Youtubessa on voittajien levyttämiä kappaleita.Tässä heistä muutamia,paras minun mielestä on Ville Kortesalmen Vielä löytyykö rakkautta,Helena Räsäsen Jos vielä kerran,muita voittajia Esko Koivuluoma,Milla Bruun,Susanna Mommo,Sauli Kortesalmi,Kari Ahola ym....
Tähtiartistikisan voittajat....
9
309
Vastaukset
- E.v.v.k
EVVK
- Karaokeako
Karaokeako he siellä Youtubessa laulavat?
- m.b
Terve! Tähtiartisti Kuningatar vuodelta 2013 lähettelee täällä teille terveisiä. Klikatkaappa tuosta, jos haluatte kuulla mitä minulle kuuluu tänä päivänä.
https://youtu.be/KDJYD_llZr0 - lavatanssahtelija
Kuuntelin noita voittajien levyytyksiä youtubesta,tuo Helena Räsäsen jos vielä kerran on minun mieleen,harrastan lavatanssia ja sanoissakin on kiva tarina.
- Eikuulutänne
Näiden mainostus ja arvostelu ei kuulu KARAOKEpalstalle!! Etsikää joku muu paikka tällaisille!
- tangotane
Tämä kirjoitusketju on tähtiartisti kilipailusta ja nämä henkilöt ovat voittaneet sarjansa.Kilpailu on osaksi karaokea joten siitä voi keskustella tällä palstalla.
- Pieni.Ero
tangotane kirjoitti:
Tämä kirjoitusketju on tähtiartisti kilipailusta ja nämä henkilöt ovat voittaneet sarjansa.Kilpailu on osaksi karaokea joten siitä voi keskustella tällä palstalla.
Ja Tähtiartisti-kilpailu kun ei edes ole karaokekilpailu!
- puoleksikaraokea
Pieni.Ero kirjoitti:
Ja Tähtiartisti-kilpailu kun ei edes ole karaokekilpailu!
Alkukilipailu ja aluefinaali on karaokena,eli puolet kilipailusta on karaokea,siten tähtiartistikilipailu on puoleksi karaokekilipailu!!.
- EipäEi
Siinä vain hyödynnetään karaoketaustoja säestyksenä kisan alkuvaiheessa. Sama systeemi, kuin mm. arvostetussa ja korkeatasoisessa Iskelmämestarit kisassa. Finaalia säestää tasokas orkesteri ja sinne asti ei ole asiaa sellaisilla tyypeillä, jotka ei kykene muuta kuin myötäilemään jotakuinkin sitä tuttua ja turvallista karaoketaustaa sekä tollottamaan sanapalkkia. Niin ja myös The voice of Finland hyödyntää karsintakiertueellaan karaoketaustoja. Nämä kaikki ovat sitten vissiin niitä karaokekilpailuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180