näkyykö ottelu joltain viasatin sport kanavalta to 1.9 klo 12.30 ?
amur vs redstar kunlun
7
83
Vastaukset
- Katso.itse
Asia selviää katsomalla Viasatin ohjelmatietoja. Täällä tuskin kukaan on vaivautunut opettelemaan Viasatin ohjelmatietoja ulkoa.
- redstarkunlun
ja arvaa onko katsottu,mutta on sellainen kutina että voisivat ottelun näyttää jollain voi olla tietoa TOOPE
- Katso.itse
Moi älykkö!
Järkeilysi mukaan siis Viasat esittää ottelun jollakin kanavistaan, vaikka sitä ei ilmoiteta kanavien ohjelmatiedoissa, ja joku tietää asian paremmin kuin Viasat itse! :o) - redstarkunlun
Katso.itse kirjoitti:
Moi älykkö!
Järkeilysi mukaan siis Viasat esittää ottelun jollakin kanavistaan, vaikka sitä ei ilmoiteta kanavien ohjelmatiedoissa, ja joku tietää asian paremmin kuin Viasat itse! :o)”Tutkimattomat ovat Herran tiet.” ;)
- näinkin
Katso.itse kirjoitti:
Moi älykkö!
Järkeilysi mukaan siis Viasat esittää ottelun jollakin kanavistaan, vaikka sitä ei ilmoiteta kanavien ohjelmatiedoissa, ja joku tietää asian paremmin kuin Viasat itse! :o)Vielä tänään aamupäivällä oli Viasatin ohjematiedoissa, to. 1.9.2016 yhdellä sporttikanavalla aamupäivän osalta ilmoitus "ilmoitetaan myöhemmin"
Nyt ilmoitettiin eikä tule Amurin matsi. Netistä löytyy ainakin sadasta paikasta,alkaa 11:30. - CKJJSKC
To 1.9 klo 12.30 Amur - Red Star Kunlun suomenaikaa? olen kummiskin valmiina jos tulee on viasatin ohjelmatiedot sekavat joka paikassa
- näinkin_voi_käydä
CKJJSKC kirjoitti:
To 1.9 klo 12.30 Amur - Red Star Kunlun suomenaikaa? olen kummiskin valmiina jos tulee on viasatin ohjelmatiedot sekavat joka paikassa
Joo,klo:12:30
KHL:n sivuilla klo 12:30 Moskovan aikaa,joka on toistaiseksi sama kuin Suomen aika:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249