Minulla on 4kk ikäinen koiranpentu jonka pitkät pissavälit ihmetyttää kovasti. Saattaa pissata vain 2kertaa, vaikka ulkona käydään viitisen kertaa päivässä. Kakka tulee kerran päivässä.
Toisaalta hienoa ettei pissi sitten sisällekään, mutta... Miten saisin pissa tulemaan useammin ettei tästä muodostu mitään vaivoja koiralle? Millaisella ruokavaliolla? Pääasiassa syö kuivaruokaa. Ja miten saan koiran juomaan enemmän?
Pitääkö tästä olla edes huolissaan?
Pentu on muuten ihan "normaali", touhukas ja leikkisä ja hyvin energinen.
Pentu pissaa harvoin
pennunomistaja
3
1253
Vastaukset
Laita ruuan sekaan vettä, jotta joutuu väkisinkin juomaan. Mitä rotua koira on?
- Vesiraksu
Komppaan, kannattaa turvottaa raksuja vedellä.
- Jopetijop
Itse kyllä kysyisin eläinlääkäriltä neuvoa, ei toi ihan normaalilta kuulosta. Mutta onneksi on pirteä pentu, ettei nyt ihan kamalasti kannata huolestua etukäteen. Oletko seurannut vedenkulutusta, paljonko se juo päivässä? Onko se ollut aina harvapissainen vai onko tapahtunu muutosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015