Voisitteko neuvoa seuraavassa asiassa:
- tykkään lukea paperilehteä aamukahvilla, mutta mitä lehteä?
- Helsingin sanomat on muuttunut liian vihreäksi, joten haluan vaihtaa sen johonkin
toiseen, joka kuitenkin jaetaan Helsingissä aamuisin.
- mitkä olisivat vaihtoehdot ?
helsingin sanomat
5
597
Vastaukset
- säätiedotkin
Melko hiljaista tuntuu olevan. Syykin on selvä. Itse olen siirtynyt ulkomaisiin medioihin netin kautta. MV-lehti on hyvä. Samoin mikä tahansa muu, kun kotimaan huijarit. Maistakoon nyt omaa mädännäisyyttään. Minua se ei kiinnosta.
Esim. google kääntäjä kääntää uutisia maailmalta kohtuulliseen muotoon. Pysyy ajantasalla. - EhdotonEiPaperilehdille
Tykkäät varmasti monesta muustakin tarpeettomasta ja haitallisesta asiasta. Lopeta HS:n tilaaminen. Huomaat nopeasti, että keksit jotain muuta järkevämpää paperilehden tilalle. Paperilehtien järjetön yö- ja aamujakelu loppuu joka tapauksessa jo ensi vuonna lähes kaikkialla.
- Hallaahon.äänestäjä7
SANO SINÄKIN IRTI HESARI, irtisanominen tapahtuu asikaspalvelusta
https://oma.sanoma.fi/asiakastuki/yleiset/yhteystiedot
JOS AJATELLAAN ETTÄ lehden vuosihinta on jotain 400 eli yli 30 euroa kuussa ja
parilla kympillä saa 12 taivaskanavaa joihin voi sisällyttää ainkin uutiskanavista
bbc, sky, nämä englannista, france24 (maksuton), cnn (usa) , tve (espanja) zdf (saksa), svt (ruotsi) ja muita
NIIN NÄILLÄ PYSYY ERINOMAISESTI JA NOPEASTI AKUUTTITIEDON KAHVASSA
mitä taas sitten joku vihertäti lausuu matujen hyvyydestä sitä ei tarvitsekaan tietää sen kun lausuu ei tarvitse maksaa sen lukemisesta Hesarissa
ONKO VIHREYS ONGELMA, EI VÄLTTÄMÄTTÄ
ONKO MUKA VIHERPUNAINEN BLOKKI SE, JOKA MATUTTAA, EI SUINKAAN VAAN SOINI-TYYPPISET USKOVAISET
Eräs kovin matuttajakunta on Kyyjärvi, joka muodostuu Keskusta-kokoomus-kristitty -blokista (64,15,11 prosenttia)
ja kun tiedämme Soinin uskontokokemukset ja jeesusmarssit, ei ole ihme, että PS on mukana matuttamis-sirkuksessa http://yle.fi/uutiset/3-8919460 Kyyjärvellä vastustetaan vastaanottokeskuksen sulkemista – mielenosoitus suunnitteilla
PS alkaa näyttää kultilta, osin uskonnolliselta, jossa tukijoina ovat Kankaanniemi, Nerg ja lestadiolainen Kempele-Sipilä (Nerg on Päivi Räsänen tökerö uskonnollispuoluepoliittinen virkanimitys, jota Soini ei yritäkään erottaa kuten oman puolueensa jäseniä. Soini pääsi kristittyjen tuella eduskuntaan 2003). MTV-paneelissa Porissa Soinin raamattupiiri oli voimalla esillä ja Ahon hallituksen pelinsä pelannut Kankaanniemi antoi lausuntoja EU:sta, ei Halla-aho, joka niistä tietää eikä paikalle päästetty Porin ääniharavaa Laura Huhtasaarta
Hufvudstadsbladetin levikin lasku yli 16 prosenttia on tietysti omaa massiiviluokkaansa mutta myös
Hesari laskee miellyttävästi yli 6 prosenttia
http://mediaauditfinland.fi/wp-content/uploads/2016/06/LTtilasto2015.pdf
SANO SINÄKIN IRTI HESARI, irtisanominen tapahtuu asikaspalvelusta
https://oma.sanoma.fi/asiakastuki/yleiset/yhteystiedot
Yleiset asiat 0203 31000
ma-pe klo 6.30 - 17 la-su klo 7.30 - 12
PALVELIJA YRITTÄÄ estää irtisanomisen ja tarjoaa tilauksen väliaikaista keskeyttämistä (kaikilla ei ole rahaa maksaa 400 euroa vuodessa suvakkipropagandasta)
PALVELIJA KYSYY perustelua tilauksen lopettamiselle, siihen voi vastata neutraalisti
TOIMITUKSELLISET SYYT ja keskustelu loppuu siihen
tai
runollisesti
HESARI ON SUOMEN KIELINEN MUTTEI SUOMEN MIELINEN
tai voi käyttää suorempaa tekstiä matunhyysäntälehdestä - EläkeikäOnMukavaa
Olin Hesarin kestotilaaja yli 40 vuotta. Lisäksi ostin päivittäin iltalehdet.
Vähän kerrallaan huomasin että lehdet menivät hampaattomiksi. Taiteajankohtana pidän Kari Suomalaisen potkuja.
Pari vuotta sitten irtisanoin tilaukseni ja iltalehtiä en osta enää koskaan. Satunnaisesti niitä netissä vilkaisen ja sen jälkeen tarkistan jonkin kiinnostavan uutisen paikkansapitävyyden MV- tai ulkomaiden lehdistä. Monasti olen huomannut kotimaisten lehtien jopa valehtelevan.
Kiinnostavista maahanmuutto- ongelmista vaietaan täydellisesti.
YLEn uutisia seuraan nykyisin huvittuneena.
Maailmankuva on tosiasiallisesti aika lailla erilainen kuin valtamediamme antaa ymmärtää. - Talonisäntä
Jos todella haluat faktaa ja asiapitoisia artikkeleita niin
valinta on MAASEUDUNTULEVAISUUS. Siitä ei löydy
Helsingin höpötyksiä eikä turhien tosi tv jullkku tyrkkyjen turhanpäiväisiä höpinöitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728