Keski ikäisen vaikeudet suhteen luomisessa

Jousimies 52

Miehen joka on yli viisikymmentä on vaikea
löytää uutta suhdetta elämäänsä.
Naiset jotka ovat samanikäisiä ovat sitoutuneet
niin vahvasti eronsa/leskeyden jälkeen lapsiinsa ja lasten lapsiin että sitä muuria ei hevin
murreta eli vakavaan suhteeseen pääsy on lähes mahdoton.
Minulle ei riitä kerran kuussa leffassa tai teatterissa käynti. Sitä ei voi pitää suhteena.
Kuitenkin minä olen ihan hyvä mies ehkä liiankin?

8

841

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousimies 56

Ihan samaa olen itse ajatellut miehistä. On täysin toivotonta löytää miestä, joka ei esim. kuskaisi lapsiaan sinne sun tänne. Saati että menisin edes hetkittäin lasten edelle. Olen lapseton ja oisin valmis antamaan kaikkeni parisuhteelle, mikään ei menisi sen edelle, koska pitkähkön yksinoloni jälkeen todella arvostaisin parisuhdetta.

• Nainen 45 vee

...Eikö yli viisikymppisten pitäisi jo elää omaa elämäänsä, eikä hyysätä enää lapsiaan...ja lastenlapsiakaan ei kai tarvitse jatkuvasti paimentaa!
        Onko yli viiskymppisten päässä vikaa...:)
        Mä ainakin elän itselleni koko ajan enemmän, kun lapset vanhenee.

• Liisa#
        Nainen 45 vee kirjoitti:

...Eikö yli viisikymppisten pitäisi jo elää omaa elämäänsä, eikä hyysätä enää lapsiaan...ja lastenlapsiakaan ei kai tarvitse jatkuvasti paimentaa!
        Onko yli viiskymppisten päässä vikaa...:)
        Mä ainakin elän itselleni koko ajan enemmän, kun lapset vanhenee.

Nyt olen minäkin alkanut elämään itselleni, ei ole minun tehtäväni hoitaa lastenlapsiani eiköhän se kuulu vanhemmille.
        Niin se kuului minullekkin kun lapset olivat pieniä, ei niitäkään isovanhemmat hoitaneet.
        Kun vielä elän yksin niin mikäs se on ajatellessa itseään, eiköhän se riitä kun on joutunut ajattelemaan pitkälti vain toisia yli kolmekymmentä vuotta elämästään.
        Alkuun hössäsin lastenlastenkin kanssa, mutta tajusin lopulta ettei minulla tule koskaan olemaan sitä omaa elämää jollen lopeta ajoissa,ja minähän lopetin.
        Paapon vain omaa pientä koiraani, mutta se onkin yksi osa sitä minun omaa elämääni.

• Jousimies 52
        Liisa# kirjoitti:

Nyt olen minäkin alkanut elämään itselleni, ei ole minun tehtäväni hoitaa lastenlapsiani eiköhän se kuulu vanhemmille.
        Niin se kuului minullekkin kun lapset olivat pieniä, ei niitäkään isovanhemmat hoitaneet.
        Kun vielä elän yksin niin mikäs se on ajatellessa itseään, eiköhän se riitä kun on joutunut ajattelemaan pitkälti vain toisia yli kolmekymmentä vuotta elämästään.
        Alkuun hössäsin lastenlastenkin kanssa, mutta tajusin lopulta ettei minulla tule koskaan olemaan sitä omaa elämää jollen lopeta ajoissa,ja minähän lopetin.
        Paapon vain omaa pientä koiraani, mutta se onkin yksi osa sitä minun omaa elämääni.

Lisäisin keskusteluni avaukseen vielä sen verran
        kaupungilla liikkuvat ns. vapaiden naisten ryhmät
        3-5 naista, viettävät tyttöjen iltaa meneppä siihen ja koita tehdä keskustelun avaus niin kuulet kunniasi tai paremminkin kunniattomuutesi.
        Sillä ei ole merkitystä oletko selvinpäin tai maistissa. Kaikki vapaat miehet eivät tanssi
        joten yksilöllisen keskustelun avaus on vaikeaa.
        Kaikesta huolimatta en luovuta viiden yksinäisen
        vuodenkaan jälkeen. Tosin uuden elämän aloittaminen toisella puolen maata vaikeuttaa
        entisestään asioita, sanoisinko lisää haastetta
        hymyillään silti

• Kauhian hämmästynyt
        Jousimies 52 kirjoitti:

Lisäisin keskusteluni avaukseen vielä sen verran
        kaupungilla liikkuvat ns. vapaiden naisten ryhmät
        3-5 naista, viettävät tyttöjen iltaa meneppä siihen ja koita tehdä keskustelun avaus niin kuulet kunniasi tai paremminkin kunniattomuutesi.
        Sillä ei ole merkitystä oletko selvinpäin tai maistissa. Kaikki vapaat miehet eivät tanssi
        joten yksilöllisen keskustelun avaus on vaikeaa.
        Kaikesta huolimatta en luovuta viiden yksinäisen
        vuodenkaan jälkeen. Tosin uuden elämän aloittaminen toisella puolen maata vaikeuttaa
        entisestään asioita, sanoisinko lisää haastetta
        hymyillään silti

Tuntuu tutulta tuo ilmiö koko maassa
        naisporukkaan ei parane mennä puhumaan
        ja yksinäisiä ei ole kuin tanssipaikoissa
        ja sieläkin vähän

• yksilö

Kyllä taitaa olla niin, että yli 50-vuotiaitten naisten on vielä vaikeampi löytää uutta suhdetta kuin miesten. Meitä naisiahan on huomattavasti enemmän. Minulle se on ainakin ollut mahdotonta. Viisikymppiset miehet kun yleensä hakevat reilusti itseään nuorempaa seuraa. Pitäisi kai siirtyä 60-kymppisiin miehiin, mutta kun olen sisältä vielä nuori ehkä lapsekaskin, ei vanhat miehet jaksa kiinnostaa. Eivätkä he jaksa minua. Minkäs sille voi kun olen lisäksi taviksen näköinen, ujokin. Pitää vain ottaa lusikka kauniseen käteen ja opetella yksineläjäksi. Yksinhän ihminen lopulta täällä kuitenkin on.

• YXI

Niin moni lukee harva ajattelee ja vastaa
        ihan omin ajatuksin

• Katselin itse ikäistemme deitti-ilmoituksia ja vedin sellaisia johtopäätöksiä, että siellä on toinen toistaan upeampia aikuisia naisia ihan tositarkoituksella ja realistisin odotuksin etsimässä itselleen kumppania. - Toisin kuin useimmat samanikäiset miehet, joista useimmat näyttäisivät etsivän joko itseään 10 - 30 vuotta nuorempaa naista tai seksiseuraa (tai molempia).

Käypä siis katselemassa naisten deitti-ilmoituksia ja lähetä vastauksesi. - Uskon sinun piankin löytävän sen oikean, jos itse olet valmis rauhassa tutustumaan ja sitoutumaan. Monilla palstoilla on valintaa helpottavia kriteereitä, joten uskoisin sinun piankin löytävän etsimäsi.
      Kuulemani ja lukemani perusteella haluaisin antaa sinulle yhden, omasta mielestäni tärkeän ohjeen: keskity yhteen ihmiseen kerrallaan! Jos virität pikaruletin, luulen onnistumismahdollisuuksiesi jäävän pienemmäksi. En usko sellaisen toimivan oikeassa elämässä.

Onnea hankkeellesi, vastaat varmaan monenkin aikuisen naisen unelmaa, jos olet kaltaistasi seuraa etsimässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94