Daniel Sjölund

Veikkausliigaan

Olen kuullut luotettavaa huhua että Sjölund olisi siirtymässä lainasopimuksella Hjkhon. Ihan hyvä lisä joukkueeseen siis tulossa.

5

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harwester

Lisää kalliita lainamiehiä vain, vievät peliaikaa omilta junnuilta ja taso vain pysyy silti ennallaan... Koittakaahan ny päästä si ens vuonna eurokentille... klubi Suomen paras... joutais tuo kommentti Guinnesin ennätyskirjaan parhaimpana vitsinä!

• jippii olen sika

Kyllä Klubi on kaikkien aikojen paras seura suomessa, mutta tällä hetkellä he eivät ole edes lähellä. Jos HJK aikoo ensikaudella eurokentille, ei voi turvautua vain omiin junioreihin. Tottakai heitä pitää peluuttaa ja antaa kokemusta, mutta pitäähän ryhmässä olla kokenuttakin kalustoa, jota Sjölund ei tosin vielä ole. Mikäli mies klubiin menee, niin se on hänelle itselleen loistava asia. Hän saa hyvää kokemusta ja vähän kovempia pelejä. Ennen hän pääsi vain satunnaisesti kentälle Ruotsissa.

• IFK4ever

jag säger bara att keep dreaming !!!

• inte ifk

Hei taulapää ootte MIFK ettekä Helsingin ylpeys HIFK. Jag inte seja på svenska.But i can speak english my swedish "kompisor".Är det rolig vad du mera?

• taidat olla sinä
        inte ifk kirjoitti:

Hei taulapää ootte MIFK ettekä Helsingin ylpeys HIFK. Jag inte seja på svenska.But i can speak english my swedish "kompisor".Är det rolig vad du mera?

kukas semmosen on päättänyt että hoo ii äh koo olis IFK tai edes ylpeys. Suksi Nuurtensköltinkatun krillille leikkii ruudun kanssa hiakkalaatikolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe