Eli mulla on 5 vuotta vanhempi sisko, joka puuttuu mun kavereihin, hiustenvärjäykseen, ripsiin ja KAIKKEEN mitä teen, vaikka oon monesti pyytänyt sitä keskittymään omiin ongelmiinsa. Kellään samanlaisia ongelmia? Mitä kannattais tehdä?
Sisko puuttuu mun kavereihin
10
390
Vastaukset
- Trololo
Kui vanhoi ootte
- laatu1
Sun Siskos on kokeneempi ja tietää paljon asioista yrittää suojella sinua huonoilta asioilta ! Eli sisko rakkautta sinua kohtaan ja tulevaisuuteesi!.........
Vähän vaikea sanoa näin lyhyestä mutta riippuu ihan täysin kummankin teistä luonteesta.
- Kauha-Guru_
Älä leiki jeesusta!
- true_story2
Ethän sinä esitäkkään, Jeesus.
Ennen tuli täällä jokainen keskustelu käytyä läpi, nyt enää harvoin käyn jotain katselemassa :'D en oikeastaan edes tiedä miksi
Luulen, että siskosi haluaa vain sinun parastasi huolehtimalla noin sinusta. Ymmärrän, että se saattaa ärsyttää, mutta siskosikin on vain ihminen ja yhtenä päivänä saatat kaivata hänenkin huolenpitoaan.
Neuvona sanoisin, että sano hänelle että on ihanaa kun hän on noin huolehtivainen, mutta että haluat itsenäistyä.
Onnea tilanteeseesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259