HPV ROKOTE?

mullaonsehuomennaapua

moi, mietin, että sattuuko tämä hpv rokote enemmän kuin esim. sikainfluensarokote? kaikki sanovat että hpv rokote sattuis jotenkin tosi paljon, miks? jos itelläni ei sattunu sikainfluenssarokote niin tuleeko tämä sitten sattumaan?

10

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pandakarhulieikirjautunu

No itse sain sen niin se nipisti ja lopussa vasta kun se hiero sitä niin alko tuntuu pientä kipua tai sellasta. Ei kannata jännittää. Ja siis kaikki on erinlaisia. Toiset tuntee kipua enemmän ku toiset tai no tarkemmin toiset kestää enemmän kuin toiset ja toiset ei välttämättä tunne kipua kuin toiset.

• mullaonsehuomennaapua

Siis apua, jätän kyllä väliin. En uskalla... Joutuuko siellä olemaan alasti?

• Ei joudu todellakaan olemaan alasti. Yleensä se laittaa sen muistaakseni vasempaan käteen ja nostaa hihaa. Ja siis kannattaa olla t-paidalla ellet haluu nostaa hihoja yms vaikka pitkähihasesta ylös se on vähä ärsyttävää vissiin sen rokottajan mielestä kun se joutuu pitää itekki ehkä sitä hihaa ylhäällä.

Ei kannata jättää väliin!

• mullaonseTÄNÄÄN

joo mä en laittanu tota viestiä, joku huijaa. huomaa kans kirjotustyylist, iha erilaine tol XD sori

• mullaonseTÄNÄÄN
        mullaonseTÄNÄÄN kirjoitti:

joo mä en laittanu tota viestiä, joku huijaa. huomaa kans kirjotustyylist, iha erilaine tol XD sori

mutta kiitti avusta pandakarhuli!!:)

• Pelottaaaa

Mullakin on se rokotus tänä vuonna......toivottavasti ei oo paha :(
      Ite ainaki otan sen,tuskin joutuu olla alasti ku laitetaan kai käteen

• ennauttinut

Mulle ainakin jäi vasempaan käteen luultavasti joku elinikäinen juttu, että jos koskee rokotekohtaan niin sattuu, vaikka rokotuksesta on jo yli kaksi vuotta. Terveydenhoitaja tosin piti neulaa ihossa puolet kauemmin kuin toinen terkkari..

• TissuSex69

HomoPerseVittu-rokote? Pidän kullin imemisestä,,, oih,,, olen ex tissu,,,,

• Itse pisto ei ole sen pahempi kuin muutkaan rokotteet, mutta eihän rokotteet ikinä kivoja ole. Jälkeenpäin pistokättä voi noin viikon vähän aristaa pistokohtaan jos nostaa kättä. Kannattaa ottaa vasempaan käteen.

• Anonyymi

Okei pls kertokaa sattuukooooo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1943
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1877
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1449
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe