Kun ohitatte koiria lenkillänne, ettehän huido sauvoilla miten sattuu. Tänään toinen koirani sai sauvasta naamalleen, eikä edes anteeksipyyntöä tullut, vaikka kyseinen ihminen käntyi katsomaan että mihin se sauva osui. Mekään emme vie koko tietä, vaan koirat kulkevat pientareella, kokeintaan vieressäni tiellä, eli ei ole tilanpuutettakaan.
Katsottehan siis, että hieman varotte koiria!
Mekin otamme teidät huomioon, sekä muut ulkoilijat.... Suurin osa sauvailijoista ottaa kyllä koirat huomioon, kiitos siitä! Mutta ihan vaan kaikille muistutukseksi.
Hei sauvailijat!
4
1440
Vastaukset
- ihan
asiallinen kommentti, mutta muistetaanpa me koirailijatkin pitää nuo karvanaamat kurissa ja Flexit riittävän kireällä katumaisemissa
- Minkeli
Ei ole meillä ainakaan flexissä, mutta näitäkin löytyy, jotka antavat koiransa pomppia miten sattuu. Hyvin ikävää, koska pilaavat muidenkin koirailijoiden maineen, aivan kuten itse suutahdin ulkona sille tädille joka ei voinut edes anteeksi pyytää. Mutta sitä se elämä on.
- kun
Minkeli kirjoitti:
Ei ole meillä ainakaan flexissä, mutta näitäkin löytyy, jotka antavat koiransa pomppia miten sattuu. Hyvin ikävää, koska pilaavat muidenkin koirailijoiden maineen, aivan kuten itse suutahdin ulkona sille tädille joka ei voinut edes anteeksi pyytää. Mutta sitä se elämä on.
hiihtoladulla jossa selvästi kyltein kielletään koirien ulkoiluttaminen kaaduin alamäessä kun jonkun pässin hurtta ryykäsi eteen.. kyseistä elikkoa ihan väärässä paikassa ulkoiluttanut rupesi huutaa vouhottamaan minulle, jolta katkesi hiilikuitusauva (ei kovin halpa, sopii katsoa katalogeista mitä maksaa), että ei saa hiihtää niin kovaa! Kyllä on syytä koiran omistajien katsoa peiliin ja miettiä miksi monet ihmiset eivät voi sietää näitä ihmisen parhaita ystäviä pöljiä omistajiaan.
terv. kilpahiihtäjä, itsekin koiran omistava
ps. minun koirallani ei ole lupa paskoa jalkakäytäville jos vahinko sattuu luonnollisesti siivoan sen.. enkä myöskään änkeä hiihtoladuille tai pururadoille mustiani lenkittämään.. polkuja on metsät täynnä! - Hep
Minkeli kirjoitti:
Jostain se koulutus on aloitettava ja pennulle on niin pirun vaikee sanoo et koita pysyy siinä tien reunassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259