Kyllä, oikea naisellinen nainen ei juo kaljaa. Kalja on miesten juoma ja monet naiset eivät siitä tykkää maullisesti. Näkynä huvittava, kun kesäisin terassilla muutama hassu nainen juo kaljaa ja naamasta näkee, ettei tykkää.
oikea nainen ei juo kaljaa
29
1125
Vastaukset
- Nhinuuh
Kunnon mies ei juo kaljaakaan.
- OljaaNaisiaNaiset
Kyllä kunnon mies voi raskaan työpäivän päätteeksi kaljaa juoda - ei känniin asti tietenkään. Naiselle se ei ole suotavaa, ei ole naisellista.
- m-i-e-s
Ei niin, oikea nainen juo olutta. Oikea mies myös tietää kaljan ja oluen eron, eikä halvenna olutta nimittämällä sitä kaljaksi. Kunnon ihmiset juovat aina oluen lasista, joko pullosta tai tuopista, kunnon ihmiset käyttävät olutta myös ruuanlaitossa.
- erkki-täti
Juu, just näin.
Korjaan vielä tuota juomistapaa: olut juodaan aina jostain astiasta, ei suoraan pullosta. Jos hörppii suoraan pullosta, olutnautinto jää vajavaiseksi, koska tuoksun osuus jää pois.
Ja tietenkin siksi, että pullosta suoraan juominen on meille joillekin niin moukkamaiseksi mielletty tapa, että ei pysty. (Tiedän, että tätä moni pitää naurettavana tällä aikakaudella, jolloin ihmiset tuntuvat imevän pulloistaan koko ajan ja joka tilanteessa jotain, mutta näin minut on kasvatettu. Eli suoraan pullosta ei juoda mitään, vain moukat ja puliveivarit juovat pullosta.)
Mitä noin sitten oluenjuonnin historiaan tulee, niin ihan tasan taatusti naiset ovat olutta juoneet niin kauan kuin olutta on pantu. Akkaväkihän sen oluen useimmiten valmisti. Ja taitaapa olla niin, että on ollut akkojen keksintö alunperinkin!
- eimullamuuta-
Kunnollinen nainen juo kaljaa. Siiderin lipittäjät on huonoja naisia.
- Oikea_nainen
Kyllä se niin on, että välillä tuntuu mahtavalta juoda olutta tai kaljaa, miten vain halutaan sanoa, kun tulee kuumana päivänä väsyneenä kotiin. Sen kanssa hyvä salaatti tai grillimakkara on luksusta.
- hyihehs
Joo, en juo. Kamalan makuista litkua.
- sönkkis
Mielummin kuitenkin kaljaa, kuin olutta tai siideriä. Siideri on hiivaisen makuista. Olutkin on parempaa, kuin siideri. Jos jotakin alkoholipitoista pitää juoda, niin olutta. Eikä sitäkään pulloa enempää pysty juomaan, kun jo mahassa möyrähtää.
Kalja sen sijaan on hyvä ruokajuoma. Sanokaa nyt joku, että vain pilailette. Tai jos olette tosissanne, niin tehän varsinaisia Kaarina Suonperän opetuslapsia olette. Olen varma, että nipotus oikeasta tavasta juoda olutta aiheuttaa sinkkuutta.
Ps. Kalja on parasta suoraan tölkistä. :-)- erkki-täti
Ja se tölkki on maannut ties missä, ja ties kuka on käpälöinyt sitä ennen kuin nostat sen huulillesi ja imaiset...
Pullon suusta juominen pilaa nautinnon, mutta tölkistä juominen on epähygieenistä.
Kukin tavallaan tietysti!
Itse en suostu juomaan mitään suoraan tölkistä, en missään päin maailmaa. Pullon suusta juon vain pakon edessä. erkki-täti kirjoitti:
Ja se tölkki on maannut ties missä, ja ties kuka on käpälöinyt sitä ennen kuin nostat sen huulillesi ja imaiset...
Pullon suusta juominen pilaa nautinnon, mutta tölkistä juominen on epähygieenistä.
Kukin tavallaan tietysti!
Itse en suostu juomaan mitään suoraan tölkistä, en missään päin maailmaa. Pullon suusta juon vain pakon edessä.Epähygieenisyys on vissiin rautaisen terveyteni salaisuus. Jostain syystä monilla ylihygieenisillä on kaikenlaisia sairauksia, allergioita, flunssia, ripuleita sun muita vaivoja. Ne eivät vissiin ole saaneet tarpeeksi siedätyshoitoa. :-)
- m-i-e-s
Kyllä se oikeanlainen haaremi kasvaa polyamoristille kun juo lasista. Voit toki kuvitella minkälainen haaremi on, kun juodaan tölkistä tai pullosta. =P (Valdemar ja Doris antaa lisää mielikuvitusta, asuntokin on yleellinen villa poste restante.)
Jos juot viiniä, juothan suoraan hanapakkauksesta, oih juothan? Mutta emme me sivistyneet Eurooppalaiset nipota, me pidämme tarjotessa huolen, että saat lasista. m-i-e-s kirjoitti:
Kyllä se oikeanlainen haaremi kasvaa polyamoristille kun juo lasista. Voit toki kuvitella minkälainen haaremi on, kun juodaan tölkistä tai pullosta. =P (Valdemar ja Doris antaa lisää mielikuvitusta, asuntokin on yleellinen villa poste restante.)
Jos juot viiniä, juothan suoraan hanapakkauksesta, oih juothan? Mutta emme me sivistyneet Eurooppalaiset nipota, me pidämme tarjotessa huolen, että saat lasista.Kiitos teille sivistyneemmille ihmisille. :-)
- erkki-täti
Ratikkakuski kirjoitti:
Epähygieenisyys on vissiin rautaisen terveyteni salaisuus. Jostain syystä monilla ylihygieenisillä on kaikenlaisia sairauksia, allergioita, flunssia, ripuleita sun muita vaivoja. Ne eivät vissiin ole saaneet tarpeeksi siedätyshoitoa. :-)
Mä kun sitä en olekaan mikään ylihygieeninen, vaikka tiettyjä asioita vältänkin (kuin ruttoa).
Sen verran on maailmalla tullut katseltua ympärilleen, että tölkkejä säilytellään asiakkaita varten mitä kamalimmissa paikoissa ja oloissa. Paras oli varmaan tuolla Aasian suunnalla: kämäsen kioskin takana tölkkilavat kuran ja linnunpaskan täplittäminä...kai se myyjä sitten vähän t-paitansa helmaan niitä pyyhkäisi, ennenkuin ojensi asiakkaalle....Eikä Euroopassa paljon meininki tuosta poikkea.
Tölkeistä muuten irtoaa bisfenoli-A:ta ja vähän kuulemma jotain muitakin aineita, kun lämpötila kohoaa yli 50 asteen. Joten tropiikissa ei kannattaisi tölkkijuomia harrastaa siitäkään syystä.
Sun mielestä on varmaan hauskaa imaista sampanjaakin suoraan pullon suusta? Semmosta se on, jos ei erota nautinnoista yksityiskohtia.. erkki-täti kirjoitti:
Mä kun sitä en olekaan mikään ylihygieeninen, vaikka tiettyjä asioita vältänkin (kuin ruttoa).
Sen verran on maailmalla tullut katseltua ympärilleen, että tölkkejä säilytellään asiakkaita varten mitä kamalimmissa paikoissa ja oloissa. Paras oli varmaan tuolla Aasian suunnalla: kämäsen kioskin takana tölkkilavat kuran ja linnunpaskan täplittäminä...kai se myyjä sitten vähän t-paitansa helmaan niitä pyyhkäisi, ennenkuin ojensi asiakkaalle....Eikä Euroopassa paljon meininki tuosta poikkea.
Tölkeistä muuten irtoaa bisfenoli-A:ta ja vähän kuulemma jotain muitakin aineita, kun lämpötila kohoaa yli 50 asteen. Joten tropiikissa ei kannattaisi tölkkijuomia harrastaa siitäkään syystä.
Sun mielestä on varmaan hauskaa imaista sampanjaakin suoraan pullon suusta? Semmosta se on, jos ei erota nautinnoista yksityiskohtia..Ähäkutti, minulla on kylläkin Essencen punkku-, kuohari-, ja konjakkilasit, joita käytän. Mutta kalja nyt vaan sattuu olemaan säännön muodostava poikkeus. Mutta te nautinnon asiantuntijat toki teette tavallanne. :-)
https://store.iittala.fi/Brandit/Iittala/Essence/c/Essence?gclid=CPy00e21kc8CFYTOcgodr0QMSw- m-i-e-s
Ratikkakuski kirjoitti:
Ähäkutti, minulla on kylläkin Essencen punkku-, kuohari-, ja konjakkilasit, joita käytän. Mutta kalja nyt vaan sattuu olemaan säännön muodostava poikkeus. Mutta te nautinnon asiantuntijat toki teette tavallanne. :-)
https://store.iittala.fi/Brandit/Iittala/Essence/c/Essence?gclid=CPy00e21kc8CFYTOcgodr0QMSwIittalaa sen olla pitää, alkaa olemaan jo tutun näköistä sarjaa. Ykköslaatua luonnollisesti monsieur Ratikka? =) Ruoka- ja kahviastiastosta varmasti löytyy Arabia, niin kuin kunnon sivistyneellä Eurooppalaisella kuuluukin? =P Alvar Aalto kokoelmakin olla täytyy.
m-i-e-s kirjoitti:
Iittalaa sen olla pitää, alkaa olemaan jo tutun näköistä sarjaa. Ykköslaatua luonnollisesti monsieur Ratikka? =) Ruoka- ja kahviastiastosta varmasti löytyy Arabia, niin kuin kunnon sivistyneellä Eurooppalaisella kuuluukin? =P Alvar Aalto kokoelmakin olla täytyy.
No mistäs arvasit? Minulla on tosi taviksen maku.
- TosiNainen_
Juon kaljaa, enkä siihen miehiltä mielipiteitä tai arvioita kysele. Juon sitä mitä juon ja silloin kuin juon ja tasan sen verran kuin juon. Se ei kuulu muille!
Sen parempaa ei olekaan, kuin kylmä saunaolut, tai olut pizzan kanssa.... Joskus maistuu miedompi ja joskus on mukavaa ottaa joku kunnon olut, vaikka Belgi-Leffe blonde. Nammm!!! Kyllä maistuu aivan toiselle, kuin joku esanssinen sidukka.
Pääasia kait siinä on se että juo sen verran, että käyttäytyy siististi. Eikä sönkötä muille humalassa. Se ei ole naisellista, eikä miehekästäkään, vain ääliömäistä. Mannermaiset juomatavat kunniaan!!! - lkdfjg
Jostain syystä en ole yhtään huolissani siitä, että en ole aloittajan mielestä "oikea naisellinen nainen".
- helmiä.sioille
Nojoo... Se lipittää hyvää punkkua. Joskin oikealla naisella se kalja jää juomatta jossain tilanteessa lasin puuttumisen takia... :)
Mut kyl se punkku pitää viinilasista juoda. Tosin hätätapauksessa menee pullon suusta ja tonkan hanastakin... :D - 31v.eläkeläis.tyttö
olen niina 31v tykkään juoda olutta siideriä viinaa viiniä ja käytän silloin tällöin pillereitä ja olutta ja välillä myös muitakin piristeitä eli miedompia huumeita joskus vahvempiakin olen alkoholisti narkomaani ja usein imppaan kotibileet baarit ja tinderi ja juhlinta on minun juttuni rahoitan sitä myymällä itseäni tinderissä tinderi miehet osaa panna olen myönnän tinderityttö ja käytän mieliala lääkkeitä olen korkeasti koulutettu ja viisas ja älykäs
- erkki-täti
Kyllähän sinä olet palstan kuuluisa välimerkitön mies.
Arvaa, mistä tiesin? - löytäiski.miehen.oman
erkki-täti kirjoitti:
Kyllähän sinä olet palstan kuuluisa välimerkitön mies.
Arvaa, mistä tiesin?olen kyllä niina ja on päässyt vähän lipsumaan eli olen tyttö hunningolla
löytäiski.miehen.oman kirjoitti:
olen kyllä niina ja on päässyt vähän lipsumaan eli olen tyttö hunningolla
Joo, poika nimeltä Niina. :-)
- matgmi
Kunnon mies ei juo siideriä.
Eikä appelsiinimehua.- m-i-e-s
Täytyykin nauttia virkistävä lasillinen appelsiinimehua. On ihanaa olla turmeltunut. =)
Kyllä vaan juo.. ja tekee sen lasista hyvän maun, estetiikan ja huulipunan vuoksi. Ei minua ole sentään kukaan ikinä mieheksi luullut, paitsi tällä palstalla.
Oluessa on sitä paitsi vähemmän kaloreita kuin makeissa siidereissä ja siitä saa b-vitamiinia ja antioksidantteja.. viinistä vain migreenin.- Kunnollinen-mies
Alkoholia juova nainen ei kelpaisi mulle. Naiset haastaa aina riitaa kännissä
- m-i-e-s
Kunnollinen mies ei koskaan kirjoittaisi naisten haastavan aina riitaa kännissä. =P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.27211079Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4113099Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921758- 821565
- 661456
- 831024
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411001Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73907Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21873Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e252848