Lautasauna

Lautasauna

Lautasaunaa kaipaisin mökin pihalle, koska mökkikin on vanha lautarakenteinen niin jotenkin se vaan sopisi siihen pihapiiriin paremmin kun hirsisauna. Onko valmissaunoja lautarakenteisena? Hirsistä löytyy paljonkin, vaan kun ei miellytä silmää.

5

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osa-aikaeläkeläinen

Kyllä niitä löytyi hyvin viime syksynä. Niiden paikalleen nostaminen vaatii tilaa. Minulla sitä ei ollut, joten päädyin tynnyrisaunaan.

• vanhatimpuri

Hirsi, ja lauta, vaakaan asennettu höylälauta, ei tee siitä hirsirakennusta, vaikka kuinka yritetään kevythirresta puhua, ei sellaista ole olemassakaan. Kaikki, alle 80mm tavarasta tehdyt, on jotain muuta, kuin hirttä. Eli löytyy lautakoppi saunaksi, jollei vaaka-asennus haittaa kovasti..saattaapa niitä muitakin olla..

• ostaäs

eikö se vastaus kysymykseen ole äs kiuas muilla palaa sauna? Saiko vihdoinkin estot kun monta päivää ollut palstalta pois

• banaani10

Samaa mietin minäkin, eli onko mennyt viikonlopuksi lomailemaan/sukuloimaan vai olisiko vihdoin saanut Suomi24-keskusteluryhmästä banaania?

• huolijahätä

Huolestuttaa aina kun joku päivittäisistä vakiokirjoittajista hiljenee päiväksi pariksi että onkohan kaikki hyvin niin harvinaisia tauot suomi 24 viestittelyssä edellisille yleensä ovat? Pahimmat istuu koneella suomi 24:lla niin jouluaatot kuin juhannukset arkipäivien lisäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe