haluaisi, että laukean peppuun?
Nainen miksi et
26
547
Vastaukset
- Daeqii
Siksi, koska miten meset sen sieltä pois?! Pilluun on eri asia, koska paljon helpompi. Sen takia ei perseeseen saa laueta. Mut muutoin peppuseksi 5/5 :)
- Salainen128
Kiinnostaisko 28v mies tänää riippuu mistä päin maailmaa oot?
- Daeqii
Salainen128 kirjoitti:
Kiinnostaisko 28v mies tänää riippuu mistä päin maailmaa oot?
Liian vanha
- Heteroo
Homojen hommaa!!!
Hei nimimerkki Heteroo!
Olet täysin oikeassa siinä, että homoseksuaalit harrastavat anaaliseksiä, mutta mikä on väitteesi pääsanoma? Siksi, että homoseksuaalit harrastavat anaaliseksiä, niin sitä eivät voi heterot harrastaa, niinkö? Onko sitten kaikki muukin seksuaalinen toiminta, jota homot harrastavat, heteroilta kiellettyä? Mitä yrität kertoa? Päätit lauseesi huutomerkkiin, joten selvästi sinulla on tarve tuoda mielipiteesi kunnolla julki. Oliko lausahduksesi sittenkin vain hatara tokaisu vai sisältyykö siihen jokin tarkempi näkemys anaaliseksistä? Odotan innolla tyhjentävää ja asiallista vastaustasi, sinä osaat varmasti syventää tarkasti mietittyä näkemystäsi.
Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki Heteroo!
PS: Voimia ja jaksamista!
Miksi et? Kyllä sinne spermaa aina mahtuu ;P Kuinka ihanalta tuntuukaan tuntea, kuinka mies laukeaa perseeseen. Mielellään vielä vetää kyrvän ulos niin, että viimeiset mällit lentää pakaroille.. Mmmm..
- cccfgg
Tunge löylykauha perseeseen kaappihomo
cccfgg kirjoitti:
Tunge löylykauha perseeseen kaappihomo
Minkä ihmeen takia suosittelet löylykauhaa anukseen? Oletko itse useinkin käyttänyt löylykauhaa seksileluna ja saanut siitä suurta nautintoa vai minkä ihmeen takia kirjoitit tämän vinkkisi tänne? Olisit nyt edes hieman avannut, että millaisella kauhalla kannattaa lähteä liikkeelle. Minkä mallinen ja mistä materiaalista tehty kauha on paras tuomaan nautintoa anaaliseksin rintamalla?
Vaan miksi toteat nimimerkin CeCeBang olevan kaapihomo? Onko hän maininnut sukupuoltaan, ei ole. Yritätkö epämääräisesti viitata siihen, että anaaliseksi on vain homoseksuaalien hommaa? Odotan innolla vastaustasi. Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle rakas cccfgg!
PS: Mietihän hieman jatkossa julkaisujasi pikku cccfgg, eri asia on tietenkin, mikäli sinulla ei ole muuta elämää kuin häiriköidä internetissä. Jos se on totuus, että olet surullinen tapaus, joka ei uskalla kohdata ongelmiaan ja hakea apua vaan purkaa pahan olonsa tällaisella vajaaälyisellä kauhailulla, niin toivotan sinulle voimia ja jaksamista!- vinkvinkvink
Löylykauha perseeseen näille huumorintajuttomille kaappihomoille
vinkvinkvink kirjoitti:
Löylykauha perseeseen näille huumorintajuttomille kaappihomoille
Hei vinkvinkvink! Oletko useinkin työntänyt huumorintajuttoman kaappihomon anaaliin löylykauhan ja saanut sillä keinolla tämän huumorintajuiseksi? Vai harmittaako sinua, että kauhailijoiden sanomaa yritetään sabotoida? Pahoittuuko mielesi kun joudut lukemaan kauhailijalle suunnatun vastakommentin, joka todistaa tämän kirjallisen lahjattomuuden vai mikä harmittaa? Onko tosiaan niin, että sillä tavoin mielesi rauhoittuisi ja voisit kokea saaneesi oikeutta jos voisit survaista löylykauhan sellaisen henkilön anukseen, josta et pidä tai joka on mielestäsi väärässä tai ei omaa huumorintajua? Silläkö tavoin sinä ratkot ongelmia, työntelemällä löylykauhoja ihmisten anuksiin?
Kun otat kauhailun puheeksi, niin ottaisit sitten kunnolla. Millainen kauha olisi paras? Minkälaista muotoa ja materiaalia tulisi suosia? Ja tosiaan, se kaappihomous. Anaaliseksi ei tule loppumaan vaikka te kauhailijat kuinka kiukuttelisitte ja sitä homojen harrastukseksi julistaisitte.
Tuosta huumorintajuttomuudesta on typerää puhua, sillä se on suhteellista. Monet kertomani vitsit ovat saaneet osan ihmisistä nauramaan kun taas osa on ollut naama happamana, joten mietihän hieman mitä kirjoitat. Onhan se huvittava ajatus, että kun menen viikonloppuna taloyhtiön saunaan, niin naapurini siellä dippaisi löylykauhaa rektumiinsa kiljuen nautinnosta kuinka tekee hyvää. Onhan se kieltämättä varsin hauska mielikuva. Vaan jos haluaa kyseisestä aiheesta tehdä huumoria, niin suosittelen kertomaan aiheesta tarinan tai vitsin. Kokeneimmat ja kirjallisesti lahjakkaimmat kauhailijat voisivat kirjoittaa jopa näytelmän tai elokuvakäsikirjoituksen aiheesta. Kaikkea hyvää ja oikein ihanaa syksyä sinulle rakas vinkvinkvink!
PS: Mikäli koet suurta tuskaa siitä, että olet kirjoittamisen suhteen surkea räpeltäjä, toivotan voimia ja jaksamista! Ymmärrän kyllä, että joillekin hyvänä pahan mielen käsittelykanavana toimii kiukuttelu internettiin.- kauharules
Löylykauha on legenda siitä jauhaa useampi näillä ja muilla sivuilla vuosia jo tuota tehnyt joten turhaan mesoat kauha ei häviä minnekään uusia syntyy kokoajan tilalle ja nyt paskalle tää homostelu sivu pistää suoleen vauhtia
kauharules kirjoitti:
Löylykauha on legenda siitä jauhaa useampi näillä ja muilla sivuilla vuosia jo tuota tehnyt joten turhaan mesoat kauha ei häviä minnekään uusia syntyy kokoajan tilalle ja nyt paskalle tää homostelu sivu pistää suoleen vauhtia
Hei sinulle nimimerkki kauharules! Hienoa, että puolustat kauhailijoita ja pyrit pitämään heidän lippuaan korkealla. Vaan minä en mesoa ollenkaan, ihan asiallisesti vain lähetän terveiseni kauhailijoille ja siinä samassa yritän luoda keskustelua heidän kanssaan. Mikäli jollain on niinkin vilkas mielikuvitus, että se johdattaa henkilön käyttämään löylykauhaa seksileluna, niin tietenkin kysyn asiaan tarkennusta. Ymmärrän kyllä kovan fanituksesi kauhailijoita kohtaan, ovathan he käsittämättömän luovaa porukkaa. Ikävää vain kun he eivät hyödynnä taitojaan laajemmin. Mikäli kauhailemaan ryhtyy, olisi kunniallista kantaa siitä täysi vastuu. No jaa, ehkä kauhailijoilla on vain niin kiire muille tatameille julkaisemaan klassista tokaisuaan, että eivät ehdi ikinä kunnollista ja selkeää julkaisua suoltaa. Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle rakas kauharules!
PS: Opettele kirjoittamaan. Hanki Aapinen, sillä pääset varmasti alkuun.- äölllkkjjhhgfd
Hanki löylykauha perseeseen aapinen
äölllkkjjhhgfd kirjoitti:
Hanki löylykauha perseeseen aapinen
Hei äölllkkjjhhgfd! Mitä yrität sanoa? En valitettavasti saa kunnolla selvää, suttuisen kirjoitusasun vuoksi. Yritätkö kommentillasi viitata siihen, että minun tulisi hankkia kirja nimeltä Perseeseen Aapinen? Jos näin on, niin kerro ihmeessä mistä voin hankkia kyseisen teoksen. Sieltä varmasti löytyisi vastaukset näihin moniin mieltäni askarruttaviin kysymyksiin, joita olen kauhailijoille esittänyt useaan otteeseen. Mikäli kommentillasi purit vain pahaa oloasi ja yritit loukata minua, niin toivotan voimia ja jaksamista. Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle rakas äölllkkjjhhgfd!
PS: Suosittelen tekemään opuksen, jossa käsitellään kauhailua ja sen historiaa useasta eri näkökulmasta. Sellaiselle kirjallisuuden helmelle olisi varmasti kysyntää. Jos todella innostut aiheesta kirjan tekemään, niin suosittelen kuitenkin sitä ennen opettelemaan kirjoittamisen alkeet.- bröötttt
Työnnä löylykauha perseeseen sontatykki
bröötttt kirjoitti:
Työnnä löylykauha perseeseen sontatykki
Hei nimimerkki bröötttt! En työnnä anaaliini löylykauhaa, sellainen ei kuulu seksuaalisiin mieltymyksiini. Mikäli sinua kauhailu innostaa, niin jatka vaan moista harrastusta. Olen biseksuaali ja tykkään kyllä saada anaaliini penistä, sormia, kieltä tai jonkilaista seksilelua, mutta löylykauha ei kiihota millään tavalla. Käytän sitä ainoastaan veden heittämiseen kiukaalle. Sitten tämä käyttämäsi termi sontatykki, mitä yrität sillä sanoa? Viittaatko tykillä penikseeni, joka olisi anaaliseksin jälijiltä ulosteessa ja siksi sitä tulisi kutsua sontatykiksi. Mikäli näin on, niin sepä oli vallan omaperäisesti keksitty. Tykki on on näyttävä ja ylväs ja mikäli viittaat moisella laitteella penikseeni, niin otan sen kohteliaisuutena. Vaan kertaakaan ei ole peniksessäni anaaliseksin jäljiltä ulostetta ollut, mutta oli niin näppäräsi keksitty tuo termisi, että voinen ottaa sen ihan hyvin vastaan ja kantaa ylpeänä kyseistä titteliä. Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle bröötttt!
PS: Olisin oikein mielissäni jos selventäisit ja avaisit kommenttiasi, se nimittäin herätti kysymyksiä.- zzssedf
Löylykauha perseeseen kaappihomo
Moi nimimerkki zzssedf! En ole kaappihomo vaan avoimesti biseksuaali. Kiitos mielenkiintoisesta vinkistä, mutta en aio laittaa anaaliini löylykauhaa. Mikäli minun anukseeni jotain työntyy, niin olkoon se penis, jonka olen ensin kunnolla kovaksi imenyt. Vaihtoehtoisesti olen valmis myös vastaanottamaan sormilla, kielellä sekä erinäisillä seksileluilla tuotettua nautintoa. Kiitos kuitenkin vinkistä, se oli kaunis ele. Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle zzssedf!
PS: Suosittelen sinua hiomaan kirjallisia taitojasi. Uskon nimittäin, että tarkoituksesi oli viestittää, että minun tulisi työntää löylykauha rektumiini. Siinä tapauksessa oikea muoto olisi ollut: Työnnä löylykauha perseeseesi, kaappihomo.- Natsikyrpä
Työnnä pölynimuri perseeseesi, julkihomo!
Natsikyrpä kirjoitti:
Työnnä pölynimuri perseeseesi, julkihomo!
Hei nimimerkki Natsikyrpä!
Olen oikein kiitollinen sinulle vinkistäsi, mutta pölynimuri ei kiihota minua millään tavalla. Mikäli sinä olet useinkin pölynimurilla tuottanut itsellesi seksuaalista nautintoa, niin kerro ihmeessä lisää. Kirjoita vaikka eroottinen novelli ensimmäisestä kerrastasi imurin kanssa. Otsikoksi ehdotan: Miele, unohtumaton nautinto tai Kärcher, järisyttävän orgasmin lähettiläs. Ihan tosissaan, uskon, että sellaiselle mielikuvitukselliselle ja hieman erilaiselle tarinalle olisi kysyntää.
Kuten jo aeimmin toin ilmi, mikäli minun anaaliani tyydytetään, niin hoitakoon sen tehtävän sormet, kieli, seksilelut tai penis, jonka olen ensin kunnolla kovaksi imenyt. Sitten vielä tuo mainintasi siitä, että olen julkihomo. En ole julkihomo vaan biseksuaali, mutta toki voit määritellä minut julkihomoksi ja ajatella, että väitän olevani biseksuaali vain koska en uskalla myöntää totuutta. Ihan vapaasti vain rakas nimimerkki Natsikyrpä. Luo minusta juuri sellainen mielikuva ja määrittele minut juuri sellaiseksi kuin haluat, mikäli se tuo elämääsi edes pientä iloa. Siitä vaan! Olisihan se nyt hienoa tuottaa sellaiselle henkilölle sisältöä elämään, jolla on noinkin luova nimimerkki ja joka kerrankin toivottaa sinne rektumiin työnnettäväksi jotain muuta kuin sitä ainaista löylykauhaa. Itse asiassa nyt kun tarkemmin mietin, niin voisihan sitä kokeilla, että kuinka pölynimuri hyväilee penistä. Kevyellä imuteholla voisi nautinto olla varsin unohtumaton kokemus. Kerro sinä ihmeessä jos tiedät asiasta kun vaikutat ainakin tietävän pölynimurin käytöstä anaaliseksin saralla. Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki Natsikyrpä!
PS: Olet käsittämättömän lahjakas ja luova kirjoittaja.
- hohoijaasentään
Ei hemmetti että saa nauraa joku viittii väitellä tuon kauha hörhön kanssa kyllä on lystiä kun näitä lukee....
Hienoa, että onnistun tuomaan iloisia hetkiä elämääsi. Nauraminen on aina hyväksi. Hyvää syksyä ja kiitos palautteestasi nimimerkki hohoijaasentään.
- hkfkjkfff
Työnnä kiuas perseeseesi! Hintti!
hkfkjkfff kirjoitti:
Työnnä kiuas perseeseesi! Hintti!
Hei nimimerkki hkfkjkfff!
Kiitos varmasti hyvin rikkaan mielikuvituksen tuottamasta ideasta, mutta mikäli minun anaaliini jotain työntyy, niin olkoon se penis, kieli, sormi tai jonkinlainen seksilelu. En tiedä, että mistä olet saanut idean kiukaan työntämisestä anukseen. Oletko itse kokeillut vai miksi moista suosittelet? Mahtaa siinä olla melkoinen survominen, että sellaisen aparaatin saa rektumiin. Sinun saunareissusi ovat varmasti hurjia kokemuksia. Toivottavasti et harrasta näitä omaperäisiä saunaleikkejäsi julkisissa saunoissa. Olisi siinä melkoinen näky kun astelisin uimahallin saunaan ja sinä siellä takamus pystyssä nautinnosta kiljuen, vetkuttaisit yhä syvemmälle ja syvemmälle. Olisit ihmeessä kertonut, että tuleeko kiukaan olla lämmin kun sitä alkaa seksileluna hyödyntämään? Toivottavasti sinulla tulee olemaan vielä monia ikimuistoisia saunahetkiä.
Vaan mikä on tämä huudahduksesi, yritätkö määritellä minut homoseksuaaliksi? Ymmärrän kyllä jos haluat tavoitella ihmistuntijan titteliä, mutta analyysisi on väärä. Olen nimittäin avoimesti biseksuaali. Kummallista, että et väittänyt minua kuitenkaan kaappihomoksi, se vasta olisikin ollut omaperäistä. Onko sinulla paha olla ja sen impulsoimana kiukuttelet tänne? Suosittelen, että kohtaat rohkeasti itsesi ja ongelmasi. Keskustele läheistesi kanssa, mikäli se ei auta tai ole mahdollista, niin suosittelen ammattiapua.
Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki hkfkjkfff!
PS: Voimia ja jaksamista!
- dssfs442
Ei kauha hörhön vaan kauha hörhöjen kanssa. Useampi henkilö kirjoittaa noita löylykauha juttuja. Kyseessä ei ole vain yksi henkilö.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058