Rupean valkoritariksi

Naiset hämääntyvät heti. >:-)

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsihhih

Harmaalta tuo näyttää.

• Isäs oli jo elämänsä ehtoopuolelle ehtinyt harmaahapsi, kun sua teki. >:-I

• Raakatotuus
        HC-ätmel kirjoitti:

Isäs oli jo elämänsä ehtoopuolelle ehtinyt harmaahapsi, kun sua teki. >:-I

Palstatotuudet FTW. Charmantisti vanhentuneet miehet saavat parhaassa lisääntymisiässä olevat naiset.

• HyväHomma

Valkoritarit saavat naisia.
      Vai ovatko siksi valkoritareita, että saavat naisia?

• sdfgsdkjn

Mielistelevät saadakseen pilluu.

• HyväHomma
        sdfgsdkjn kirjoitti:

Mielistelevät saadakseen pilluu.

Tai tykkäävät naisista siksi kun saavat heiltä pillua?

• scvscvsvcv
        HyväHomma kirjoitti:

Ehdollistuneet¨mielistelyyn

• Raakatotuus
        HyväHomma kirjoitti:

Ei valkoritarit saa naisilta pillua sen enempää kun ätminkäisetkään. Tavalliset normaalit miehet saavat, jotka pitävät naista ei sen enempänä eikä vähempänä kuin ihmisenä.

• frfruun

oletpa sä viisas :)

• :D

Ei tule onnistumaan.. mutta tsemppiä vaan yritykseen.

• valkoritareilleeilohkea
    • Jos se olisi noin helppoa, kaikki saisivat pillua ja ätmit kuolisivat sukupuuttoon.

• helmiä.sioille

Juu, ei valkoritariksi tulla. Sellaiseksi synnytään. ;)

• helmiä.sioille kirjoitti:

Juu, ei valkoritariksi tulla. Sellaiseksi synnytään. ;)

Vai voisiko sittenkin koulia itseään siihen suuntaan? Siis jos ei ole liian lyhyt, liian ruma mnama tai liian jotain muuta, mikä palstatotuuden mukaan aiheuttaa ikuisen ätmiyden.

• helmiä.sioille
        Ratikkakuski kirjoitti:

Vai voisiko sittenkin koulia itseään siihen suuntaan? Siis jos ei ole liian lyhyt, liian ruma mnama tai liian jotain muuta, mikä palstatotuuden mukaan aiheuttaa ikuisen ätmiyden.

No palstatotuuksien mukaan silloin, jos ei ole liian lyhyt, liian ruma naama tai liian jotain muuta, on automaattisesti valkoritari. :)

Tasan ei käy elämän nallekarkit... :(

• HerraPorkkana

Niinpä. Oikotietä onneen ja autuuteen ei ole. Pohjatyöt omalta osaltani alkoivat seiskaluokalla ja pieni välipalkinto tuli ysillä hymypoikapatsaan ja konveissa saadun tissi kosketuksen muodossa.

• Ikis__M
        helmiä.sioille kirjoitti:

No palstatotuuksien mukaan silloin, jos ei ole liian lyhyt, liian ruma naama tai liian jotain muuta, on automaattisesti valkoritari. :)

Eh, etkös sinä ollut aika lyhkäinen niin senhän ei pitäisi sitten pois sulkea valkoritariutta? Monenko sentin mittainen olet?

• helmiä.sioille

Ja minä en elä elämääni palstalla palstatotuuksien maailmassa...

• Ikis__M

Sinunhan pitäisi alkaa 164cm miehelle tutoriksi joka osaisi opastaa että kyllä niillä senteillä pitäisi p..ua irrota kun vain valkoritaroi riittävästi :D

• helmiä.sioille
        Ikis__M kirjoitti:

Sinunhan pitäisi alkaa 164cm miehelle tutoriksi joka osaisi opastaa että kyllä niillä senteillä pitäisi p..ua irrota kun vain valkoritaroi riittävästi :D

Minähän olen sitä täällä teille kaikille. :)

Tai voisiko olla peräti jännä jyystärikarju? :-)

• Ei saa kiusata vähäverisiä kanssaveljiämme. :-)

• helmiä.sioille
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tai voisiko olla peräti jännä jyystärikarju? :-)

No se nyt riippuu ihan siitä, et onko tatuointeja tai ei... ;)

No se nyt riippuu ihan siitä, et onko tatuointeja tai ei... ;)

Ai niin joo...

• helmiä.sioille
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei saa kiusata vähäverisiä kanssaveljiämme. :-)

Ikishän tässä minua kiusaa lyhyydestäni... :(

Mutta eihän pienempiään saa kiusata. :-)

• helmiä.sioille
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mutta eihän pienempiään saa kiusata. :-)

Niinno... Paitsi silloin kun kiusaajat on ätmiläisiä. Heille on sallittua se mikä meiltä kiellettyä. :(

• Ikis__M

Enhän minä millään tavoin kiusata halunnut mutta muistelin vaan että jokus olisi ollut esillä ettet olisi hirveän pitkä ja kun itse ensin ikäänkuin väitit ettei voisi olla kunnon valkoritari lyhkäisempänäkin niin tiedustelin vain asiaa. Vilpittömästi pyydän anteeksi jos koit loukkaavana ja eihän siihen olisi ollut pakko vastata jos tunnet häpeää lyhyydestäsi. Minusta ihmisen pituus ei ole ollenkaan haitta kun siihen ei itse voi vaikuttaa, valkoritarointihan se on sinussakin se negatiivisempi piirre jos semmoista halutaan lähteä tässä nyt hakemaan.

• Ikis__M kirjoitti:

Enhän minä millään tavoin kiusata halunnut mutta muistelin vaan että jokus olisi ollut esillä ettet olisi hirveän pitkä ja kun itse ensin ikäänkuin väitit ettei voisi olla kunnon valkoritari lyhkäisempänäkin niin tiedustelin vain asiaa. Vilpittömästi pyydän anteeksi jos koit loukkaavana ja eihän siihen olisi ollut pakko vastata jos tunnet häpeää lyhyydestäsi. Minusta ihmisen pituus ei ole ollenkaan haitta kun siihen ei itse voi vaikuttaa, valkoritarointihan se on sinussakin se negatiivisempi piirre jos semmoista halutaan lähteä tässä nyt hakemaan.

Miten muiden valkoritarointi on vaikuttanut teidän MGTOW-miesten elämään?

• helmiä.sioille
        Ikis__M kirjoitti:

Sä oot palstaillut liikaa. En ole koskaa kertonut pituuttani tai painoani.

Kannattaisi elää välillä palstan ulkopuolellakin jottei mielikuvitus tekisi liikaa tepposia. :)

• helmiä.sioille

Kannattaisi elää välillä palstan ulkopuolellakin jottei mielikuvitus tekisi liikaa tepposia. :)

Ja hassua kun todellisessa elämässä minua on naiset joskus moittineet siitä valkoritariuden puutteesta eikä päinvastoin... :)

• Ikis__M

Ne on olleet sitten varmaan muiden kommenteissa suunnilleen ja juurihan kerroit vai valehtelitko kenties? sehän kyllä olisi tyypillistä narsistiselle valkoritarille sopivaa toimintaa että juttelee mitä sattuu saavuttaakseen päämääränsä.

• helmiä.sioille
        Ikis__M kirjoitti:

Ne on olleet sitten varmaan muiden kommenteissa suunnilleen ja juurihan kerroit vai valehtelitko kenties? sehän kyllä olisi tyypillistä narsistiselle valkoritarille sopivaa toimintaa että juttelee mitä sattuu saavuttaakseen päämääränsä.

Tyhmään kysymykseen vielä tyhmempi vastaus.

Minustahan opn spekuloitu vähän sitä sun tätä. Se ei mua haittaa. Aina vaan parempi, jos mielikuva poikkeaa mahdollisimman paljon todellisuudesta. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      318
      11810
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      415
      3328
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      95
      1848
    4. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      89
      1636
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1623
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      92
      1111
    7. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      41
      1081
    8. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      937
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      923
    10. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      253
      887
    Aihe