Mistä OIKEASTI korkeavyötäröisiä mummokalsareita?

MukavatMummut

Prismasta sai ennen hyviä naisten X-tra maxi-alushousuja (puuterinvärisiä ja valkoisia), mutta en ole löytänyt niitä enää mistään. Tilalle on tullut uudenlaisia, matalampia maxeja, jotka eivät ole maxia nähneetkään. Eivät ylety lähellekään napaa, ja siksi rullaantuvat istuessa ikävästi vatsan alle. Tiukat kuminauhat reunoissa painavat ikävästi.

Ne vanhanmalliset X-tra maxi-kalsarit peittivät navan ja olivat joustavat ja mukavat muttei kuitenkaan mitkään valuvat lörpöt. Siis aivan täydelliset. Muun merkkisiä kalsareita en edes viitsinyt ostaa. Mutta nyt tarvitsisi täydennystä kalsarivarastoon eikä niitä enää myydä. :(

Tiedättekö saako mistään oikeasti kunnolla korkeavyötäröisiä, puristamattomia ja mukavia mummokalsareita (XXL/XXXL-koko), kohtuuhintaisena?
Älkääkä vaan suositelko mitään Tokmannin rättejä kiitos, ne hajoavat ennen ekaa pesua!

3

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihierräeikierrä

Tee telttakankaasta itsellesi telttailualkkarit.

• Malli_huonontunut

Olen todennut saman ongelman. S-ketju teettää ilmeisesti jonkun erän näitä Xtra merkkisiä pikkareita ja kun erä loppuu, malli vaihtuu. Takavuosina oli todella hyvä ja jopa kaunis halpamalli Prismoissa ja ostin niitä ison nipun kun sai kohtuuhintaan. Nyt nuo alkavat vetämään viimeisiään ja kevään-kesän aikana olen testaillut näitä uusia eriä. Niissä todellakin maxi-mallisetkin valuu vyötäröltä ja jos taas vetää vyötärön kohdalleen, muistuttavat etupuolelta stringejä.

• Puuteriroosat

Näin postimyyntishoppaajana olen huomanut, että mummomallisia alushuosuja löytyy Klingeliltä. Niitä on muistaakseeni luvastossa monta aikeamaa. Väritarjonta on sielä aika hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1400
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      78
      1323
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      930
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      17
      880
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      846
    Aihe