i7-6700k spekseistä löyty tämmönen supportti Memory Types DDR4-1866/2133, DDR3L-1333/1600 @ 1.35V. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö tuo tarkoita sitä, että ton 2133 jälkeen ole väliä onko se sitten 2400mhz vai 3000mhz. Vai jos lyö tuota 3 tonttua sisään niin näytönohjain voi tarpeen vaatiessa käyttää sitä vai mitä?
3ghz muistit kusetusta?
5
145
Vastaukset
Tuo tarkoittaa sitä muistien maksiminopeutta, mitä ylikellottamaton prosessori käyttää, eli jos aikomuksenasi ei ole ylikellottaa prosessorin ja emolevyn muistiväylien taajuuksia, ei annettuja arvoja nopeamman muistin käyttämisestä ole hyötyä muutoin kuin mahdollisesti nopeamman muistin tiukempien ajoitusten kautta.
Emolevy ja sen muistipiiri määrää sitten sen, asennetaanko siihen DDR3L- vai DDR4 -tyyppistä muistia: niitä ei voi käyttää ristiin.- leijonakuninkaanpoika
Mitä muuten Max # of Memory Channels 2 tarkottaa? Kaksi muistikampaa?
http://ark.intel.com/products/88195/Intel-Core-i7-6700K-Processor-8M-Cache-up-to-4_20-GHz- Oudoksuva
Se tarkoittaa että saat paremman performanssin jos lisäät muistikammat pareina, esim. 2kpl saman brändin 8Gb
http://www.tomshardware.co.uk/answers/id-2358725/memory-channels-support.html
Näytönohjaimen ja keskusmuistin välissä on väylä pullonkaulana. Oikea tapa on ostaa näytönohjaimeen niin paljon muistia kuin se tarvitsee ja keskusmuistia niin paljon kuin sitä tarvitaan.
Näiden nopeuksilla on vähemmän merkitystä. Enemmän merkitsee se, että sitä on riittävästi.- moniajossa_tuntuva_hyöty
Muistin nopeus vaikuttaa lähinnä multitasking benchmarkkeihin, joissa 3000MHz muisteilla saadaan n. 20% lisää nopeutta. Yksittäin ajettuna erot ovat marginaalisia, mutta moniajossa muistin nopeus on paha pullonkaula kun eri sovellukset yrittävät samanaikasesti lukea/kirjoittaa muistia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738