄINRAKAS(EI MISSÄÄ NIMESSÄ MILLÄÄ PAHALLA!!! OK?) =)

8

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.6x

Oli vähän sekavaa viitsitkö selventää mitä haluat tietää.

• Minni

• Minni
        Minni kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000000134&posting=22000000005516753

En oo varma onnistuuko aukeemaan tosta nyt se aiempi hyvä ruoka-ohje-keskustelu mitä tarkoitin, ja mistä asiani alkoi... Älkää ny vaa kukaa loukkaantuko ihan vaan mielipiteestä tai ihmettelyistäni! Olen hyvän tahtoinen ihminen! =)

Näköjää linkki aukes ja siellä ei kukaa vieläkää ollu kommentoinu sitä ihmisten tonnikalaa kissoille-juttuu??? Siksi mä vaa tääl ihmettelin keskustelujen kulkua!
        Nyt alkaa jo hävettää ku edes kysyn mitää.....

• Antero..
        Minni kirjoitti:

Näköjää linkki aukes ja siellä ei kukaa vieläkää ollu kommentoinu sitä ihmisten tonnikalaa kissoille-juttuu??? Siksi mä vaa tääl ihmettelin keskustelujen kulkua!
        Nyt alkaa jo hävettää ku edes kysyn mitää.....

Näillä palstoilla aiemmin käytyjä keskusteluja voi katsoa vaivattomasti sanahaulla. Kun tuohon laittaa esimerkiksi tuon kissan tonnikala, niin löytää vastauksen, joka tarkoittaa että turkin kunnon kannalta tärkeän aineen puutosta alkaa esiintyä ihmisten tonnikalaa kissalle syötettäessä. Kissan tonnikalaan tätä ainetta (mikäs se nyt olikaan joku tin..) sen sijaan on lisätty.

• Minni
        Antero.. kirjoitti:

Näillä palstoilla aiemmin käytyjä keskusteluja voi katsoa vaivattomasti sanahaulla. Kun tuohon laittaa esimerkiksi tuon kissan tonnikala, niin löytää vastauksen, joka tarkoittaa että turkin kunnon kannalta tärkeän aineen puutosta alkaa esiintyä ihmisten tonnikalaa kissalle syötettäessä. Kissan tonnikalaan tätä ainetta (mikäs se nyt olikaan joku tin..) sen sijaan on lisätty.

Kiitti tiedosta ja nyt muistankin joskus kuulleeni! Jokatapauksessa ei siis ole vaarallista antaa silloin tällöin ihmisten tonnarii, kunhan ei jatkuvasti.
        Muuten annankin ihan kissojen ruokia, puurookin joskus ja jauhelihaa kuivamuonaa ja vettä, tietty.
        Tuokin "oman" tonnarin antaminen on usein johtunut siitä, että onkin kissanruuat loppu just sillo, enne ku taas ehtii kauppaan tai tekee kisulle jotai. "Hätä-apuna"...=)

• On tietenkin aluksi todettava, etteivät nämä palstat vastaa kasvotusten käytävää keskustelua, vaikka keskustelupalstoiksi kutsutaankin. Vastauksen saamiseen saattaa kulua tunteja, päiviä tai jopa kuukausiakin, mihin varautuminen saattaisi hieman lievittää odottavan tuskaa.

Otsikon viittaaminen viestiin on lukijoiden huomioon ottamista siinä mielessä, ettei heidän tarvitse avata kaikkia kommentteja, vaan ainoastaan itseään kiinnostavat jutut. Tästä on hyötyä erityisesti heille, jotka lukevat päivittäin tuhansia viestejä.

Kyllä näilläkin kissapalstoilla on useita sellaisia kysyjiä, jotka kiittävät saamistaan tiedoista, mutta on myös monia palstatilan säästäjiä joille riittää vastauksen saaminen.

Hyvän linkin, kotisivunsa tai keskustelupalsta yms. vihjeen antaja ei yleensä edes odota vastausta, vaan haluaa kertoa löydöstään muille keskustelijoille.

Oletko muuten huomannut, että monille ei riitä keskusteluissa normaali puheääni, vaan heidän on huudettava asiansa muille. Miksiköhän?!

• Minni

miksiköhän? Kiitos vastauksista! Ja eihän tämä tietenkään ole samaa kuin naamatusten, mutta sepä olikin vertaus.

• Antero..
        Minni kirjoitti:

miksiköhän? Kiitos vastauksista! Ja eihän tämä tietenkään ole samaa kuin naamatusten, mutta sepä olikin vertaus.

En tuollaista huutamista aiemmin ole merkille pannut ja nyt se on jo melkein häiritsevää. Niin.... kyllä sen täytyy olla muoti-ilmiö. Ehkäpä keskustelijat kokevat ettei heitä kuunnella elleivät he huuda asiaansa. Tiedä häntä...

Vertaukset ja asioiden suurentamiset voivat auttaa havaisemaan ne pienet eroavaisuudet joihin emme normaalisti kiinnitä huomiota.

Kun vertaamme kissaamme saalistavaan leijonaan tai tiikeriin, ymmärrämme ettei kissan kynsiin joutuneella hiirellä ole paljoa mahdollisuuksia selvitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe