Sain juuri honor 7 premium-puhelimen, ja minulla vaikeuksia edelleen kuvien kanssa. Siirsin edellisestä puhelimesta kaikki kuvat microsd-kortille, ja kortilta oli tarkoitus siirtää kuvat uuteen puhelimeeni.
Osaako joku auttaa minua, uudella puhelimellani galleriassa näkyy nimellä SD-kortin juurihakemisto ja näyttää olevan reilut 700 kuvaa. Albumin saa auki, mutta kun yrittää siirtää kuvia esim. instagrammiin, tulee puhelimeeni ilmoitus kuvaa ei voi ladata! Kun asensin puhelimeeni microsd:n, puhelimeni ilmoitti kortin olevan viallinen. Nyt pyytäisinkin/kysyisinkin apuanne, että onko nuo 700 kuvaa enää mitenkään pelastettavissa tai siirrettävissä joko puhelimelleni tai esim. googletilille?
Harmittaa pirusti, mikäli kuvat nyt mennyttä :(
Microsd+kuvat
kuvatonmenneet
3
119
Vastaukset
- Whisyou
Minulla ei toiminut Kiinan kaupasta tilattu halpis-sd kortti Hon.7:ssa. Vanhassa Samsungissa se pelasi.Siirsin kuvat pöytäkoneelle.
Nöyrästi Gianttiin ostamaan uusi kortti.- jälkiviisas126
Vie valokuvaliikkeeseen, jos ei edellisen avaamasi ketjun ohjeilla onnistu. Jatkossa varmuuskopiointi pitää hoitaa ajoissa.
- Syksysaaminäen
Kuvat ei ole mennyttä. Siirrä ne sillä vanhalla puhelimella vaikka pc lle tai varmuuskopioi ne.Ilmoitus että kortti on viallinen ei pidä paikkaansa. Nimim. kokemusta on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096