MH apartements Barcelona

lomaa

Kokemuksia noista MH huoneistohotelleista? varasimme jo ja luin arvosteluja, vähän alkoi arveluttamaan minkätasoinen oikeasti on.. ilmeisesti monissa huoneistohotelleissa joutuu odottelemaan oven avaajaa tai avaimen saantia jostain kauan. Miten Barcelonan turvallisuus, uskaltaako kävellä iltaisin?
kaikki asialliset vinkit ja kokemukset kiitos! matkustamme kahden lapsen kanssa

2

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksiaon

Löytyy kokemuksia muista asuntohotelleista Barcelonassa joten tässä tulee:
      hotel Capri, sijaitsee erittäin rähjäisellä graffittialueella joka ei oel viihtyisä sieltä täytyy mennä metrolla/muulla kuljetuksella paremmille alueille. Itse hotelli oli melko ok ja huoneessa keittiö, mutta respan naiset vaikuttivat jotenkin tympeiltä. Vieressä oli jokin opisto ja yhden huoneen alla roskikset, joita kodittomat kävivät penkomassa ja paiskomassa keskellä yötä. Mutta jos saa ylempää huoneen niihin ei kuulu kodittomien öiset örvellykset, tosin myös muihin hotelleihin voi kuulua koska Barcelona on täynnä kodittomia jotka etsivät ruokaa/tavaraa roskiksista ympäri kaupunkia. Jos majoittuisin uudestaan etsisin paremman diilin, viime hetken varaukset ovat kalliita.

Bcn Montjuic sijaitsee vuorella ja on yhdistelmä hotellia nuorisoasuntolaa, en voi kauheasti suositella. Huoneeseen ei kuulunut tarvittavia luvattuja asioita kuten pesukone, täytyi käyttää maksullista pesukonetta erillisessa pesulassa vaikka netissä luvattiin pesukone. Nuorison meteli kuului käytäviltä. Pitkä matka nähtävyyksille.

• vuokraaitse

Itse olen perheen kanssa jokakerta vuokrannut talon tai huoneiston vähän sivummalta barceloonaa rantajunareitin varrelta. Voittaa mennen tullen hotellit...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe