Ketähän on vielä elossa Kuopion erikoisemmista henkilöistä? Pussi-Jussi on varmaankin kuollut kun ei ole näkynyt. Pyörä Anttikin kuoli hiljattain. Hammastahna mummoakaan ei ole näkynyt aikoihin. Jeesus mummokin on kadonnut katukuvasta
Paikallisia legendaarisia henkilöitä
26
649
Vastaukset
- Valitettavasti
Kaikki Kuopion tunnetuimmat suurmiehet/naiset ovat kai jo haudassa.
Ei ole Barbara, Elsa, Terrakotta, Seppä-Puavo, Paska- eikä Hullu-Palikaan enää tuomassa värikkyyttä kaupungin katukuvaan.
Vähemmän tunnettuja, manalle menneitä tosin jo hekin, olivat muutamia mainitakseni esim. Romu-Janne, Pikku-Mikko ja Viheltäjä-Petteri.
Ainoa harmaasta massasta positiivisesti erottuvista taitaa elossa olla enää radiofani Jouko! - Elo_tää_lyhyt
Anttikin polkaissut viimeisen kerran? RIP.
- YkäVaan
Et sitten saanut unta ja kirjoittelit juttus klo 1:42.
No helpotetaan tilannetta ja mainitsen Petri & Pettersson Brass! - MUUTAMA.RISU
Jeesus-mummo katsoi youtubesta risu-ukko videon jossa hän karjaisi että "Älä leiki perrkele jeesusta!" niin lopetti :D
- bhjuk
Se ukko joka ainakin kesäisin ja joskus talvisinkin kulki aina ilman paitaa, liekö vielä hengissä....housutkin oli joskus perseen kohdalta levennettyä mallia.
- ElossaOn
Kyllä se äijä suurmarkkinoilla vaapotti ihan hyvä kuntoisen oloisena, oli ihan paitakin päällä :)
- neuvokasta
Paulistahan oli kymmeniä vuosia sitten juttukin Savon Sanomissa. Oli ekologisen elämäntavan airut aikoinaan.
- On_se_niin_vaikeaa
Käytä vittu sitä googlea! Moneskohan aloitus tämä oli tästä samasta asiasta?
- lkhgj
Joka ketjussa aina joku mulkku, kuten sinä tällä kertaa.
- dbdbdb
Mitä milloin Antti kuuluisa huutelija pyöräilijä on kuollut?
Olen ollut Pyörä-Antin kanssa samaan aikaan kaupan kassalla. Oli ikimuistoinen kokemus jonka jälkeen vaihdoin kauppaa.
- KPO33
Radiofani Jouko, tosin en tiedä mille kanavalle se nyt soittelee aamuisin...
- radiosandels
Soittelee yleensä radio sandelsille ja muistaa aina laittaa terveisiä Eino Pelkoselle
- EnTiedäMitä
Jostain olen kuullut, että tämä radiofani Jouko olisi aikaisemmin toiminut majurina puolustusvoimissa. Olisi kyllästynyt jatkuvaan muuttamiseen ja päättänyt ryhtyä elämäntapaintiaaniksi. Ehkä Wikipediasta löytyy enemmän tietoa kapiaisista.
- asioistatietävä
Juu, armeijan radiopropagandaosaston entisiä päälliköitä. Nykyään reservissä. Suomen armeijan salainen ase taistelussa itäpropagandaa vastaan.
- Luulen
Lihakunnalla oli tämä Jouko töissä
- Pakkaaja
Luulen kirjoitti:
Lihakunnalla oli tämä Jouko töissä
Niin oli. Lihakunnan laatikkopesulassa, eikö vain?
- kuopioss
Mikä on Parta Arjan elämäntarina kuljeskelee mm torilla ja eri puolilla kaupunkia samoissa vaatteissa
- nimimerekki
alkoholi
- kuvaspämmiä
No entäs tämä Kaupunkilehden ikioma kuvaspämmääjä E. S********nen ? Tällä viikolla oli otettu hieno kuva "ötökästä".
- Ypö5
Varmaan joku Kalpan pelaaja. Kun niillä järkee on kuin jääkiekkoilijalla!
- VELMIESJABRU
ARMI JA DÄNI LINJA-AUTOASEMALLA. Varmasti herätti kateutta aikoinaan.Kel onni on,kätkeköön...
- Anonyymi
Onko Kuopiossa enää persoonallisia ihmisiä jotka tiedetään ja muistetaan vielä myöhemminkin?
- Anonyymi
Ei oo. Kaikilla on nykyään lääkitys kohdillaan. Kumma kyllä, vaikka täällä on yleensä kaikki SOTE puolet systeemit onnisttu paskomaan.
- Anonyymi
Eipä siellä oikein mittään ollut. Läksin sitten kotia.
- Anonyymi
Eipä siellä oikein mittään ollut. Läksin sitten kotia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131086
- 651044
- 68921
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 65862
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12731