Onko jollain kokemuksia 3 pvän kaupunkilomasta kyseisessä kaupungissa? Millaista olio? Minkä hintaista, mitä kautta varasit lipun?
Kaikkea muutakin Rooma-tietoutta otetaan vastaan!! :) suunnitellaan reissua kullan kans ja ois kiva kuulla infoa kyseisestä paikasta.. Matkan ajankohta ois maaliskuun puolivälin paikkeilla.
Helsinki-Rooma kaupunkilomaa
2
2758
Vastaukset
- mies78
Matka vekasta viikon matka oli 736e. 3 tähden hotelli aamupalalla. Kolmessa päivässä ei kerkeä katsomaan kuin tunnetuimmat paikat. Rooma on kallis, varsinkin turistikohteiden lähellä. Turisteja yritetään kusettaa koko ajan ja turisteja on joka paikka täynnä. Muuten Rooma on hieno paikka jossa on paljon nähtävää.
Suosittelen ainakin viikon lomaa ja kannattaa lähteä myös Pompei-Napoli retkelle - valtov
Me olimme Roomassa kolmen yön kaupunkilomalla.
Hotelli oli keskustassa ja hintaan sisältyi aamiainen.Lennot olivat Finnairin tarjoushinoilla netistä ja hotelli varattiin myös itse. Kuljetus lentokentältä aivan hotellin tuntumaan hoitui kätevästi junalla. Lennot hotelli maksoivat kahdelta yhteensä 700 euroa
eli 350€ per nuppi. Kuvia Roomasta http://www.saunalahti.fi/~vavauh/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184