Miehen joka on yli viisikymmentä on vaikea
löytää uutta suhdetta elämäänsä.
Naiset jotka ovat samanikäisiä ovat sitoutuneet
niin vahvasti eronsa/leskeyden jälkeen lapsiinsa ja lasten lapsiin että sitä muuria ei hevin
murreta eli vakavaan suhteeseen pääsy on lähes mahdoton.
Minulle ei riitä kerran kuussa leffassa tai teatterissa käynti. Sitä ei voi pitää suhteena.
Kuitenkin minä olen ihan hyvä mies ehkä liiankin?
Keski ikäisen vaikeudet suhteen luomisessa
8
841
Vastaukset
- Jousimies 56
Ihan samaa olen itse ajatellut miehistä. On täysin toivotonta löytää miestä, joka ei esim. kuskaisi lapsiaan sinne sun tänne. Saati että menisin edes hetkittäin lasten edelle. Olen lapseton ja oisin valmis antamaan kaikkeni parisuhteelle, mikään ei menisi sen edelle, koska pitkähkön yksinoloni jälkeen todella arvostaisin parisuhdetta.
- Nainen 45 vee
...Eikö yli viisikymppisten pitäisi jo elää omaa elämäänsä, eikä hyysätä enää lapsiaan...ja lastenlapsiakaan ei kai tarvitse jatkuvasti paimentaa!
Onko yli viiskymppisten päässä vikaa...:)
Mä ainakin elän itselleni koko ajan enemmän, kun lapset vanhenee. - Liisa#
Nainen 45 vee kirjoitti:
...Eikö yli viisikymppisten pitäisi jo elää omaa elämäänsä, eikä hyysätä enää lapsiaan...ja lastenlapsiakaan ei kai tarvitse jatkuvasti paimentaa!
Onko yli viiskymppisten päässä vikaa...:)
Mä ainakin elän itselleni koko ajan enemmän, kun lapset vanhenee.Nyt olen minäkin alkanut elämään itselleni, ei ole minun tehtäväni hoitaa lastenlapsiani eiköhän se kuulu vanhemmille.
Niin se kuului minullekkin kun lapset olivat pieniä, ei niitäkään isovanhemmat hoitaneet.
Kun vielä elän yksin niin mikäs se on ajatellessa itseään, eiköhän se riitä kun on joutunut ajattelemaan pitkälti vain toisia yli kolmekymmentä vuotta elämästään.
Alkuun hössäsin lastenlastenkin kanssa, mutta tajusin lopulta ettei minulla tule koskaan olemaan sitä omaa elämää jollen lopeta ajoissa,ja minähän lopetin.
Paapon vain omaa pientä koiraani, mutta se onkin yksi osa sitä minun omaa elämääni. - Jousimies 52
Liisa# kirjoitti:
Nyt olen minäkin alkanut elämään itselleni, ei ole minun tehtäväni hoitaa lastenlapsiani eiköhän se kuulu vanhemmille.
Niin se kuului minullekkin kun lapset olivat pieniä, ei niitäkään isovanhemmat hoitaneet.
Kun vielä elän yksin niin mikäs se on ajatellessa itseään, eiköhän se riitä kun on joutunut ajattelemaan pitkälti vain toisia yli kolmekymmentä vuotta elämästään.
Alkuun hössäsin lastenlastenkin kanssa, mutta tajusin lopulta ettei minulla tule koskaan olemaan sitä omaa elämää jollen lopeta ajoissa,ja minähän lopetin.
Paapon vain omaa pientä koiraani, mutta se onkin yksi osa sitä minun omaa elämääni.Lisäisin keskusteluni avaukseen vielä sen verran
kaupungilla liikkuvat ns. vapaiden naisten ryhmät
3-5 naista, viettävät tyttöjen iltaa meneppä siihen ja koita tehdä keskustelun avaus niin kuulet kunniasi tai paremminkin kunniattomuutesi.
Sillä ei ole merkitystä oletko selvinpäin tai maistissa. Kaikki vapaat miehet eivät tanssi
joten yksilöllisen keskustelun avaus on vaikeaa.
Kaikesta huolimatta en luovuta viiden yksinäisen
vuodenkaan jälkeen. Tosin uuden elämän aloittaminen toisella puolen maata vaikeuttaa
entisestään asioita, sanoisinko lisää haastetta
hymyillään silti - Kauhian hämmästynyt
Jousimies 52 kirjoitti:
Lisäisin keskusteluni avaukseen vielä sen verran
kaupungilla liikkuvat ns. vapaiden naisten ryhmät
3-5 naista, viettävät tyttöjen iltaa meneppä siihen ja koita tehdä keskustelun avaus niin kuulet kunniasi tai paremminkin kunniattomuutesi.
Sillä ei ole merkitystä oletko selvinpäin tai maistissa. Kaikki vapaat miehet eivät tanssi
joten yksilöllisen keskustelun avaus on vaikeaa.
Kaikesta huolimatta en luovuta viiden yksinäisen
vuodenkaan jälkeen. Tosin uuden elämän aloittaminen toisella puolen maata vaikeuttaa
entisestään asioita, sanoisinko lisää haastetta
hymyillään siltiTuntuu tutulta tuo ilmiö koko maassa
naisporukkaan ei parane mennä puhumaan
ja yksinäisiä ei ole kuin tanssipaikoissa
ja sieläkin vähän
- yksilö
Kyllä taitaa olla niin, että yli 50-vuotiaitten naisten on vielä vaikeampi löytää uutta suhdetta kuin miesten. Meitä naisiahan on huomattavasti enemmän. Minulle se on ainakin ollut mahdotonta. Viisikymppiset miehet kun yleensä hakevat reilusti itseään nuorempaa seuraa. Pitäisi kai siirtyä 60-kymppisiin miehiin, mutta kun olen sisältä vielä nuori ehkä lapsekaskin, ei vanhat miehet jaksa kiinnostaa. Eivätkä he jaksa minua. Minkäs sille voi kun olen lisäksi taviksen näköinen, ujokin. Pitää vain ottaa lusikka kauniseen käteen ja opetella yksineläjäksi. Yksinhän ihminen lopulta täällä kuitenkin on.
- YXI
Niin moni lukee harva ajattelee ja vastaa
ihan omin ajatuksin
Katselin itse ikäistemme deitti-ilmoituksia ja vedin sellaisia johtopäätöksiä, että siellä on toinen toistaan upeampia aikuisia naisia ihan tositarkoituksella ja realistisin odotuksin etsimässä itselleen kumppania. - Toisin kuin useimmat samanikäiset miehet, joista useimmat näyttäisivät etsivän joko itseään 10 - 30 vuotta nuorempaa naista tai seksiseuraa (tai molempia).
Käypä siis katselemassa naisten deitti-ilmoituksia ja lähetä vastauksesi. - Uskon sinun piankin löytävän sen oikean, jos itse olet valmis rauhassa tutustumaan ja sitoutumaan. Monilla palstoilla on valintaa helpottavia kriteereitä, joten uskoisin sinun piankin löytävän etsimäsi.
Kuulemani ja lukemani perusteella haluaisin antaa sinulle yhden, omasta mielestäni tärkeän ohjeen: keskity yhteen ihmiseen kerrallaan! Jos virität pikaruletin, luulen onnistumismahdollisuuksiesi jäävän pienemmäksi. En usko sellaisen toimivan oikeassa elämässä.
Onnea hankkeellesi, vastaat varmaan monenkin aikuisen naisen unelmaa, jos olet kaltaistasi seuraa etsimässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144