Hei. Dna mix8 paketin sai aikoinaan 20% alennuksella hintaan 19,95 kun oli DNA:n laajakaista. Poistuiko teiltä tämä 20% alennus kun mix8 muuttuin 1.2 alkaen dna mix8 Premiumiksi, eli nousiko hinta 24,95 euroon.
dna mix8 premium laajakaista-alennus
6
687
Vastaukset
- huh_huh
Mikset kysy sitä Dnan omalla foorumilla kun se on kerran olemassa?
https://tuki.dna.fi- kusetettuasiakas
Kyllä mä esitin saman saman kysymyksen sielläkin. Sieltä myös sain vastauksen toisin kuin sinun näsäviisastelu :D.
- huh_huh
kusetettuasiakas kirjoitti:
Kyllä mä esitin saman saman kysymyksen sielläkin. Sieltä myös sain vastauksen toisin kuin sinun näsäviisastelu :D.
Ei kommenttini ole näsäviisastelua, sinä vaan olet niin idiootti ettet tajua mitään!
- kusetetuasiakas
huh_huh kirjoitti:
Ei kommenttini ole näsäviisastelua, sinä vaan olet niin idiootti ettet tajua mitään!
Painu sinä vajaamielinen etsimään pokemoneja ja älä enää erehdy vastailemaan kysymyksiin jotka ylittävät sinun alhaisen älykkyysosamäärän.
- huh_huh
kusetetuasiakas kirjoitti:
Painu sinä vajaamielinen etsimään pokemoneja ja älä enää erehdy vastailemaan kysymyksiin jotka ylittävät sinun alhaisen älykkyysosamäärän.
Minä en pokemoneista välitä, en ole vajaaälyinen eikä äoni ole alhainen, toisinkuin sulla!
- kusetettuasiakas
huh_huh kirjoitti:
Minä en pokemoneista välitä, en ole vajaaälyinen eikä äoni ole alhainen, toisinkuin sulla!
Tuskin sulla reppana edes on älypuhelinta ja eikä sunkaltainen vajaamielinen osaisi sitä käyttää. Varmaan teillä siellä maalla ei edes ole 4g yhteyttäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299