Palstan itsemurhapuheet ovat karkoittaneet naiset

vandeveke

Palstalla on ollut poikkeuksellisen paljon itsariaiheisia juttuja viime aikoina ja samaan aikaan naisten aktiivisuus palstalla on selvästi vähentynyt. Ei taida olla sattumaa että naiset häipyvät näin ahdistavasta paikasta.

61

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurpppa

Naiset ovat kyllästyneet näihin vätystelijöihin jotka vaan puhuvat mutta ovat liian laiskoja ja liian pelkureita koskaan ryhtyäkseen sanoista tekoihin. Säälittävämpää huomionhakuyritystä saa etsiä pitkään.

• DerRiese

Kehoitat siis ätmejä ryhtymään tuumasta toimeen? Itsemurhaa vakavasti pohdiskelevia on moninkertainen määrä suhteessa varsinaisiin itsensä tappajiin, että sikäli tässä ei ole mitään outoa, vähän jokaisessa asiassa elämässä on aina paljon enemmän asiaa harkitsevia kuin niitä tekeviä, itsarin tekeminen ei ole mikään poikkeus. Suurin osa itsareista ei myöskään ole mitään yhtäkkisiä päähänpistoja vaan tapahtuvat monen vuoden harkinnan jälkeen.

• Itsari-Illu

Tämä se on se ongelma, kun olen suuri pelkuri, enkä uskalla sitä itsaria tehdä, koska pelkään kuolemaa. Usein haaveilen, että päätän päiväni oikein näyttävään ja kunniakkaaseen soturin kuolemaan, mutta haaveeksi se vain jää, koska en uskalla "tulla pois mukavuusalueeltani" kuten pelleväki sanoisi.

• Naisasialooseri1
        DerRiese kirjoitti:

Kehoitat siis ätmejä ryhtymään tuumasta toimeen? Itsemurhaa vakavasti pohdiskelevia on moninkertainen määrä suhteessa varsinaisiin itsensä tappajiin, että sikäli tässä ei ole mitään outoa, vähän jokaisessa asiassa elämässä on aina paljon enemmän asiaa harkitsevia kuin niitä tekeviä, itsarin tekeminen ei ole mikään poikkeus. Suurin osa itsareista ei myöskään ole mitään yhtäkkisiä päähänpistoja vaan tapahtuvat monen vuoden harkinnan jälkeen.

Totta. Itsemurhaan päätyminen kunniakkaana ja arvokkaana loppuratkaisuna on vuosien prosessin tulos, pitkän harkinnan jälkeen suoritettu järkipäätös. Se ei todellakaan ole mikään yhtäkkinen päähänpisto.

Ja kuten sanoit itsemurhan tekevät rohkeat kunnian miehet ovat vain jäävuoren huippu, monella ei siihen ole munaa vaikka miten haluaisi, hyvä esimerkki on ATM-kaverini.

• Medicman

Itsari-Illu mulla on lähes samat fiilikset, mä kyllä haluan päättää elämäni enkä edes enää "pelkää" kuolemaa, voin tietty olla väärässä tässä sitten kun se hetki tulee ja katson kuolemaa silmiin, mutta eniten minua pelottaa epäonnistuminen, että halvaannun enkä voi enää yrittää uudestaan ja mitä enemmän olen asia ajatellut vuosien mittaan sitä enemmän sitä pelkään ja sitä raaemmiksi pohtimani itsemurhatavat tulevat, pitää olla vähintään tupla ja triplavarmistukset, kuten ensin kuula kallon ennen kuin juna ajaa yli. Haluaisin että joku varmistaisi että todella kuolen

• ex-sönkkö
        Medicman kirjoitti:

Itsari-Illu mulla on lähes samat fiilikset, mä kyllä haluan päättää elämäni enkä edes enää "pelkää" kuolemaa, voin tietty olla väärässä tässä sitten kun se hetki tulee ja katson kuolemaa silmiin, mutta eniten minua pelottaa epäonnistuminen, että halvaannun enkä voi enää yrittää uudestaan ja mitä enemmän olen asia ajatellut vuosien mittaan sitä enemmän sitä pelkään ja sitä raaemmiksi pohtimani itsemurhatavat tulevat, pitää olla vähintään tupla ja triplavarmistukset, kuten ensin kuula kallon ennen kuin juna ajaa yli. Haluaisin että joku varmistaisi että todella kuolen

Onhan näitä epäonnistuneita itsariyrittäjiä muutama tullut nähtyä. Toinen veti itsensä kaulakiikkuun, mutta kaveri ehti vielä hätiin ja tuo itsemurha jäi tekemättä, halvaantui kyllä ja tarvitsee apua selvitäkseen arjesta. Ylipäänsä, että saa syödäkseen tai juodakseen tai tarpeensa pois housuistaan.

Toinen yritti hirttää itseään puuhun, mutta oksa katkesi ja vammautui. Tuli työkyvytön ja lenkkaa.

Sitten joskus epäonninen mies yritti ampua itseään ja ase tappoikin väliin tulleen ja joutui vielä linnaan toisen kuoleman tuottamuksesta.

• Naisasialooseri1

Aikamoista tohelointia jos itsensä puuhun hirttää eikä edes valitse tarpeeksi paksua oksaa, nuo muuthan olisivat onnistuneet ilman noita väliintulijoita.

• Kurpppa
        DerRiese kirjoitti:

Itsemurhaa vakavasti pohdiskelevat eivät uhoa sinkkupalstalla tekevänsä itsemurhaa kerjäten sillä huomiota.

• Kurpppa
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Totta. Itsemurhaan päätyminen kunniakkaana ja arvokkaana loppuratkaisuna on vuosien prosessin tulos, pitkän harkinnan jälkeen suoritettu järkipäätös. Se ei todellakaan ole mikään yhtäkkinen päähänpisto.

Ja kuten sanoit itsemurhan tekevät rohkeat kunnian miehet ovat vain jäävuoren huippu, monella ei siihen ole munaa vaikka miten haluaisi, hyvä esimerkki on ATM-kaverini.

Vielä parempi esimerkki olet sinä itse. Sinusta itsestäsi ei ole siihen kunniakkaaseen, arvokkaaseen ja rohkeaan tekoon. Sinulla itselläsi ei ole munaa. Olet pelkkä pelkuri, joten fantasioit aiheella palstalla.

• Naisasialooseri1
        Kurpppa kirjoitti:

Itsemurhaa vakavasti pohdiskelevat eivät uhoa sinkkupalstalla tekevänsä itsemurhaa kerjäten sillä huomiota.

Kyllä uhoavat.

• sitäseon
        Kurpppa kirjoitti:

Huomio on ihmisen perustarve. Jos on sos. elämä niin huonossa jamassa ettei sitä muuten saa, niin sitten vaikka kerjää täällä.

• Kurpppa

Kyllä uhoavat.

Paskat uhoavat.

• Kurpppa
        sitäseon kirjoitti:

Huomio on ihmisen perustarve. Jos on sos. elämä niin huonossa jamassa ettei sitä muuten saa, niin sitten vaikka kerjää täällä.

Tekisivät sitten jotain sen huomion saadakseen. Se "vää vää vää huomatkaa mut kun mulla on kurjaa" ei tehoa tasan tarkkaan kehenkään. Menkää ulos ja osallistukaa vaikka vapaaehtoistoimintaan, niin taatusti saatte huomiota. Mutta siihen te olette liian laiskoja, itsekkäitä ja itsekeskeisiä.

• Naisasialooseri1
        Kurpppa kirjoitti:

Paskat uhoavat.

Kyllä uhoavat, vajakki.

• 129

Kyllä uhoavat, vajakki.

höpöhöpö

• ex-sönkkö

Aikamoista tohelointia jos itsensä puuhun hirttää eikä edes valitse tarpeeksi paksua oksaa, nuo muuthan olisivat onnistuneet ilman noita väliintulijoita.

Niinhän se on, en ole varma oliko oksa liian ohut vaiko vain hauras sattunut kohdalle.

• EiIhmeEttäLähtivät

Kyllähän se ahdistaa kun naiset huomaavat mitä ovat aiheuttaneet pillun pihtaamisella ja hypergemialla.

• tiimalasintakaa

Siis käsittääkseni pillun pihtaaminen ja hypergamia ovat toistensa vastakohtia. :-)

• Naisasialooseri1

Naiset eivät kestä sitä, että he ovat niiden itsemurha-aikeiden aiheuttajia ja toisekseen heillä ei ole mitään järkevää perustetta millä kumota HC-AT-miehen itsemurhan järkevyys ja se, että se on oikea ratkaisu.

• 7plus19

eli naisten omatunto taitaa kolkuttaa niin paljon että mimmit loikkivat häpeäntunne päällä pois täältä?

• ex-sönkkö

Kyllä toiset kestää, senkin että poikaystävä tappaa itsensä ja hautajaisissa on jo uusi mies mukana. Että miten tuon nyt ottaa...toisaalta sitten taas kaikkia tuntemattomia ei voi auttaa, vaikkei heille pahaa tahtoisikaan.

• Naisasialooseri1

Lutkan törkeydellä ei siis ole mitään rajaa

• Kurpppa
        7plus19 kirjoitti:

eli naisten omatunto taitaa kolkuttaa niin paljon että mimmit loikkivat häpeäntunne päällä pois täältä?

Voin sanoa kaikkien naisten puolesta että ei todellakaan yhdenkään naisen omatunto kolkuta tämän aiheen takia.

Eikä kukaan edes yritä kumota teidän itsemurhanne järkevyyttä, mutta teistä ei vaan ole siihen. Ette te oikeasti sitä edes mieti, kerjäätte vaan sääliä tällä palstalla. Mutta kukaan ei teitä sääli.

Naiset ovat vaan karanneet, kun eivät kestä kuunnella tuota munatonta ruikuttamista.

• hajoapahvi

"Naiset ovat vaan karanneet, kun eivät kestä kuunnella tuota munatonta ruikuttamista."

Tyypillinen nainen joka ei tiedä asioista yhtään mitään, ei nimeksikään. Itse olen saanut satoja ja taas satoja pakkeja (joista valtaosa baarissa ikävuodet 18-29 kunnes lopetin kokonaan). Kyllä kuule naiset ruikuttaisivat VÄHINTÄÄN yhtä paljon jos he saisivat reilun 10v aikana satoja pakkeja eikä yksikään mies kelpuuttaisi heitä.

Eli nyt sitä on kaiken torjumisen jälkeen vielä "munatonkin" kun joutuu kitumaan asian kanssa vuodesta toiseen ja kehtaa valittaa aiheesta. Tämä selvä. Jos toi on naisten mielipide/asenne yleisesti niin en kyllä enää tunne mitään sympatiaa jos joku nainen valittaa tästä lähtien ihan mistä vain.

Ei sullakaan järki pakota päätä, mä toivon että sä mätänet ruttoon mahdollisimman pian.

• Kurpppa
        hajoapahvi kirjoitti:

"Naiset ovat vaan karanneet, kun eivät kestä kuunnella tuota munatonta ruikuttamista."

Tyypillinen nainen joka ei tiedä asioista yhtään mitään, ei nimeksikään. Itse olen saanut satoja ja taas satoja pakkeja (joista valtaosa baarissa ikävuodet 18-29 kunnes lopetin kokonaan). Kyllä kuule naiset ruikuttaisivat VÄHINTÄÄN yhtä paljon jos he saisivat reilun 10v aikana satoja pakkeja eikä yksikään mies kelpuuttaisi heitä.

Eli nyt sitä on kaiken torjumisen jälkeen vielä "munatonkin" kun joutuu kitumaan asian kanssa vuodesta toiseen ja kehtaa valittaa aiheesta. Tämä selvä. Jos toi on naisten mielipide/asenne yleisesti niin en kyllä enää tunne mitään sympatiaa jos joku nainen valittaa tästä lähtien ihan mistä vain.

Ei sullakaan järki pakota päätä, mä toivon että sä mätänet ruttoon mahdollisimman pian.

Ruikuttaisivat jotain mutta kuin "tapan itseni jos en saa naista". Moinen uhkailu on täysin tehotonta ja todella ärsyttävää.

Kaikkien naisten puolesta en voi montaa asiaa sanoa, mutta yhden ainakin: yhtään naista ei koskaan ole saatu ryhtymään suhteeseen syyllistämällä. Eikä varsinkaan jos se syyllistäminen on tyyliä "Kaikki naiset ovat kohdelleet minua huonosti joten sinun pitää korjata se asia ja kohdella minua hyvin".

Minä en ole vastuussa siitä mitä muut naiset ovat tehneet sen enempää kun ätmit ovat vastuussa siitä mitä "jännämiehet" ovat tehneet. Ätmien maailmassa on kolme sukupuolta: naiset, ytmit ja ätmit. Näin he voivat sovittaa oman "sukupuolensa" ylle marttyyrin viittaa ottamatta mitään kollektiivista vastuuta muista kuin oman viiteryhmänsä miehistä. Ja siinä he ovat tietysti vain uhreja.

• Naisasialooseri1

Sinä olet kollektiivisesti vastuussa myös muista naisista. Ja itsemurhalla uhkailu ei ole tehotonta, se aiheuttaa naiselle vuosikausien traumat, sama kuin jos olisi itse tappanut sen miehen. Varsinkin jos se tehdään komeasti ja raa,asti siinä naisen silmien edessä niin nainen näkee siitä painajaisia vielä vanhainkodissakin.

Koskee myös sinua, olisit ihan paniikissa ja kauhuissasi jo pelkästään siitä että sattuisit näkemään jonkun täysin tuntemattoman miehen pamauttavan aivonsa pihalle, saati sitten jos olisit sen itse aiheuttanut, joutuisit laitoshoitoon taruman takia pitkäksi aikaa.

• Kurpppa

Sinä olet kollektiivisesti vastuussa myös muista naisista. Ja itsemurhalla uhkailu ei ole tehotonta, se aiheuttaa naiselle vuosikausien traumat, sama kuin jos olisi itse tappanut sen miehen. Varsinkin jos se tehdään komeasti ja raa,asti siinä naisen silmien edessä niin nainen näkee siitä painajaisia vielä vanhainkodissakin.

Koskee myös sinua, olisit ihan paniikissa ja kauhuissasi jo pelkästään siitä että sattuisit näkemään jonkun täysin tuntemattoman miehen pamauttavan aivonsa pihalle, saati sitten jos olisit sen itse aiheuttanut, joutuisit laitoshoitoon taruman takia pitkäksi aikaa.

Olet taas unohtanut ottaa pyskoosilääkkeesi, nalle-pieni.

• Naisasialooseri1

Myönnät siis, että olen oikeassa kun et muuta keksinyt kuin änkyttää lääkkeistä.

• Kurpppa

Myönnät siis, että olen oikeassa kun et muuta keksinyt kuin änkyttää lääkkeistä.

Ei, kun olet väärässä kaikesta, mutta olet niin vajakki, ettei sinulle kannata mitään selittää. Mutta kerro nyt meille, sinä mielisairas miekkonen, oletko ottanut psykoosilääkkeesi?

Ja edelleen, milloin todistat olevasi mies eikä hiiri, ja tapat itsesi? Mutta ethän sinä huomiohuora sellaista tee, kun olet tuollainen munaton luuseri kun olet.

• Naisasialooseri1

Ei vaan olen oikeassa, sinun psyykkeesi ei kestäisi miehen tekemää itsemurhaa ja silloin söisit itsekin niitä lääkkeitä siellä laitoshoidossa.

• Fruifsujdhkjg

Toisaalta miljoonat nuoret naiset olisivat olleet valmiit pelastamaan Kurt Cobainin millä tahansa henkilökohtaisella uhrauksella....

Tasan ei nallekarkit jne

• Kurpppa

Kurt Cobain teki sentään hyvää musiikkia. Ätmit eivät tee mitään muuta kun ruikuta ja kuluta mielenterveyspalveluita.

• Reality___Check
        Kurpppa kirjoitti:

Kurt Cobain teki sentään hyvää musiikkia. Ätmit eivät tee mitään muuta kun ruikuta ja kuluta mielenterveyspalveluita.

Vastauksestasi näkee statuksen tärkeyden ja sen että miehen pitää tehdä jotain saadakseen oikeuden elää. Naisten tarvitsee vain maata. Palstatotuudet voittivat taas.

• Kurpppa kirjoitti:

Niinpä just, tämä olikin erittäin hyvin sanottu.

• Kurpppa
        Reality___Check kirjoitti:

Vastauksestasi näkee statuksen tärkeyden ja sen että miehen pitää tehdä jotain saadakseen oikeuden elää. Naisten tarvitsee vain maata. Palstatotuudet voittivat taas.

Entäs sitten? Sinäkin olet sellainen luuseri, ettei sinusta mitään tekemään ole, mutta kuin sinkkupalstalla itkemään.

Minäpä esitän sinulle kysymys: millä oikeudella sinun pitäisi edes saada elää?

• Naisasialooseri1

Sitä sitten että palstatotuudet voittivat, tosin tuo koskee vain nuoria naisia. Kaltaisesi kurppa on biojätettä ihan sama mitä hän tekee.

Minäpä esitän sinulle kysymyksen: miksi AT-miehen kannattaisi antaa nuorten ja kauniiden naisen elää? Kurppa taas on jo elävä kuollut, puoliksi maatunut biojäte

• elämääonelämä

Miks naisia kiinnostais palsta jossa miehet haukkuu naisia (ja toisia miehiä).

• Ei se mistään itsearikeskustelusta johdu, kuten hyvin tiedätte, vaan siitä, että täällä puhutaan aamusta iltaan halventavasti naisista.

• fkhdjfhjdfh

Kaikista naisten sinkkupalstalle kirjoittamista viesteistä käy aina ilmi se, miten loistavasti nykyinen pariutumiskulttuuri sopii juuri naisille: mitään vikaa tai korjaamisen aihetta ei ole.

Palstalta sentään käy ilmi se, että ihan näin auvoinen se todellisuus ei ole. Kilpailun karu kääntöpuoli näkyy täällä, eli joidenkin miesten syrjäytyminen.
        Naiset eivät muuten tietäisi /välittäisi siitä yhtään mitään.
        On vain hyvä että todellisuutta hierotaan välillä teidänkin kasvoihin.

• logiikkahukassa
        fkhdjfhjdfh kirjoitti:

Kaikista naisten sinkkupalstalle kirjoittamista viesteistä käy aina ilmi se, miten loistavasti nykyinen pariutumiskulttuuri sopii juuri naisille: mitään vikaa tai korjaamisen aihetta ei ole.

Palstalta sentään käy ilmi se, että ihan näin auvoinen se todellisuus ei ole. Kilpailun karu kääntöpuoli näkyy täällä, eli joidenkin miesten syrjäytyminen.

Yksi nainen voi tehdä onnelliseksi vain yhden miehen, niille muille ei ole paikkaa naisen elämässä kuin kavereina. Miten tämä yksittäinen nainen on jostain syystä vastuussa koko ätmilauman naisettomuudesta?

• puolinjatoisin

"Ei se mistään itsearikeskustelusta johdu, kuten hyvin tiedätte, vaan siitä, että täällä puhutaan aamusta iltaan halventavasti naisista. "

Mikä ihme siinä on kun te dissaatte meitä rumia miehiä, antakaa meillekin joskus pillua niin käytöksemme on aivan erilaista.

• xfdfdfdf

Syy-seuraussuhteet on kerrottu moneen otteeseen tällä palstalla, joten ne ovat naisten tiedossa, joten ette voi vedota tietämättömyyteen.

• fkhdjfhjdfh kirjoitti:

Syrjäytymisestä, ahdistuksesta, yksinäisyydestä ja kaikenlaisista miesten ongelmista ja epäkohdista on oikein hyvä ja tarpeellista puhua, mutta lutkittelu, huorittelu ja naisiin kohdistuvat väkivaltafantasiat eivät ole ok, eivätkä myöskään ratkaise yhtäkään ongelmaa.

• puolinjatoisin kirjoitti:

"Ei se mistään itsearikeskustelusta johdu, kuten hyvin tiedätte, vaan siitä, että täällä puhutaan aamusta iltaan halventavasti naisista. "

Mikä ihme siinä on kun te dissaatte meitä rumia miehiä, antakaa meillekin joskus pillua niin käytöksemme on aivan erilaista.

Harmi vaan kun naiset ei ole mikään me-kollektiivi, vaan jokainen vastaa ihan itse omasta pillunjakelustaan.

• dkfjkdjfdjffj

Tuo on vastuun välttelyä. Naisilla on yhtä paljon valtaa nyky.yhteiskunnassa kuin miehillä.

Jos haluaisitte, niin ratkaisut (kompensaatiot esim rahana) olisi varmasti löydettävissä. Totta kai se edellyttää naisilta yhteistoimintaa.

Ei voi vain keskittyä omaan pilluunsa.

• valhettelet
        puolinjatoisin kirjoitti:

käytöksenne ei oikeasti muuttuisi siitä miksikään. Te vaan haukkuisitte huoriksi ne naiset, jotka (toiveidenne mukaisesti) suostuisivat spermaviemäreiksenne.

• puolinjatoisin
        valhettelet kirjoitti:

käytöksenne ei oikeasti muuttuisi siitä miksikään. Te vaan haukkuisitte huoriksi ne naiset, jotka (toiveidenne mukaisesti) suostuisivat spermaviemäreiksenne.

Kyllä se muuttuisi, se paranisi vähintääkin 50%..ennen saamaamme pillunantoa meidän käytöksemme olisi moitteetonta, sen jälkeinen huorittelu ja haukkuminen olisi sitten taas sitä normaalia mitä nykyäänkin. Iso harppaus käytöksen paranemisessa kuitenkin.

• tarralenkkari161
        fkhdjfhjdfh kirjoitti:

Ei kai kukaan ole sanonut, että pariutumiskulttuuri olisi hyvä? Asian ydin on vain, ettette ole ehdottaneet ainuttakaan oikeaa ratkaisua (pakottaminen eli raiskaus ei vaan ole mikään ratkaisu).

Ne harvat tuntemani syrjäytyneet miehet eivät hyötyisi pinnallisuuden vähenemisestä, sillä he ovat yksin sosiaalisten pelkojensa ja (autisminsa voimistaman) hankaluutensa vuoksi. Tämä ei toki tarkoita, etteikö olisi hyvä puhua pinnallisuudesta ja pyrkiä vähentämään sitä siten.

• Ex----------PUA
        tarralenkkari161 kirjoitti:

Ei kai kukaan ole sanonut, että pariutumiskulttuuri olisi hyvä? Asian ydin on vain, ettette ole ehdottaneet ainuttakaan oikeaa ratkaisua (pakottaminen eli raiskaus ei vaan ole mikään ratkaisu).

Ne harvat tuntemani syrjäytyneet miehet eivät hyötyisi pinnallisuuden vähenemisestä, sillä he ovat yksin sosiaalisten pelkojensa ja (autisminsa voimistaman) hankaluutensa vuoksi. Tämä ei toki tarkoita, etteikö olisi hyvä puhua pinnallisuudesta ja pyrkiä vähentämään sitä siten.

Oho, no tuossa olen jo vähäsen samaamieltä kanssasi.

Mutta mitä sinusta sitten enää on tehtävissä, jos kerran naisten ei tarvitse muuttaa mitään tai tehdä mitään muutoksen eteen?

Milloin feministit puhuvat myös naisten velvollisuuksista?

• ätmelssön

Ja höpön löpön.

Mitä provokatiivisempi kirjoittaja, sitä innokkaammin naiset lukee ja osallistuu. Ei täällä palstalla siksi käydä että löydettäisiin kivaa small talk höpinää, vaan koska täällä on niitä juttuja joita ei sanota livenä.

Just ne Eräketun sovinistiset uhoamiset, 1212:n markkina-arvoteoriat, NALin naisvihajutut ja muut on mikä täällä kiinnostaa.

Niitä kivoja ja positiivisia puudelimiehiä ei kukaan edes huomaa.

• Naisasialooseri1

Ei niin, ei myöskään tosielämässä.

• Enemmän tekoja ja vähemmän puheita ovat naiset aina vaatimassa.

• Miramiramira

Niin siis naisina esiintyvien aktiivisuus.

• Tiedä_häntä

No kun katsoo palstan keskusteluteemoja; "Anna pillua" - "Annoit pillua olet huora" - "Teen itsemurhan - syy naisten" - "Naiset on kamalia/läskejä/kurppia" tai vaihtoehtoisesti jotain ATM/MGTOW-jutustelua, niin eihän nuo kauheasti keskustelunaiheina naisia kiinnosta. Joten hakeneet keskustelufooruminsa muualta netistä tai IRL. En tiedä sitten onko se huono juttu, jos jotkut kuitenkin noista haluavat keskustella ja kanssakeskustelijoita miehistä löytyy.

Itse en ole tätä palstaa vilkuillut kauaa eli en tiedä eroja, mutta täytyy täällä kyllä etsimällä etsiä sellaisia aloituksia, jotka aidosti kiinnostaa ja josta voi syntyä oikeaa keskustelua. Mutta eipä tuo haittaa, koska ei täällä ole pakko olla ja ehkä nuo jutut joitain muita kiinnostaa.

• "Itse en ole tätä palstaa vilkuillut kauaa eli en tiedä eroja, mutta täytyy täällä kyllä etsimällä etsiä sellaisia aloituksia, jotka aidosti kiinnostaa ja josta voi syntyä oikeaa keskustelua."

Montako aloitusta olet itse tehnyt?

• Tiedä_häntä

Yritin juu yhden aloituksen ja joihinkin kommentoinut.

Miksi siis minun pitäisi väkivalloin yrittää muuttaa sisältöä, jos ihmiset tykkää täällä puhua pillusta ja siitä kuinka naiset ovat pilanneet maailman? Minulle se ei ole suuri menetys, että sinkut-palsta ei herätä minussa keskusteluintoa. Voin hankkia sitä muualta. Mutta jos jotkut täällä ovat niin ahdistuneista, niin ehkä heille on tärkeää puhua noista asioista. He eivät ole velvollisia puhumaan minua kiinnostavista aiheista enkä minä ole velvollinen osallistumaan heidän keskusteluun.

Itse kommentoin vain naisena miksi ei huvita aktivoitua - mihin aloituksessa viitattiin.

• Pikku--Myy

Palsta kaipisi kunnon puhdistuksen huuhteluainetta ja linkouksen, niin pöpöt poistuisivat viemäriin pitämään bileitään 😂 ilman naisia, kun kuitenkin ovatkin!

• kaisanoasaa

Eihän me pojat naisista piitata pätkän vertaa.

• näinsehoituu

antakaa nyt vain sitä pillua naiset niin meidän ei tartte tedä itsemurhaa, helppo ratkaisu tähänkin ongelmaan jos vain naisilla olisi vähän myötätuntoa.

• Ex----------PUA

Naiset tietävät että huomattava osa itsemurhista johtuu täysin heistä ja heidän hypergamiastaan.

• Kylläkansatietää

Joo ja ne itsesyytökset, jotka johtuvat ex-miehen itsemurhasta ovat paikallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      358
      13790
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      100
      2101
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      93
      1779
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1683
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      45
      1251
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      97
      1200
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      277
      1055
    8. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      28
      1014
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1003
    10. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      977
    Aihe