Uuden tytkimuksen mukaan seksi on yleensä hyväksi terveydelle, erityisesti vanhoille naisille, mutta vanhojen miesten sydämelle se on vaarallista
http://hsb.sagepub.com/
Vanhoille miehille epäterveellistä
1
133
Vastaukset
- Silmiinpistävää
Michiganin yliopisto/HS:
Tutkimuksen mukaan juuri niillä naisilla, jotka nauttivat suuresti seksistä, oli pienempi riski kärsiä korkeasta verenpaineesta kuin niillä, jotka eivät tykänneet seksistä.
”Naisille meillä on hyviä uutisia: laadukas seksi voi suojata vanhempia naisia sydän- ja verenkiertoriskeiltä”, Liu sanoo.
Aiempien tutkimusten mukaan lujat, läheiset suhteet ovat tärkeä sosiaalisen ja emotionaalisen tuen lähde. Se voi vähentää stressiä ja edistää psykologista hyvinvointia, mikä taas näkyy sydänterveydessä.
”Silmiinpistävää tuloksissa oli se, että kerta viikossa liki tuplasi vanhempien miesten sydänoireiden riskin niihin verrattuna, jotka eivät harrasta seksiä”
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184