Moi!
Haeskelen alekaveria ilmoittautumaan kanssani Mafyn lääkiksen valmennuskurssille. Etsin alekaveria joka olisi osallistumassa kurssille ensimmäistä kertaa, sillä olen itse kurssin uusija ja oikeutettu kaverialennukseen vain siinä tapauksessa että alekaverini on uusi osallistuja. Mikäli tällä palstalla sattuu olemaan joku muukin Mafyn kurssille alekaveria kaipaava, niin laittakaa toki viestiä :)
Mafyn kaverialennus
Mafy
2
165
Vastaukset
- Manskuuu
Hei, olisin itsekin ilmottautumassa tammikuussa alkavavalle kurssille. Oletko jo ilmottautunut vai vieläkö etsit kaveria ilmottautumaan?
- lääkikseen
Meinasin juuri äsken ilmoittautua, mutta siirränkin huomiseen, jos joku haluaisi ilmoittautua yhdessä! Aion siis ilmoittautua helmikuun abikurssille, mutta sillähän ei ole väliä mennäänkö samalle kurssille.
Jos haluat siis ilmoittautua kanssani ja saada tuon 5 % alennuksen, laita viestiä _mahdollisimman_ pian osoitteeseen mafyalennus@gmail.com!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106