Haluan tietää kokemuksia. Toivottavasti tätä samaa kysymystä ei ole otsikoitu aikaisemmin.
Minä olen 62 ja hormonit lopetin 1,5 vuotta sitten...hikitystä kesti runsaasti joka yö vuoden,sitten vähentyi,mutta taas koko viimeinen kuukausi jokaöiset hikipuuskat.
On tämä niin pir...inen vaiva.
Kauanko Sinulla kesti kuumat aallot
2
148
Vastaukset
- henkilökohtaista
74-vuotias äitini käyttää edelleen korvaushoitoa, jonka hän aloitti n. 56-vuotiaana. Vähitellen on sentään voinut jo vähentää määrää muttei lopettaa kokonaan, koska aallot tulvat heti takaisin, kuten myös väsymys, kärttyisyys, haluttomuus, kuivuus, muistikatkokset ja jopa sydänoireet. Siksi lääkärikin on ollut sitä mieltä, että jatketaan.
Terveystarkastuksessa, gynekologilla ja mammografiassa hän käy säännöllisesti, eikä ainakaan toistaiseksi ole ilmennyt mitään ongelmia.
Saa nähdä miten minulle (50 ) käy, menossa vasta esipaussi eikä kummoisia aaltoja ensinkään, verrattuna äidin kokemuksiin... - Hildamari
Voi,ei...en kyllä kestä jos tätä jatkuu loputtomiin. Minulla kuukautisetkin kesti ihan säännöllisesti 55:een. .Lääkäri kielsi hormonit 1,5 v sitten, koska minulla on myös kroonisia sairauksia.
Voi tätä naisen/naisten elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319