uhf-antennitalous uudellamaalla,viikon ainakin puuttunut koskaan ennen ei tämmöistä ollu,muilla kanavilla toimii,tekivät säätöjä vkolla 36 sen jälkeen päin persettä ei uskois että suomessa asutaan
yle tv1 tekstitys puuttuu
7
146
Vastaukset
- Kokeile_näitä_ensin
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/12/04/tekstitys
Miksei ohjelmassa näy tekstitystä? Seuraavassa helpot korjaustavat:
1. Vaihda hetkeksi toiselle kanavalle ja palaa takaisin
2. Irroita digilaitteen virtajohto seinästä 30 sekunnin ajaksi
3. Paina kaukosäätimen tekstitysnäppäimestä (esim. Subtitle) tekstitys päälle
4. Tarkista vastaanottimen perusasetuksista että tekstityskieleksi on valittu suomi
Tuliko kanavien uudellenhaku suoritettua? Näkyykö jo ne uudet kanavaniput, sillä 10.10. Espoon D- ja E-kanavanippujen rinnakkaislähetykset vanhoilla taajuuksilla päättyvät?- einävy
ratkaisu oli subtitle thank you!
- Usko.mitä.uskot
"ei uskois että suomessa asutaan"
Ei suomessa voi asua. Se on kieli.- SYväänJuurtunut
Minä aion ainakin asua Suomessa niin kauan, kunnes minut karkoitetaan! Kieliä osaan muitakin.
- adsfgasdfasdf
SYväänJuurtunut kirjoitti:
Minä aion ainakin asua Suomessa niin kauan, kunnes minut karkoitetaan! Kieliä osaan muitakin.
Olet aivan oikeassa, Suomessa voi asua, mutta suomessa ei. Ja ei se ole Suomen eikä suomen vika jos jonkun Suomi24-kirjoittelijan tv pudottaa teksityksen pois päältä.
- pölhöoot
kyllä voi käy koulut pohjoiskorealainen
- 2333433344
Joo, hae kanavat uusiksi niin alkaa kaikki pelaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249