Nokia saappaan koko?

Lättis

Moi täältä mettän keskeltä. Tarttis vihdoin hankkia jostain verkkokaupasta uudet kumisaappaat. Nokialaisia olen ajatellut. Tuossa viruu yhdet jo moneen kertaan paikatut vissiin kakskymmentä vuotta vanhat Nokian Kontiot. Noiden pohjassa vielä näkyy numero 37 ja ovat hyvän kokoiset. Voinko olettaa, että nokialaisissa on lesti ja kokonumerointi pysynyt samana ja voin tilata edelleen samaa kokoa?
Kyllästyttää roudata postipaketteja edestakaisin täältä korvesta. Täällä ei oo saapaskauppaa kylilläkään.

1

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isojalkainen

Eiköhän Nokia ole saappaat pitänyt samoissa mitoissaan. Ulkolaisista kengistä ei voi aina varma olla. Alla olevan tekstin löysin Kumisaapaskauppa.fi verkkosivulta joka myy nimenomaan Nokian omia tuotteita.

Oikean koon valintaan avuksi saappaan sisäpohjan pituudet muutamasta koosta: koko 34=22,4cm, koko 36=23,8cm, koko 38=25,2cm, koko 40= 26,6cm, koko 43=28,7cm, koko 46=30,8cm. Yhden koon ero sisäpohjan pituudessa on 0,7cm. Lisätietoja voit kysyä asiakaspalvelustamme p. 045 6153430 (ark. 10-18, la 10-15) tai asiakaspalvelu@nokiantehdastuote.fi

Piirrä suuremman jalkapohjasi kuvio paperille ja mittaa se. Lisää siihen lukuun semmoinen sentin verran ja siinä sitten olisi kutakuinkin oikean kokoisen kengän sisämitta. Kertokaa, jos olen väärässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe