Ajoin tänään kaupungissa ja olen aina tottunu että jokasessa risteyksessä on kärkikolmio. No sitten oli yksi risteys jossa oli oikeelta tulossa auto ja ajoin vaan suoraan sen edestä ja siinä vasta huomasin että sillä ei ollukkaan kolmiota. Tämän lisäksi unohdin yhdessä risteyksessä väistää suojatieltä tulevaa jalankulkijaa joka oli kuitenki sen verran kaukana että ehdin mennä ihan hyvin vaikka hän suojatiellä olikin. Ei ajanu poliiseja takana enkä tietääkseni nähnyt mutta voiko tuosta kuitenki tulla postiin joku kirje olet ajanut sillon ja sillon ja tällä tavalla ja tule käymään poliisiasemalla. Olen aina ollut rauhallinen kuski mutta nyt kävi näin.
Voinko saada sakkoja?
Autoilijah
1
76
Vastaukset
- romealf
Rauhallinen kuski ei ole sama asia kuin tarkkaavainen. Asia nro. 1. jos et ole varma, onko oikealta tulevalla väistämisvelvollisuus (kolmio, stop-merkki, tai parkkialue), oleta AINA, että sinä väistät. Asia nro. 2. autoilijana kaikista paikoista tärkein tarkkailtava on se suojatie. Tärkeämpää ei ole. Autoissa on pellit ympärillä; jalankulkijalla on vain vaatteet.
Et saa sakkoa tällä kertaa, mutta pidä em. mielessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299