Olimme puhuneet vaimon kanssa alistamisesta ja oli leikitty kaikkea alistamiseen kuuluvaa kuten piiskaamista ja käsirautoja ja nautittu molemmin puolin.
Vaimo tosin halusi myös jotain mitä ei itse osaisi aavistaa, eli tulisi tavallaan yllätyksenä mistä ei itse tietäisi ja olisi jotain näihin poikkeavaa.
Eräänä iltana päätin järjestää hänelle kohtauksen josta uskoin ettei hän tietäisi tai aavistaisi ja näinollen tulisi alistettua hänet.
Sovin hänen ystävättären kanssa ett järjestetään kohtaus jota hän ei aavistaisi.
Olimme vaimon ystävättären kanssa sohvalla täysissä panopuuhissa kun vaimo tuli töistä ja avasi oven, Ensimmäiset sanat vaimolta että ei olisi ystävästä ajatellut että hän on se joka antaa miehellensä pillua ja mies pettää hänet. Otin vaimosta lujan otteen ja köytin hänet tuoliin. Aloin panemaan hänen ystävätärtä ja laukesin sisään spermat valuen ystävättären pillusta ulos. Vaimon ystävä otti koiran talutushihnan ja pisti sen vaimon kaulaan ja irroitti tuolista vetäen häntä omaa valuvaa pillua kohden ja käski nuolla miehensä spermat ja jatkaa niin kauvan että saisi orgut. Vaimoni yritti vastustella mutta samalla sai tuntea miten ote kiristyi ja huomasi ettei ole muuta mahdollisuutta kun antaa suuseksiä ystävättärelleen orgasmiin asti. Lopuksi vaimoa kehotettiin nauttiin omasta orgusta ja sormettamaan itseä loppuun asti meidän katsellessa sitä.
Illan mittaan vaimo kertoi että yllätys onnistui.
Vaimon alistaminen
scouplennm
5
2532
Vastaukset
- idanboxatmeiliboxi.fi
sikses ihan kiva, noinhan visin vaikka mä tehdä
- Laukesinko
Eräänä iltana laukesin molemmin puolin. Illan mittaan laukesin sisään ja ulos. Aloin panemaan ja näinollen laukesin. Ensimmäiset sanat vaimolta että ei olisi ajatellut että laukesin. Otin vaimosta lujan otteen ja laukesin vaimon kaulaan. Vaimon ystävä otti koiran talutushihnan pillusta ulos ja laukesin orgut tuoliin. Aloin panemaan miehensä kanssa sohvalla ja laukesin.
- 10vlöylykauha
Voi ku mä oon niin kateellinen että oikeen.
- Eivittuasentää
Kannattas opetella kirjottaa
- eitykkää
:( :( :( :( :( :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738