Olen rekka-auton kyydissä.Sitä ei ohjaa kukaan,istun ohjaajan vieressä.Rekka menee kovaa vauhtia eteenpäin,enkä voi sille mitään,en uskalla hypätä poiskaan,kun on kova vauhti.Hiekkatie,suora ja vihreätä niittyä vierellä.Odotan,että tulisi mäki,että voisin hypätä pois,mutta sellaista ei tule.Odotan tien päättyvän tai kääntöpaikkaa ja se tulee vihdoin,mutta se päättyy ison järven tai meren äärelle ja kun uskon sen kääntyvän ,niin rekan perä elkaa upota ja viettää takaperin veteen.Vettä tulee koppiinkin jo ja kasvonikin on osittain vedessä ja pelköään hukkuvani,mutta onneksi siihen herään.
Auton kyydissä
RITEKA
1
50
Vastaukset
Unessasi olet rekan kyydissä, jota kukaan ei ohjaa, eli sinulla ei ole oikein elämän/jonkin tilanteen hallinta omissa käsissäsi vaan ajelehdit ja etenet ilman suunnitelmia. Olet tiedostanut asian ja haluaisit pysäyttää tapahtumien kulun, mutta asiat etenevät omalla painollaan. Haluaisit, että tilanne ratkeaa ja saisit aikaa miettiä, mutta unesi rekka alkaakin upota sinä kyydissä, eli olet aikamoisessa tunteiden tulvassa esim. ihmissuhteen tai ratkaisemattoman tilanteen takia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927