palstan taso alimmillaan?

Brina

Jumaluus on meidän kaikkien perusominaisuus (sielu-Henki), joka meidän tulisi itsekukin löytää, ymmärtää ja siis tulla tietoiseksi "itsestämme", mutta sitä on vielä niin monelle liian vaikeaa käsittää, koska uskonnot ovat antaneet meidän ymmärtää, että se kuuluu vain Jumalalle ja "ainoalle pojalleen" Jeesukselle.
Siksi varmaankin täällä on ollut tosi vähän toimintaa...paitsi viime viikkoina, kun tänne foorumilla on alkanut tulla selvästikin mieleltään häiriintyneen multinikin aloituksia pimeän mielensä pascasta laidasta laitaan. Ihmettelenkin, kuinka kauan suomi24-foorumi sallii moisen "Jumalan pilkan"?

5

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • analyysi

Alhainen älykkyysosamäärä korreloi mielenterveysongelmien kanssa.

• UskovaisetUhraajatOlette

IDIOOTIT, Jumalien, Valtiaiden puolesta puhujat. Kyllä se on niin, että vaikka mekin kaikki valkoihoiset ihmiset haluamme kaikille ihmisille hyvää ja pelastusta (nimenomaan Valtiaista, Itsekkäistä kiduttaja-Tyranni-diktaattoreista), niin kyllä nyt saa tulla vaihtokaupat= te, jotka täällä ihmisiä annatte tollaisten Valtiaiden Käsiin, Tahtoon, niin saatte mennä itse lähelle Niitä Valtiaitanne, ja olkaa itse sitten siellä Heidän kidutus-häpäisytaivaassa. Sillä meitä IHAN niin kaikkia muita valkoihoisia, eläviä ja kuolleita, ON jo ikuisuuden kidutettu, kiusattu, hengiltä häväisty ja raiskattu kaikilla tavoin, ETTÄ menkää ITSE Niiden luo, syliin istumaan, kun EI teillekään valkoihoiset, syyttömät, viattomat ihmisUHRIT riitä. Olette kaikkien valk.ihoisten ihmisUHRIEN uhraajat, ja noita-rovioille heittelijät.

Nyt TURPA kiinni, äläkä kukaan teistä uskovista ENÄÄ tule YHTÄÄN koskaan russuttamaan, päätänne aukomaan YHTÄKÄÄN valkoihoista tai kidutettuja KOHTAAN IKINÄ enää. Te höynäytetyt uskovaiset annatte mieluummin kaikki ihmiset uhrattavaksi ja kidutettavaksi, KUIN että Uskoisitte, ETTÄ VAltiaat, JUmalat ja Jeesukset OVAT IDIOOTTI-kiduttajia, laittomia, luvattomia kiduttaja-DIKTATTOREJA, IKuisen laittoman, Oikeudettoman INVAASIONSA kanssa, ja näin, kiduttamalla TULEAVAT kaikki ihmiset, kansat täällä ALISTAMAAN luvattomaan IVAASIOONSA. Olette tuomitut, uskovaiset!!!

• passittaja
        UskovaisetUhraajatOlette kirjoitti:

IDIOOTIT, Jumalien, Valtiaiden puolesta puhujat. Kyllä se on niin, että vaikka mekin kaikki valkoihoiset ihmiset haluamme kaikille ihmisille hyvää ja pelastusta (nimenomaan Valtiaista, Itsekkäistä kiduttaja-Tyranni-diktaattoreista), niin kyllä nyt saa tulla vaihtokaupat= te, jotka täällä ihmisiä annatte tollaisten Valtiaiden Käsiin, Tahtoon, niin saatte mennä itse lähelle Niitä Valtiaitanne, ja olkaa itse sitten siellä Heidän kidutus-häpäisytaivaassa. Sillä meitä IHAN niin kaikkia muita valkoihoisia, eläviä ja kuolleita, ON jo ikuisuuden kidutettu, kiusattu, hengiltä häväisty ja raiskattu kaikilla tavoin, ETTÄ menkää ITSE Niiden luo, syliin istumaan, kun EI teillekään valkoihoiset, syyttömät, viattomat ihmisUHRIT riitä. Olette kaikkien valk.ihoisten ihmisUHRIEN uhraajat, ja noita-rovioille heittelijät.

Nyt TURPA kiinni, äläkä kukaan teistä uskovista ENÄÄ tule YHTÄÄN koskaan russuttamaan, päätänne aukomaan YHTÄKÄÄN valkoihoista tai kidutettuja KOHTAAN IKINÄ enää. Te höynäytetyt uskovaiset annatte mieluummin kaikki ihmiset uhrattavaksi ja kidutettavaksi, KUIN että Uskoisitte, ETTÄ VAltiaat, JUmalat ja Jeesukset OVAT IDIOOTTI-kiduttajia, laittomia, luvattomia kiduttaja-DIKTATTOREJA, IKuisen laittoman, Oikeudettoman INVAASIONSA kanssa, ja näin, kiduttamalla TULEAVAT kaikki ihmiset, kansat täällä ALISTAMAAN luvattomaan IVAASIOONSA. Olette tuomitut, uskovaiset!!!

Pakkohoitoon vain.

• Psyk_AfEhnenhjälm

Säälittävyyden huippu = kilahtanut uskovainen

• passittaja

Kun uskovainen menettää fantasiauskonsa niin siitä tulee tuollainen huutaja niinkuin tuo capseilla kirjoittaja. Kovinta mielisairaalakamaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe