Hei! voisiko joku viisas kertoa, että tarvitseeko Partamonni kaverin? Minulla on yksi partamonni (ostin ½ vuotta sitten), mutten ole varma pitäisikö ostaa sille kaveri vai ei? Tarvitsevatko partamonnit paljon piilopaikkoja? Minun Akvaariossa on yksi kanto, jonka alle muodostuu sellainen "luolan" tapainen riittääkö se?
onko partamonni yksinäinen?
4
857
Vastaukset
- bettaristic
Partikset on enemmänkin reviirikaloja. Joten jos akvaario on pieni, niin partiksesi on hyvin hyvin vihainen jos sinne tuodaan lajitoveri. Sanotaan vaikka 160 litraa, sinne voisi jo laittaa 2 naaraspartista. Missään nimessä ei kannata laittaa molempia sukupuolia, sillä hetken päästä partiksia ON.
- Partamonneille rauhaa!!!
Minun partamonnini viihtyy akvaariossani ainakin yksin nukkumassa kiven kolossa :D
- fishuu
(anteheksi outo otsikko x)
partamonnit ei välttämättä tarvi kaveria, pärjää ilmankin. ja jos hankit, niin älä ihmettele, partamonnit saa herkästi poikasia.
kannon alla oleva luola on hyvä monnille. voit vaikka laittaa myös toisen. - synodonttis
Itselläni useita partiksia mutta eivät osoita reviirikäyttäytymistä, ainakaan toistaiseksi. Huomasin että kun partiksia oli vain yksi niin se pysyi lähes kokoajan piilossa. Nyt kun niitä on useampia niin ne touhuavat ahkerasti myös päivisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106