Lauantaina kuuluu olla kännissä.
Oletteko kännissä
33
<50
Vastaukset
- eijaksasellaista
Vettä ja kaakaota olen juonut.
- juon-kaljaa-ei-känni
Olen, mut haluaisin olla enemmän.
Pikkuhiljaa
- vtunöky
Ja wiskiä halvempaa et tietenkään kumoa
vtunöky kirjoitti:
Ja wiskiä halvempaa et tietenkään kumoa
Juon yleensä kaljaa ja kokemuspohjaisesti kolmen tölkin jälkeen makuaisti on niin turtunut, että kaikki maistuu samalta. Niinpä Lidlin bisse on aivan yhtä hyvä vaihtoehto kuin joku kallis erikoisolut.
- vtunjuntti
Ratikkakuski kirjoitti:
Juon yleensä kaljaa ja kokemuspohjaisesti kolmen tölkin jälkeen makuaisti on niin turtunut, että kaikki maistuu samalta. Niinpä Lidlin bisse on aivan yhtä hyvä vaihtoehto kuin joku kallis erikoisolut.
Juntti!
vtunjuntti kirjoitti:
Juntti!
Niin, terävien juominenhan on todella hienostunutta ja aiheuttaa vähintäänkin hienostunutta käytöstä. :-)
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Niin, terävien juominenhan on todella hienostunutta ja aiheuttaa vähintäänkin hienostunutta käytöstä. :-)
Mitähän ne kokoomuslaiskaverisikin sanoisivat jos tietäisivät että mersumies ryystää lidlin kaljaa lauantai-illan kunniaksi, vähänkö noloa :D Lidlin kaljasta tulee mieleen ihan persu:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016090322259267_ul.shtml Ikis__M kirjoitti:
Mitähän ne kokoomuslaiskaverisikin sanoisivat jos tietäisivät että mersumies ryystää lidlin kaljaa lauantai-illan kunniaksi, vähänkö noloa :D Lidlin kaljasta tulee mieleen ihan persu:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016090322259267_ul.shtmlNe ovat naureskelleet nuukuudelleni viimeisen neljännesvuosisadan. Pikkuhiljaa naureskelu on tosin kääntynyt kateelliseksi vittuiluksi, kun minulla on omaisuutta tuplasti niihin verrattuna. :-)
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Ne ovat naureskelleet nuukuudelleni viimeisen neljännesvuosisadan. Pikkuhiljaa naureskelu on tosin kääntynyt kateelliseksi vittuiluksi, kun minulla on omaisuutta tuplasti niihin verrattuna. :-)
Niin ja sitten aikanaan kun aika jättää niin tuo omaisuutesi menee valtiolle ja kassialmapersujen puoluetukiin :D
Ikis__M kirjoitti:
Niin ja sitten aikanaan kun aika jättää niin tuo omaisuutesi menee valtiolle ja kassialmapersujen puoluetukiin :D
Josko kuitenkin menisi Rouva Ratikalle ja sen jälkeen sisarelleni ja sen jälkeen hänen lapsilleen. :-)
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Josko kuitenkin menisi Rouva Ratikalle ja sen jälkeen sisarelleni ja sen jälkeen hänen lapsilleen. :-)
Voihan niistä sisaren lapsistakin tulla persuja :D
Ikis__M kirjoitti:
Voihan niistä sisaren lapsistakin tulla persuja :D
Sanos muuta. Mutsi jo meinasi ennakkoon testamentata niille perintöverojen pelossa. Minä sitten kysyin, että entäs kun nykyinen teini provosoituu ja nai 18-vuotiaana jonkun narkkarin. Pitkän hiljaisuuden jäleen puhuttiin jälleen suonikohjuista ja säästä.
Ps. Vihervasureita down-shiftaajia ja Idols-haihattelijoita niistä näyttää tulevan. :-(- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Sanos muuta. Mutsi jo meinasi ennakkoon testamentata niille perintöverojen pelossa. Minä sitten kysyin, että entäs kun nykyinen teini provosoituu ja nai 18-vuotiaana jonkun narkkarin. Pitkän hiljaisuuden jäleen puhuttiin jälleen suonikohjuista ja säästä.
Ps. Vihervasureita down-shiftaajia ja Idols-haihattelijoita niistä näyttää tulevan. :-(Niin, ajattelepas jos ne sitten vain downshiftailee sinun rahoilla niin sehän on oikeastaan vain haitaksi, parempi olisi laittaa perinnöt jollekin luonnon- tai eläintensuojelujärjestölle kun kuitenkaan et lidlin kaljaa litkimällä itsekään ehdi kaikkea tuhlaamaan.
Ikis__M kirjoitti:
Niin, ajattelepas jos ne sitten vain downshiftailee sinun rahoilla niin sehän on oikeastaan vain haitaksi, parempi olisi laittaa perinnöt jollekin luonnon- tai eläintensuojelujärjestölle kun kuitenkaan et lidlin kaljaa litkimällä itsekään ehdi kaikkea tuhlaamaan.
Mutsin tai etenkään faijan rahat eivät ole minun rahojani ennen kuin ovat tililläni.
Ja minä ehdin aivan varmasti tuhlaamaan tarpeeksi, kunhan moisen touhun aloitan. Nyt on 20 vuotta säästetty, seuraavat 20 vuotta mennään sillä, mitä tulee ja eläkkeellä tuhlataan kaikki. Penthouse ja purjevene Melbournessa odottaa! :-)
- Sad-But-true
Joo mä olen
- pankaa.nussikaa
Olen naisissa nussimassa
- vihatipunen
Mietin kans, että mitähän se nainen tykkää jos samaan aikaan mies on kännykkä/tabletti kädessä palstailemassa tai jopa tietsikalla.
- pohjanmaankautta
En juo, mutta otin nuppilääkkeen!
- jhkjhkjhkj
Lääkkeet ja/tai viina, siinä ätmin naisen korvike.
- pankaa.nussikaa
menkää baariin niin saatte pillua
- 77777777
Miehet on aina tuollaisia juoppoja.
- Analyytikko
Naisten syytä.
Täysin selvänä.
- Ujoatm27v
Aina.
- laiva_keinuu
Ei mutta otin kolme Lyricaa. Nyt on lyyrinen olo.
En ole kännissä. Katson haapasalon ohjelmaa lomalla
- Luolasukeltaja
Aivan naamat.
Huomenna duuniin.
(Hiks) En ole kännissä vaikka alkoholia juon. Toleranssi on sen verran kasvanut että pitäis juoda paljon että olisin kännissä.
Korkeintaan kofeiinihumalassa.
Höh, valitettavasti en. Taisin mokata tän(kin) illan.
Noup.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.31811810Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4153328Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951848- 891636
- 831623
- 921111
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411081Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73937Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21923Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e253887