5 pentua yksi kakkaa pentu laatikkoon . Muut hyppii siinä ja kiipeää toistensa päällä. Aikaa tarvittiin alle 5 min .
Kaikki suihkuun. Kun 3:s pentu on pesulla huutaa poika äitii tää yks kakkaa
Aluset taas uusiin ja onneksi lapsi oli fiksu ja peitti kakan niin ei tarvinnut pestä uudestaan .
Tuli vaan mieleen että kun aina puhutaan että pentu tehtaasta pelastetut pennut oli kakassa . Niin kaikki pennut kyllä on joskus. En usko että kukaan kasvattaja kykenee kyttäämään 24\7 vieressä
Itse olen joutunut jokaisen pennun pesemään monta kertaa
pennut kakassa
4
111
Vastaukset
- pesusoikko
Hyvä, että jaksat pestä. Monet ei jaksa välittää.
- pointtitaas
Itsestään selvä asia..
- PatoMato
Juu en tiedä mitään pikkupentujen kasvatuksesta, kuulostaa tällä perusteella muuten aika rasittavalta :D
Mutta muistan joskus kuulleeni että koiraemo syö pentujensa kakat ainaki johonki tiettyyn ikään saakka. Eli sen perusteella kuvittelis että emo putsais pennut jos ne kakkaantuu?Yleisemmin emo syö pikkuisten kakit ja putsaa pyllyt, kunnes ne siirtyy kiinteään ruokaan. Poikkeuksia on, kumpaankin suuntaan. Osa sen jälkeenkin jonkin aikaa, toiset taas "hyi yäk "ilmeellä lopettaa jo aikaisemminkin. Pissit taas voi putsata pitempäänkin. Meillä mamma pesee vielä puolivuotiaankin pyllyä...
Aloituksesta, kyllä tosiaan kaikki pennut voi joskus olla yltä päältä sitä ihteään. Mutta toki ne sitten puhdistetaan mahdollisemman nopeasti.
Pentutehtailun/huonon koiranpidon kyllä pystyy näkemään jo yleisestä siisteydestä, koirien kunnosta ym. Ja jos niistä pennuista huolta pitää, niin harvemmin ne pennut missään kuivuneessa kakassa selkeästi on.
Ja kyllä kasvattajilla on yleensä tapana vaihtaa paperit ja tarvittaessa pennut puhdistaa, jos katsojia tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 1361412
- 981410
- 741311
- 1161180
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947