Elän parisuhteessa, minulla on lapsia. Mieheni tietää minun olevan kiinnostunut myös naisista ja soisi minulle mieluusti ystävän, joka voisi olla muutakin kuin ystävä. Mitään kolmenkimppaa emme hae, vaan ystävyytemme olisi meidän kahden välinen asia, josta mieheni olisi tietoinen. Salasuhdetta en siis hae.
Olen naisellinen ja kauniskin, en kuitenkaan mikään missi taikka malli. Minusta löytyy iloisuutta ja seurallisuutta ja osaan keskustella. Osaan nauttia kiireettömistä kotipäivistä, mutta pidän myös seura-elämästä. Baareissa tulee käytyä tosi harvoin, mielummin keksin muuta tekemistä ja harrastamista.
Toivoisin löytäväni samanhenkisen aikuisen naisellisen naisen. Ulkonäöllä on sen verran merkitystä, että toivon sinun olevan viehättävä. Ei ole väliä mistä päin olet, mutta tapaamisen helpottamiseksi voisit olla 05-alueelta.
Ystäväksi Naiselle?
5
280
Vastaukset
Kuulostaapa hyvältä! Itsekin kaipaisin tämänkaltaista järjestelyä elämääni, sillä halu naista kohtaan on vain järisyttävän iso. Itsekään en baareissa viihdy, alkoholia käytän harvoin ja pidän enemmän koti-illoista ja muusta tekemisestä. olen 18 vuotias ja 05 alueelta!
Moikka kuulostaa minun tilanteeltani, jos haluat jutella lisää niin kippi93@luukku.com voi ottaa yhteyttä. Olen 23w :)
- Ehkäbi
Moi,
Olen nainen 25v. Voisi sanoa kauniiksi sekä itsestään huolehtivaksi. haen kokemuksia viehättävistä naisista.. olen enemmän rilluttelija, kun lapsia ei ole tullut vielä, ja haluaisin pitää hauskaa myös naisen kanssa.. löytyykö muita? - Fiorella78
Vieläkö etsit ystävää? Olen -78 syntynyt nainen Keski-Suomesta, myöskin parisuhteessa ja lapsia
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069