Minkä horoskooppimerkin kanssa on synkannut parhaiten yhteen? Mitä horoskooppimerkkiä välttelet kuin ruttoa?
Mitä horoskooppimerkkiä edustat?
46
132
Vastaukset
- eräskin.nainen
Jousimies.
Parhaiten on synkannut ehkä kalojen ja vaakojen kanssa.
En välttele ketään, koska en usko, että syntymäaika vaikuttaa persoonaan niin paljoa.- dialogisti
Jousimies-Kalat
Nämä laadultaan muuttuvat merkit pyrkivät muuttumaan alituiseen. Vaaditaan muutakin kuin myönnytyksiä, jotta nämä merkit pysyisivät yhdessä.
Kyllä neitsyt on paras.
- 14p14
HC-ätmel kirjoitti:
Itse olen kuitenkin leijona, eli kiltti ja kunnollinen.
Tiedän useitakin leijonia jotka eivät ole kilttejä ja kunnollisia
14p14 kirjoitti:
Tiedän useitakin leijonia jotka eivät ole kilttejä ja kunnollisia
Nyt tiedät ainakin yhden, joka on. :-I
- ex-sönkkö
Rapu. Parhaiten on synkkaa yhteen Vesimiehen ja Kaksosen kanssa. Vähiten Härkien. Mutta tää nyt onkin vaan sattumaa....ei mikään tarkoita ja takaa että kaikkien kyseisten merkkien kanssa menisi suksilla suoraan tai ristiin. :)
- dialogisti
Rapu-Vesimies
Tässä suhteessa yhdistyvät rakkaus uuteen ja vanhaan. Merkkien eroista johtuen he tuskin tulevat toimeen keskenään. Tämä suhde pääsee harvoin edes kunnolla alkuun. - ex-sönkkö
dialogisti kirjoitti:
Rapu-Vesimies
Tässä suhteessa yhdistyvät rakkaus uuteen ja vanhaan. Merkkien eroista johtuen he tuskin tulevat toimeen keskenään. Tämä suhde pääsee harvoin edes kunnolla alkuun.Heh, voi olla että näinkin. Mutta kun rapu kykenee antamaan vesimiehelleen riittävästi tilaa ja kunnioittaa häntä omanaitsenään ja omanlaisenaan visiönäärinä ja tajuaa hänen rationaalista luonnetaan, niin ei ongelmia näytä tuevan. Samoin kun vesimies ymmärtää rapunsa oikukasta ja tunteikasta luontoaan antamalla niihin tilansa, ei ongelmia synny. :)
Loppujen lopuksi kyse on vain siitä, että kumpikin kykenee kunnioittamaan toisiaan omanalaisinaan ja tuntemaan rakkautta toisen erilaista persoonaa kohtaan. Vapautta rakastava vesimies pitää kyllä tunteikkuudesta, kunhan se ei vie häneltä itsemäärämisvaltaansa. :)
mun perheessä mies sekä lapset ovat vesimiehiä (ja mä rakastan heidän särmikkyyttään)...ja mun äiti. Isä on leijona. - ex-sönkkö
ex-sönkkö kirjoitti:
Heh, voi olla että näinkin. Mutta kun rapu kykenee antamaan vesimiehelleen riittävästi tilaa ja kunnioittaa häntä omanaitsenään ja omanlaisenaan visiönäärinä ja tajuaa hänen rationaalista luonnetaan, niin ei ongelmia näytä tuevan. Samoin kun vesimies ymmärtää rapunsa oikukasta ja tunteikasta luontoaan antamalla niihin tilansa, ei ongelmia synny. :)
Loppujen lopuksi kyse on vain siitä, että kumpikin kykenee kunnioittamaan toisiaan omanalaisinaan ja tuntemaan rakkautta toisen erilaista persoonaa kohtaan. Vapautta rakastava vesimies pitää kyllä tunteikkuudesta, kunhan se ei vie häneltä itsemäärämisvaltaansa. :)
mun perheessä mies sekä lapset ovat vesimiehiä (ja mä rakastan heidän särmikkyyttään)...ja mun äiti. Isä on leijona.Meilläkin se menee niin, että minä edustan enemmän sitä tunnetta yhtään miehen tunteita vähättelemättä. Mutta hän on selkeästi se rationaalisempi ja järkeen enemmän heittäytyvä, kuin tunneihminen. Perustelee asioita enemmän järkikylmällä faktalla, kun minä taas menen enemmän tunteeni, intuitioni ja kokemukseni mukaan.
Joskin tiedän kokemuksesta, että sanokoon horoskooppi mitä tahansa, vesimiehellä on voimakkaita ja suuria tunteita, kuka ne saa herämään. Ja toisin kuin horoskoopit väittää, veskari pystyy sitoutumaan oikein esimerkillisesti yhteen ihmiseen. :)
Jottei kannata lukea liikaa horoja, vaan keskittyä itse ihmiseen merkistä huolimatta.
- Horoskooppeja
Jousimiehet ja härät on eläväisimpiä, hauskojakin. Niiden kanssa ei elämä ole tylsää.
Skorppioonit on ihan kamalia, niiden kanssa et kauan sovinnossa pysy.
Leijonat on suuruudenhulluja leuhkijoita.- eräskin.nainen
Kiitos ;)
- ex-sönkkö
Onko sukupuolilla eroja näissä merkeissä? Itse olen ollut huomaavinaan sukupuolella olevan väliä...vaikken horoihin uskokaan.
- Ikis__M
Kyllä meissä jouskareissakin on tylsiä kilttejä & kunnollisia miehiä. Tai jos noudatetaan 13 merkkistä niin sitten olen käärmeenkantaja.
- helmiä.sioille
:)
Vesimies. Parhaiten synkannut parisuhdemielessä oinaiden kanssa, vaikka se horoskooppi merkki mikään kriteeri ole ollutkaan. He ovat vaan paljastuneet oinaiksi. :)
Mutta muuten ihmisten kanssa ei niin väliä. Kaikkien kans pärjää. Tosin sellaisiksi ahdistavan takertuviksi paljastuneet ihmiset ovat paljastuneet lähes poikkeuksetta ravuiksi. :D- ex-sönkkö
Ne on sitten eri kastia mun kanssa, ahdistaa jos toinen roikkuu mussa liikaa kun en itsekään jaksa roikkua. :)
- exigent1
Wau, nimimerkki helmiä.sioille. Veit jalat suustani. Veskari olen ja täysin samat kokemukset. Etenkin nyt aikuis-iällä oinasmiesten itsenäisyys ja tietynlainen itsekkyys on ihanan vapauttavaa, he elävät omaa elämäänsä ja antavat sinunkin elää. Yhdessä on ihanaa kun kukaan ei ole riippuvainen vaan ollaan, koska halutaan olla.
Kaameimmat hetket olen minäkin kokenut rapujen kanssa, ensin huolehtiminen on ihanaa mutta eipä aikaakaan kun se muuttuu mustasukkaiseksi vahtaamiseksi ja herkkänahkaiseksi syyttelyksi. Voi ahdistus. - helmiä.sioille
exigent1 kirjoitti:
Wau, nimimerkki helmiä.sioille. Veit jalat suustani. Veskari olen ja täysin samat kokemukset. Etenkin nyt aikuis-iällä oinasmiesten itsenäisyys ja tietynlainen itsekkyys on ihanan vapauttavaa, he elävät omaa elämäänsä ja antavat sinunkin elää. Yhdessä on ihanaa kun kukaan ei ole riippuvainen vaan ollaan, koska halutaan olla.
Kaameimmat hetket olen minäkin kokenut rapujen kanssa, ensin huolehtiminen on ihanaa mutta eipä aikaakaan kun se muuttuu mustasukkaiseksi vahtaamiseksi ja herkkänahkaiseksi syyttelyksi. Voi ahdistus.Niin... :) Ravut ei oikein tajua sitä, että sellainen takertuvaisuus on ahdistavaa. Et se vie tilan hengittää ja hengitystila on ainakin minulle elintärkeää. Ja tarkoitan myös ihan niitä kevyempiäkin tuttavuuksia eli hyvänpäivän tuttuja. Silleen kevyesti ne ovat ihan ok. Niille on vaan heti kättelyssä asetettava rajat niin ettei asiasta jää mitään epäselvyyttä. :)
Oinaani taas... :) Hän on aivan ihana <3 Onhan meillä hänenkin kanssa omat erimielisyytemme, mutta ne on aina selvinneet hämmästyttävän nopeasti. Hän esimerkiksi ymmärtää sen, että kun kerron tekeväni jotain yms., en ole kysymässä lupaa siihen, vaan ilmoitan asiasta. Eikä hän tee siitä asiasta ongelmaa, jos johonkin siitä asiasta hän ei liitykään. :) Toki tämä asia kulkee kumpaankin suuntaan. En ole ikinä kieltänyt toiselta sitä vapautta, minkä sallin itsellekin. Enkä ole kieltämässä toiselta jotain, minkä saatan joskus kieltää itseltäni. - exigent11
Mutta joo, ex-sönkkö, varmasti on parempi jos nainen on rapu ja mies veskari. Toistepäin ei futaa :)
- ex-sönkkö
exigent11 kirjoitti:
Mutta joo, ex-sönkkö, varmasti on parempi jos nainen on rapu ja mies veskari. Toistepäin ei futaa :)
Hmm, siitä on paha sanoa. Onko sukupuolella väliä. Mutta emmä koe mitään ongelmaa asioiden kanssa, kun kumpikin tajuaa antaa toisilleen tarvitsemansa tilan ja olla sitä mitä ne on. Siksi nuo jutut rapujen ripustautumisesta tuo mieleen, että ehkä nuorena ravussa on ripustautujaa, mutta ainakin itsessä tuollaista ripustautumista ei ole havaittavissa enää keski-ikäisenä. Sitoutuja kyllä olen, mutta se on minusta eri asia kun ripustautua. :)
Ripustautuminen on sanakin ahdistava, enkä itsekään tykkää ettei mulla ole omaa tilaa ja omaa valtaa tehdä itsenäisiä päätöksiä ilman, että toinen huohottaa päälle. Tai kyttää ja hiihtää perässä, joo ei toimi munkaan kanssa. Kaksi itsenäistä ihmistä, joita välittäminen ajaa yhteen toimii. Mikään itseensä köyttäminen ei toimi mitenkäänpäin...vapaaehtoisuus. :)
Ja mustasukkaisuus, sekin on myrkkyä ja toisekseen täysin turhaa. Se syö suhteesta kaiken...eikä sitä tarvita muutenkaan. Joko tykätään ja halutaan olla kimpassa tai sitten ei. Eipä siinä kiukuttelut mitään auta...enkä mä haluaisi elämääni ihmistä joka on siinä vain koska mä niin haluan. Sen pitää itse haluta, muuten se ei toimi. - ex-sönkkö
ex-sönkkö kirjoitti:
Hmm, siitä on paha sanoa. Onko sukupuolella väliä. Mutta emmä koe mitään ongelmaa asioiden kanssa, kun kumpikin tajuaa antaa toisilleen tarvitsemansa tilan ja olla sitä mitä ne on. Siksi nuo jutut rapujen ripustautumisesta tuo mieleen, että ehkä nuorena ravussa on ripustautujaa, mutta ainakin itsessä tuollaista ripustautumista ei ole havaittavissa enää keski-ikäisenä. Sitoutuja kyllä olen, mutta se on minusta eri asia kun ripustautua. :)
Ripustautuminen on sanakin ahdistava, enkä itsekään tykkää ettei mulla ole omaa tilaa ja omaa valtaa tehdä itsenäisiä päätöksiä ilman, että toinen huohottaa päälle. Tai kyttää ja hiihtää perässä, joo ei toimi munkaan kanssa. Kaksi itsenäistä ihmistä, joita välittäminen ajaa yhteen toimii. Mikään itseensä köyttäminen ei toimi mitenkäänpäin...vapaaehtoisuus. :)
Ja mustasukkaisuus, sekin on myrkkyä ja toisekseen täysin turhaa. Se syö suhteesta kaiken...eikä sitä tarvita muutenkaan. Joko tykätään ja halutaan olla kimpassa tai sitten ei. Eipä siinä kiukuttelut mitään auta...enkä mä haluaisi elämääni ihmistä joka on siinä vain koska mä niin haluan. Sen pitää itse haluta, muuten se ei toimi.Vaan on yksi asia jota on joskus hankalaa käsittää tuntemissani veskareissa eli kumppanini ja äitini esimerkiksi. Kun on huono päivä, ne vetäytyy omaan maailmaansa ja murjottaa. Ei puhu asiasta, murjottaa vaan. Menee vaikka maate ja vetää peiton korville ja sulkee kaikki muut ulkopuolelle.
Onko yleistäkin, onko muillakin vesimiehillä samaa? :) - helmiä.sioille
ex-sönkkö kirjoitti:
Vaan on yksi asia jota on joskus hankalaa käsittää tuntemissani veskareissa eli kumppanini ja äitini esimerkiksi. Kun on huono päivä, ne vetäytyy omaan maailmaansa ja murjottaa. Ei puhu asiasta, murjottaa vaan. Menee vaikka maate ja vetää peiton korville ja sulkee kaikki muut ulkopuolelle.
Onko yleistäkin, onko muillakin vesimiehillä samaa? :)En tiedä muista, mutta minulta puuttuu uhriutumisen mentaliteetti. Ja kyllä läheiset ihmiseni niissäkin tilanteissa lähelleni pääsevät, joskin ei niin helposti.
- ex-sönkkö
helmiä.sioille kirjoitti:
Niin... :) Ravut ei oikein tajua sitä, että sellainen takertuvaisuus on ahdistavaa. Et se vie tilan hengittää ja hengitystila on ainakin minulle elintärkeää. Ja tarkoitan myös ihan niitä kevyempiäkin tuttavuuksia eli hyvänpäivän tuttuja. Silleen kevyesti ne ovat ihan ok. Niille on vaan heti kättelyssä asetettava rajat niin ettei asiasta jää mitään epäselvyyttä. :)
Oinaani taas... :) Hän on aivan ihana <3 Onhan meillä hänenkin kanssa omat erimielisyytemme, mutta ne on aina selvinneet hämmästyttävän nopeasti. Hän esimerkiksi ymmärtää sen, että kun kerron tekeväni jotain yms., en ole kysymässä lupaa siihen, vaan ilmoitan asiasta. Eikä hän tee siitä asiasta ongelmaa, jos johonkin siitä asiasta hän ei liitykään. :) Toki tämä asia kulkee kumpaankin suuntaan. En ole ikinä kieltänyt toiselta sitä vapautta, minkä sallin itsellekin. Enkä ole kieltämässä toiselta jotain, minkä saatan joskus kieltää itseltäni."Oinaani taas... :) Hän on aivan ihana <3 Onhan meillä hänenkin kanssa omat erimielisyytemme, mutta ne on aina selvinneet hämmästyttävän nopeasti. Hän esimerkiksi ymmärtää sen, että kun kerron tekeväni jotain yms., en ole kysymässä lupaa siihen, vaan ilmoitan asiasta. Eikä hän tee siitä asiasta ongelmaa, jos johonkin siitä asiasta hän ei liitykään. :) Toki tämä asia kulkee kumpaankin suuntaan. En ole ikinä kieltänyt toiselta sitä vapautta, minkä sallin itsellekin. Enkä ole kieltämässä toiselta jotain, minkä saatan joskus kieltää itseltäni."
Luulenpa, että kyseessä on vain aikuinen ihminen. Eikä niinkään horoskoopilla ole väliä. :)
En takerru tämän enempää. - exigent111
Tunnustan. Jos ottaa kuulaan niin olen mielummin hiljaa enkä varsinkaan kestä mitään "mikä nyt on " tyyppistä huolenpitoa. En todellakaan mene peiton alle mutta mielelläni lähden lenkille yksin. Yleensä palatessa parempi fiilis.
Tässäkin mielessä Oinaan itseriittoien luonne on loistava koska hän ei automaattisesti oleta että vika on hänessä ja loukkaannu siitä, vaan hän toteaa että "jaha, nyt se on tollanen", ja jatkaa omia juttujaan. Antaa kiukun laskeutua. - helmiä.sioille
ex-sönkkö kirjoitti:
"Oinaani taas... :) Hän on aivan ihana <3 Onhan meillä hänenkin kanssa omat erimielisyytemme, mutta ne on aina selvinneet hämmästyttävän nopeasti. Hän esimerkiksi ymmärtää sen, että kun kerron tekeväni jotain yms., en ole kysymässä lupaa siihen, vaan ilmoitan asiasta. Eikä hän tee siitä asiasta ongelmaa, jos johonkin siitä asiasta hän ei liitykään. :) Toki tämä asia kulkee kumpaankin suuntaan. En ole ikinä kieltänyt toiselta sitä vapautta, minkä sallin itsellekin. Enkä ole kieltämässä toiselta jotain, minkä saatan joskus kieltää itseltäni."
Luulenpa, että kyseessä on vain aikuinen ihminen. Eikä niinkään horoskoopilla ole väliä. :)
En takerru tämän enempää.Sitäkin toki. Mutta tuo takertuvainen paskiaisuus on jostain syystä vaan ollut tuntemieni rapujen ominaisuus, myös aikuisten ja sukupuolesta riippumatta. Enkä ole tehnyt näitä johtopäätöksiä hätäisesti, ei ole tapana udella kenenkään horoskooppimerkkejä. :D Moni täällä ei uskoiskaan kuin monet oikeesti haluaa livessä keskustella horoskoopeista...
- ex-sönkkö
exigent111 kirjoitti:
Tunnustan. Jos ottaa kuulaan niin olen mielummin hiljaa enkä varsinkaan kestä mitään "mikä nyt on " tyyppistä huolenpitoa. En todellakaan mene peiton alle mutta mielelläni lähden lenkille yksin. Yleensä palatessa parempi fiilis.
Tässäkin mielessä Oinaan itseriittoien luonne on loistava koska hän ei automaattisesti oleta että vika on hänessä ja loukkaannu siitä, vaan hän toteaa että "jaha, nyt se on tollanen", ja jatkaa omia juttujaan. Antaa kiukun laskeutua.No toi kuulostaa jo todella tutulle, "mikä nyt on" utelu vaan ärsyttää. Oon kans huomannut, että kun toi huono päivä sattuu kohdalle, on järkevintä antaa toisen olla rauhassa. Eikä just hössöttää, mitä mä alkuun tein kun pelästyin että mä olin tehnyt jotakin älytöntä ja murjottaa mulle. x)
Kyllä se siitä sitten ohi taas menee, kun menee. Eli näköjään oppimallakin toisen luonnetta ja tarpeita pääsee eteenpäin. :) - ex-sönkkö
Sitäkin toki. Mutta tuo takertuvainen paskiaisuus on jostain syystä vaan ollut tuntemieni rapujen ominaisuus, myös aikuisten ja sukupuolesta riippumatta. Enkä ole tehnyt näitä johtopäätöksiä hätäisesti, ei ole tapana udella kenenkään horoskooppimerkkejä. :D Moni täällä ei uskoiskaan kuin monet oikeesti haluaa livessä keskustella horoskoopeista...
Juu, uskon kyllä että tuota ominaisuutta merkissäni on. Mutta tiedän myös, että se on ulosopittavissa oleva ominaisuus. :)
kai se vähän vaikuttaa, kuinka paljon läheisestään välittää...haluaa oppia toimimaan toista kunnioittaen, sen sijaan että itsepäisesti roikkuu.. exigent1 kirjoitti:
Kaameimmat hetket olen minäkin kokenut rapujen kanssa, ensin huolehtiminen on ihanaa mutta eipä aikaakaan kun se muuttuu mustasukkaiseksi vahtaamiseksi ja herkkänahkaiseksi syyttelyksi. Voi ahdistus.Itselle neitsyt merkin miehet olleet pahimpia. Jonkinlainen alku kiinnostus syntyy usein, mutta hetken kuluttua olen heidän mielestään aivan liian boheemi, ja he mielestäni takakireitä, jotkut jopa nillittäjiä. Ikinä ei ole mitään hyvää seurannut.
- helmiä.sioille
ex-sönkkö kirjoitti:
Juu, uskon kyllä että tuota ominaisuutta merkissäni on. Mutta tiedän myös, että se on ulosopittavissa oleva ominaisuus. :)
kai se vähän vaikuttaa, kuinka paljon läheisestään välittää...haluaa oppia toimimaan toista kunnioittaen, sen sijaan että itsepäisesti roikkuu..Tai sitten vika onkin minussa. Saan ihmisissä ne todelliset luonteenpiirteet esiin... :D
- exigent111
Aivan varmasti just näin. Itellä ei heistä vaan kokemusta mutta uskon asian olevan juuri noin.
- ex-sönkkö
Tai sitten vika onkin minussa. Saan ihmisissä ne todelliset luonteenpiirteet esiin... :D
Heh, tai sitten sä olet niin hurmaava että ne tahtoo roikkua sussa ihan väkisin kiinni. Hinnalla millä hyvänsä. :)
- helmiä.sioille
ex-sönkkö kirjoitti:
Heh, tai sitten sä olet niin hurmaava että ne tahtoo roikkua sussa ihan väkisin kiinni. Hinnalla millä hyvänsä. :)
No sinähän sen oivalsit! :D
- ex-sönkkö
No sinähän sen oivalsit! :D
Tai tiesin. :)
- sarvipässi
Niin... :) Ravut ei oikein tajua sitä, että sellainen takertuvaisuus on ahdistavaa. Et se vie tilan hengittää ja hengitystila on ainakin minulle elintärkeää. Ja tarkoitan myös ihan niitä kevyempiäkin tuttavuuksia eli hyvänpäivän tuttuja. Silleen kevyesti ne ovat ihan ok. Niille on vaan heti kättelyssä asetettava rajat niin ettei asiasta jää mitään epäselvyyttä. :)
Oinaani taas... :) Hän on aivan ihana <3 Onhan meillä hänenkin kanssa omat erimielisyytemme, mutta ne on aina selvinneet hämmästyttävän nopeasti. Hän esimerkiksi ymmärtää sen, että kun kerron tekeväni jotain yms., en ole kysymässä lupaa siihen, vaan ilmoitan asiasta. Eikä hän tee siitä asiasta ongelmaa, jos johonkin siitä asiasta hän ei liitykään. :) Toki tämä asia kulkee kumpaankin suuntaan. En ole ikinä kieltänyt toiselta sitä vapautta, minkä sallin itsellekin. Enkä ole kieltämässä toiselta jotain, minkä saatan joskus kieltää itseltäni.Yllätys yllätys että oinaasi arvostaa sinua ja on lojaali, koska vapaus ja vastavuoroisuus= arvostus ja kunnioitus
- Tuomiopulassa
Käytän sporalogiaa ja parhaiten viihdyn nelosessa.
Tuo horoskooppi taika paska ei kyllä uppoa mun pälliin ollenkaan.
Mie oon vesimies.
Kaikille ennustaja eukoille tulee hyvin nopea lähtö manan maille jos eivät ymmärrä pitää etäisyyttä.Vesimiesten kokoontumisajot? :) Itsekin olen.
Naispuoliset ystäväni usein rapuja, neitsyitä tai jousimiehiä. Merkkien miesten kanssa en juurikaan tule toimeen. Miehet ovat yleensä olleet oinaita..ja oinaita.- helmiä.sioille
:)
Näyttäisi olevan.
Jäin just miettimään, että taitaa muuten kaveripuolellakin parhaiten synkata oinaiden ja toisten vesimiesten kans. Muiden kans sitä vähemmän parhaiten, joskin ei mitenkään huonostikaan. - ex-sönkkö
Näköjään teitä on täällä useampiakin. :)
Alkaa tulla kodikas olo... ;)
En usko horoskooppeihin.. :) mutta sen olen huomannut, että jotenkin kummasti lähipiiriin on kertynyt huomattavan paljon tiettyjen merkkien edustajia : oinaita, vaakoja sekä vesimiehiä ja näiden kanssa tuntuisi synkkaavan. Seurustelukumppaneina ollut yksi kauris ja kaksi vaakaa..itse olen härkä.
- ex-sönkkö
Rapu Vesimies
Vesi Ilma = Sade
Veikö salaperäinen ja houkutteleva Vesimies sydämesi? Varo sydänsuruja! Aluksi etäisyys voi olla houkuttelevaa, mutta ajan myötä se voi murtaa lempeän ja myötätuntoisen luontosi. Kumppanisi rakastaa kykyäsi kokea suuria tunteita, muttei itse pysty heittäytymään tunteisiinsa yhtä syvästi. Mieti, jaksatko aina olla antava osapuoli.
Erilaisuutenne aiheuttaa teille haasteita. Vesimies näkee elämän älyllisenä haasteena ja suhtautuu siihen kuin tutkija. Hän kerää tietoa ja tekee havainnoistaan rationaalisia päätelmiä. Rapu puolestaan luottaa kokemuksensa perusteella intuitioonsa ja siihen, että sydän johtaa häntä oikealla tiellä. Suhteenne tarvitsee runsaasti työtä onnistuakseen, mutta jos hyväksytte toistenne erilaisuuden, voitte muuttaa sen voimavaraksi.
Hyvät puolet
Suhteessanne vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa. Jos uskaltaudut matkaan Vesimiehen kanssa, hän voi johtaa sinut mitä riemastuttavimpiin seikkailuihin. Jos taas Vesimiehesi antaa tyynnytellä itsensä aloilleen, voitte lähentyä toisianne huimasti. Ravulla on tapana rakentaa ympärilleen viihtyisä ja kaunis koti. Vesimies on todennäköisesti iloinen Ravun tarjoamasta vakaasta pohjasta, vaikkei hän sitä myöntäisikään.
Olette molemmat kunnianhimoisia ja päättäväisiä. Pääsette yhdessä pitkälle, jos arvostatte suhdettanne ja päätätte kulkea yhteistä polkua kohti yhteisiä tavoitteita.
Haasteet
Sinusta voi tuntua, ettei kumppanisi ole suhteessa mukana täydestä sydämestään. Ravulle perhe, läheisyys ja sitoutuminen ovat kaikki kaikessa, kun taas Vesimies tarvitsee vapautta ja itsenäisyyttä eikä useinkaan ole valmis sitoutumaan vakavasti. Hänen voi olla vaikea ymmärtää olevansa osa kaksikkoa. Kumppanisi täytyy saada tutkia maailman mutkat ja suorat ennen asettumistaan. Jaksatko odottaa?
Vesimiehen mielestä saatat olla turhan ailahtelevainen ja helposti loukkaantuva. Konflikteja syntyy, jos Vesimies suhtautuu rakkaaseensa liian kylmästi tai Rapu vaatii liikaa tunnetasolla. Tehkää kompromisseja, ettei vaatimuksiesi kasvaessa kumppanisi työnnä sinua koko ajan kauemmas itsestään.
Seksi
Seksielämänne on intohimoista ja täynnä sähköä. Makuuhuoneessa Vesimies häikäisee sinut tyylillään. Hän vie sinut kokonaan uusiin maailmoihin, jotka ovat täynnä iloa ja leikkisyyttä.
Toisinaan kumppanisi vapaamielisyys on sinulle ehkä hieman liikaa, etkä ehkä saa täyttä tyydytystä, vaan tarvitsisit vahvemman tunnekontaktin. Aktiivisuutenne peiton alla voi myös olla puuskittaista. Ainakin välillänne kipinöi!
Mukavat loppuviikot kaikille. :)
- 7plus13
Missä horoskooppimerkissä on eniten ätmejä? Ja missä vähiten?
Horoskooppeihin tosissaan uskovat ovat idiootteja.
- kullia_munille
Moon sika.
Exä on lohikäärme.
Mutsi on paviaani.
Faija ruiskaunokki.
Veli on palomies ja systeri sairaanhoit... jaa niin en mä tiedä niiden merkkejä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.33912792Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951953- 931729
- 831653
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te431155- 951149
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e263966Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21963Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73957Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi27923