http://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/22_vuotias_silja_22_vuotias_silja_yksinaisyys_havettaa_mutta_en_halua_olla
Naisten ei pidä hävetä mitään. Naisten ei ole pakko olla yksin vaan voivat kelpuuttaa omantasoisen atm miehen koska tahansa. Naisten tilanne on aina eri mun miesten. Nainen voi valita mutta mies ei voi valita. Naisilla ei ole muita syitä olla yksin kun että ovat pinnallisia eivätkä hyväksy rumaa miestä edes ystäväksi.
Yksinäisyys on häpeä
17
<50
Vastaukset
Naisille on niin helppoa saada seuraa, että on suuri häpeä, jos joku niistä ei siinä onnistu.
- Ikis__M
Tuosta kannattaisi nyt jonkun turkulaisen palstalaisen iskeä nainen jos näkee jossain, voisi olla kiltti & kunnollinen seurustelukumppani kun ei ole piehtaroinut itseään vielä pilalle ja varmaan osaisi arvostaa hyvää kilttiä & kunnollista miestä.
- Totuus_1
Ei sille kukaan palsta-atmi kelpaa.
- ggergerge
Tuo artikkelin nainen voisi hyötyä aika paljon sellaisesta muodonmuutoksesta, erilaisessa tyylissä voisi olla jopa nätti.
- pankaa.nussikaa
kuvan nainen on nätti, varmaan kokematon jota ei ole kukaan nussinut. Just sopiva palstan ätmeille mutta naiset ei vaan halua kokematonta miestä joten joku jännämies vie tuon tytön neitsyyden.
- JossainMuualla
Tuota ja köh.
Haluamatta puuttua ykstyiskohtiin, niin lukiko siinä ihan oikeasti että soittaa viisi kertaa päivässä äidille?- älä_tuomitse
Ratikkakuski kirjoitti:
Bingo!
Ööh, ätmeille just sopiva. Nehän taitaa asuakin suurin osa kotona.
älä_tuomitse kirjoitti:
Ööh, ätmeille just sopiva. Nehän taitaa asuakin suurin osa kotona.
Sitäkin täällä on moni sankari puolustanut. On vain jäänyt vähän epäselväksi, että mihin ne rahat ovat menneet...
- äidinpikkupojat
Ratikkakuski kirjoitti:
Sitäkin täällä on moni sankari puolustanut. On vain jäänyt vähän epäselväksi, että mihin ne rahat ovat menneet...
Oma arvaukseni on psyykelääkkeet ja alkoholi. Äidit vaan ei ymmärrä että aiheuttaa pelkkää hallaa näille vekkeleille.
- siitä_nainen
Eikö tuo nyt ole täydellinen nainen palstan miesten mielestä?? Ihan nätti, nuori ja kokematon. Vielä yksinäinenkin.
- valinnanvapaus
Kyllä mieskin voi valita. AInakin itse teen oman valintani. Väärät valinnat nimittäin tuottavat ongelmia :D
Mutta niin miehet kun naiset; ei tarvitse hävetä yksioloa. Jos sopivaa ei ole löytynyt, sitä ei ole löytynyt.
Minäkin olen etsinyt autoa kohta vuoden. Ei vaan löydy. Mitä tahansa en ota. Olen tarkka sen suhteen, että jos johonkin panostan, niin sen on oltava ainakin lähtökohtaisesti panostuksen arvoinen.- PalstanRuminMies
No on pikkasen eriasia valita auto kun nainen. Pystyn itse heti sanomaan useammankin autotyypin millaisen haluan. Olenkin valinnut käytännöllisen arkiauton ja sporttisen harraste mallin. Valinnat ovat olleet helppoja koska vaihtoehtoja löytyy ja vaikka olenkin merkkiuskollinen tiedän niistäkin minkä haluan ja sellaiset olen ostanut. Tietenkin olen mallista ollut tarkka ja ostanut merkki/malli kohtaisesti heti kun on ollut saatavilla mutta ongelmista auton hankinta on ollut helpoin. Naisista en tällä naamalla voi valita joten kaikki on kelvattava. Kukaan vaan ei huoli koska olen ruma. Ja ennenkun se sama valitus alkaa naisilta että "nainen ei kelpuuta jos sulle kelpaa kuka vaan" Ensinnäkin yksikään nainen ei tiedä että mulle kelpaa kuka vaan ja toisekseen eipä ole kelpuuttanut edes se kuka vaankaan. Ja toisekseen jos menisin vielä naisen osalta sanomaan että vaan tuon ja tuon mallinen kelpaa niin mikä sota siitä täällä silloin syttyisi! "sinulle ei kelpaa kuin nuori kaunis ja....." blaablaa.
- näintäääää
Linkistä tuo toinen kommentti 'kun opiskelin lääketeknikoksi.....j.n.e.' on surullinen ja erityisesti niin siksi, kun tällainen seurankipeä tyyppi helposti vielä päätyy myöhemmin elämässään erilaisten pummien hyväkseen käyttämäksi seurankaipuunsa vuoksi.
Yksinäisyydestä ei naiset uskalla puhua usein koska naiset häpeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.31811810Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4153328Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951848- 891636
- 831623
- 921111
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411081Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73937Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21923Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e253887