Ei taida ero käydäkään kuin elokuvissa:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016090522264785_ul.shtml
Eikä EU päästä Britanniaa yhtään helpommalla. Rahamaailman tärkeimmät toimijatkin on pakenemassa Lontoosta Frankfurtiin.
Brexit'in seurauksia
2
149
Vastaukset
- aapeesee
Eipä käy, eipä käy. Ja ennakoa tulee: vaikka brexit tulee kestämään arvoiden mukaan vähintään 7 vuotta, EU:n ulkopuoliset ovat alkaneet kohdella Britanniaa ikään kuin ero olisi tässä ja nyt.
Palstalla oli eräässä aikaisemmassa aloituksessa todettu, että Suomen ero EU:sta kestää vähintään 10 vuotta Suomen nykyisen lainsäädännön mukaan (EU-jäsenyys on perustuslaissa, eikä tämä hallitus tule asiaa käsittelemään). Jos erosta aletaan hourailemaan älämöö-tasolla, voi olla, että esim.Japani, Kiina ja USA reagoivat juuri noin kuin Japani nyt Britanniaa kohtaan.- tee-ee-ähvä
Näin on. EU- ja euroerosta horisevat ovat täysin vastuuttomia riekkujia. En ole nähnyt yhdenkään teollisuuden tai kaupan edustajan kannattavan eroja .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264