Dallas, Texas 12-23.9.2016 apuaaaa

Lilimarlene1987

Moikka

Elämäni eka usa-reissu edessä, ja muutama asia mietityttää. dallasiin vie tie (mies töissä aamusta iltaan joten olen melko lailla yksin) ja ois kiva tietää esim. Takseista, hinnoista yms kun ymmärtääkseni kaupunkiin matkaa hotellilta bussilla 55min. Yksin joutunen liikkumaan, kielitaito suht hyvä. Vähän vaan jännittää tällee nuorena naisena et miten käy. Ajokorttia ei ole. Onko ihan itsemurhaa ottaa se taksi hotellilta keskustaan ja mitähän tuommoinen tunnin matka kustantaa. Tai bussilla keskustaan mut takas taksilla? Kaikkea saa kertoa mitä mieleen tulee dallasista, kiitollisin mielin otan vastaan

4

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toluca

Tullaan bussilla Greyhound-Atlantasta 22 pv aamulla. Levätään päivä ja illalla jatketaan Amarillon kautta Albuquerqueen. Ollaan vanhoja kuukauden kiertelijöitä tutuissa ja sukulaisissa käydään. Ja huono kielitaito. Mulla kolmas kerta valtoihin sukuloimaan.
      Bussi on hyvä kulkuväline, kun ottaa reiteistä selvää. Taksi voi nyhtää hintaa liikaa.
      Kyllä puhuva pärjää!

• Lilimarlene1987

Kiitos 😊 ehkä minä rohkenen sitten myös eikä mua sarjamurhata

• Toluca

Ja vielä, edellisellä kerralla tultiin Mexicosta kotiinpäin bussilla Dallasiin, eikä tiedetty mitään mistään paikan busseista edes. Kyselemällä löytyi pysäkki, joka oli lentokentälle vieväön rein varrella. Ei ollut rahastusta bussissa, vaan olisi pitänut olla valmis kortti/tiketti. Kuski sanoi vain että ei haittaa, istukaa alas, ja niin mentiin kentälle. Se pari kymppiä jäi taskuun! Siis hanki joku elektroniseen lukijaan tarkoitettu sarja/ viikko/kuukausilippu. Kysy miten ja mistä saa.

• Toluca

Niin sitä taaperrettiin Dallasissa päivä, ja sitten jatkettiin Albuquerqueen. Luulen, että tuon aloituksen kirjoittaja kipitti kylällä ohitseni, koska puhui kaverilleen suomea?
      En viitsinyt häiritä. Sitten käytiin J. F. Kennedyn muistomerkillä kuluttamassa aikaa ja myöhemmin kokkipoika etsi asiakasta, ja kun ei löytänyt kysyi haluammeko ilmaisen aterian! Tottakai se kävi Thank You!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2756
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1209
    Aihe