Mallun talli

Heppailijaaa

Moi haluisin kysellä mielipiteitä hyvinkään mallun tallista. Nimenomaan HYVINKÄÄN jos niitä sattuu olemaan kaksi. Mutta siis olen ajatellut vaihtaa sinne tallille. Ja juu tiedän että mallullahan ei kai ole ratsastusopettajan koulustusta, mutta haluaisin kehittyä esteratsastuksessa. Joten siis onko siihen hyvä paikka? Ja hevosista vielä että onko ne kivoja, ne jotkut on aika vanhoja et voiks niil hypätä viel kunnol? Erityisesti mua kiinnostaa hepoista Listra, Wanesa ja Limoza et jos joku on menny niillä niin millasia ne oli. Ja jos kerrot mielipiteesi tallist ni kerrothan et ootko käyny siellä silleen kaks vuotta sitte vai ihan "äskettäin". :)

2

1036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mallulainenn

Oon käynyt kolme vuotta ja sitä ennen kävin eräällä srl:n hyväksymällä "laatutallilla", mallulla kuitenkin käytännössä oppinut kaiken mitä osaan, mielestäni erittäin hyvä ja monipuolinen opetus. Ei valiteta vaan virheistä vaan kerrotaan miten korjataan. Ilmapiiri on loistava, ei ole sellaista "hoitajat on ylempiarvoisia" tunnelmaa kuten muualla. Hevostelumahdollisuudet on myöskin laajat. Esteillä kehittyminen on hyvin mahdollista ja kisaaminenkin, plussaa vuokrailumahdollisuudesta yms. Hevosiahan löytyy moneen lähtöön että on nuorempiakin ja esimerkiksi Listra on vielä tosi hyvässä kunnossa, ei senkään esteura ole vielä takana. Wanesa on monitoimiponi, mielestäni reipas ja herkkä jos osaa niin vaatia. Listra myös herkkä ja reipas. Limozakin on herkkä mutta jos ei herkistä alusta asti niin voi olla tahmea. Kaikki kolme aivan valloittavia persoonia. Ja muutenkin tallilta löytyy paljon erilaisia hevosia, itsellä ei ole jäänyt kenestäkään niistä mitään huonoa päällimmäisenä mieleen. Ja voithan aina esimerkiksi soittaa mallulle ja sopia että tulisit tutustumaan jos haluat tietää vaikka jotain ja ainahan voit tulla muuten vaan katselemaan jos haluat. Toivottavasti tämä olisi sinulle mieleinen talli koska tämä on kuin toinen koti minulle ja monelle muullekin. Tervetuloa vaan, toivottavasti löydät itsellesi kivan tallin jos et sitten täältä niin jostain muualta! :)

• mattihagman

Jääkiekko legenda Matti Hagman kuoli ja täällä jaksetaan jauhaa jostain hevostallin turhakkeesta. Pientä rajaa röyhkeydelläkin pitää olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2644
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      37
      1180
    Aihe