M/s Finlandia on poissa liikenteestä 5.-15.9.2016 teknisen huoltotyön takia. Nyt ei ko Linda Line
Finlabdia huoltamossa
19
110
Vastaukset
- nopeasti.ja
Ehdottomasti paras, edullisin ja turvallisin ja varmin:
http://www.tallinksilja.fi/helsinki-tallinna- Putinomania
...ja kallein ja epäystävällisin ryssähenkilökunta.
- eckerö.kallis
Putinomania kirjoitti:
Eckerö finlandia on kallein!
- Tallink.-
Putinomania kirjoitti:
Ja eniten lähtöjä, ei perseaukisille!
- MatkaJussi
M/s Finlandia on eläkeläislaiva.
- Koplin_ketku
Mikä HEL-TAL-laiva ei olisi täynnä suomalaismummoja.
- T.Tallinki
Vähempi on suomimummoja tallinkin nopeilla, onneksi.
- käytän.tallinkkia
T.Tallinki kirjoitti:
Samoin kerta Eckeröllä riitti minut vakuuttumaan, ettei tämä laiva ole minua varten.
- Eestirahvas
T.Tallinki kirjoitti:
Eestiduunaria sitten sitäkin enemmän
- ei_ruuhkalle
Rauhaa Lounge-matkaaja
- ihmettä.mutta.totta
Tallinkin hinnat on kumma kyllä ylivoimaisesti kalleimmat. Ainoastaan ne kaksi 7 tunnin laivaa (edestakaisen matkan aika) ovat liki samalla hintatasolla kuin muut. Menen 16.9. Vinkkarilla, päiväristeily maksaa 12 €.
- kallisTL
Viime reissusta nippu etulappuja, 5€ per VL risteily.
- Ryssän-Paatti
Tallinki risteily
MATKAN YHTEENVETO
22 H -RISTEILY TALLINNAAN
Sunnuntai 11.9.2016 klo 18:30
M/S Baltic Queen
4 Aikuista
1 x B-hytti
Hinta yhteensä 30 Eur `
Kyllä risteily on kallista, varsikin Tallinkilla.- KallisOli
Niin on, viikkarilla sama miniristeilynä (yö) 20€
- Kaljan-Kittaaja
KallisOli kirjoitti:
Niin on, viikkarilla sama miniristeilynä (yö) 20€
Olut Viiking
A. LE COQ PREMIUM EXPORT
Beer
792 cl 5,20 % 16,90Eur
Olut Tallink
A.LE COQ
Premium Export 24x33 cl 5.2 %
Õlu
1L / 1.50 €
11.90 €
- Mega-Star
Tallinki on suurin on kaunein on paras!
- Koplin_ketku
Tallinkin hinnastossa mainitaan joku tuote ja kun lähdet sitä tuotetta nimenomaan ostamaan, sanoo henkilökunta, että valitettavasti se on juuri nyt loppu kuten aikaisemminkin. Aivan samoin kuin Neuvostoliitossa.
- Vantaan-Ketku
Eckero vois panna pillit pussiin.
- näinonon
Eckerölinellä on edullisimmat hotellipaketit Tallinnaan. Lisämausteena s-bonusta koko paketista. Esim. 3 vrk hotelli aamiaisella laivamatkat MS Finlandialla yht. alle 100e/hlö. Mulle ihan sama se laivamatka 2,5h kun pääsee sopivilla aikatauluilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738