Miten saan telkkarin äänet toimimaan kotiteatteriin, kun kaikki piuhat pitäs olla kohdillaan..telkkari on Samsung Smart tv UD6207TKXXE ja kotiteatteri Samsung HT-XQ 100..DVD äänet kyllä kuuluu, mut ei tv:n
Kotiteatteri
3
143
Vastaukset
- näiniisiäolitääkinhomma
Laita piuha telkkarin äänet ulos liitäntään, ja piuhan toinen pää kotiteatterin äänet sisään liitäntään. Sitten kotiteatterin kaukkarista valitset sen oikean äänet sisään liitännän, niin johan rupee telkkari pauhaamaan.
- Optinen_ääni_on_paras
Ensiksi, jos laitat tv-mallin kysymykseen, niin tarkista sen oikeinkirjoitus. Oikea malli lienee jotain tyyliin UE46D6207TKXXE, joten tämä vastaus on vaan arvausta?
Jos et jaksanut kaivaa opasta Samsungin tuesta http://www.samsung.com/fi/support/model/UE46D6207TKXXE , niin äänilähdöistähän tv:ssä on aina pulaa. TV:n takaseinästä löytynee optinen lähtö, joka on ehdottomasti paras vaihtoehto kotiteatterille. Samsungilla on AV-liitännät usein tungettu takaseinän monitoimiliitäntään (scartti ei enää mahtunut ohueen malliin) ja sieltäkin ääni saattaa löytyä (jos kaapeli on tallella). Tuosta optisesta saat tilaäänet parhaiten. Jos "huulisynkka" ei ole paikallaan, niin äänen viivettä voinet säätää kotiteatterista? - konsti_se_tämäkin
Minun lcd-telkkarissa ei ole äänen ulostuloa. Tein tälläisen ratkaisun, digiboksivirittimessä on optinen ulostulo äänelle joten liitin sen suoraan kotiteatterivahvistimeen. Telkkarista piti mykistää oma ääni kokonaan eli nyt se telkkari näyttää vain kuvan ja tekstit.
Äänet tulee suoraan digiboksivirittimestä kotiteatterivahvistimeen.
En tiedä onko tämä paras ratkaisu, mutta näinkin se toimii. Ainakin äänen laatu on parempi kuin telkkarin omista kaiuttimista tulisi. Ei ainakaan tarvinnut heti lähteä ostamaan uutta lcd-telkkaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738